O CEO της Alfa Romeo ενδιαφέρεται για αναβίωση της GTV

O CEO της Alfa Romeo ενδιαφέρεται για αναβίωση της GTV

Ο Jean-Philippe Imparato δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για τις GTV και Duetto από το παρελθόν της Alfa Romeo.

Ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo, εκδήλωσε ενδιαφέρον για μια πιθανή αναβίωση της GTV αλλά και της Duetto, χωρίς να αποκαλύπτει αν τα δύο εμβληματικά μοντέλα θα περιλαμβάνονται στο νέο στρατηγικό σχέδιο της ιταλικής φίρμας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλες οι Alfa Romeo GTA που αγαπήσαμε

Οι δηλώσεις του Imparato έγιναν πριν από λίγες μέρες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm στους δημοσιογράφους και είχαν ως εξής: «Με ενδιαφέρει πολύ η GTV. Δεν κάνω κάποια επίσημη δήλωση ή ανακοίνωση σε αυτή τη φάση, όμως σας εξηγώ την προσωπική μου επιθυμία και το αίσθημα πως ενδιαφέρομαι πολύ για την GTV. Επίσης λατρεύω την Duetto. Επιτρέψτε μου να φέρω την Alfa Romeo σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο οικονομικής απόδοσης, και τότε θα μιλήσουμε. Ξαναλέω με έμφαση πως δεν υπάρχει ανακοίνωση σε αυτή τη φάση, αλλά η GTV ... Gran Turismo Veloce ... είναι ένα concept που με ενδιαφέρει πάρα πολύ».

Η GTV ήταν μέλος της γκάμας της Alfa Romeo μεταξύ 1965-1986 και 1994-2004. Ξεκίνησε ως ένα δίπορτο κουπέ βασισμένο στην Giulia (1965-1976), στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ένα 2+2 σπορτσκαρ βασισμένο στην Alfetta (1974-1986) και κατέληξε ως δίπορτο προσθιοκίνητο κουπέ (1994-2004) προτού αντικατασταθεί από την Brera.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμή: Alfa Romeo GTV6

Alfa Romeo GTV

Τα προηγούμενα χρόνια η Alfa Romeo σχεδίαζε την επιστροφή της GTV το 2022 ως μια δίπορτη κουπέ έκδοση της Giulia με υβριδικό σύστημα κίνησης 600 PS και αναλογία βάρους 50:50 στους δύο άξονες, δίνοντας στη δημοσιότητα και ένα σχετικό teaser, όμως πολύ γρήγορα τα σχέδια άλλαξαν, με την ιταλική φίρμα να επικεντρώνεται στα SUV.

Σύμφωνα με τον Imparato, οι προκλήσεις του σήμερα έχουν να κάνουν με τον εξηλεκτρισμό, τη συνδεσιμότητα, την ασφάλεια και την αυτόνομη οδήγηση. Προτεραιότητά του είναι να καταφέρει να απορροφήσει τα κόστη που σχετίζονται με αυτούς τους τομείς αλλά ταυτόχρονα να χαρίσει χαμόγελα στους Alfisti. Αυτό θα επιτευχθεί χρησιμοποιώντας το "οπλοστάσιο" του ομίλου Stellantis (20.000 μηχανικοί) καθώς η Alfa Romeo από μόνη της δεν θα μπορούσε να καλύψει τα αυξημένα κόστη R&D.

[Πηγή: Motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube