Nϋrburgring: 7 βελτιώσεις για ασφαλέστερη πίστα

Nϋrburgring: 7 βελτιώσεις για ασφαλέστερη πίστα

Με αφορμή το δυστύχημα του περασμένου Μαρτίου όπου ένας θεατής έχασε τη ζωή του, έχουν ήδη εγκριθεί αλλαγές για τη βελτίωση της ασφάλειας.

Η επιτροπή ασφάλειας πιστών της FIA έδωσε το πράσινο φως στο σχέδιο βελτίωσης της ασφάλειας του Nϋrburgring.

Το υπέβαλλε η Capricorn Nϋrburgring GmbH, η εταιρεία που εκμεταλλεύεται την πίστα, μετά το δυστύχημα που συνέβη τον περασμένο Μάρτιο σε αγώνα VLN και στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας θεατής. Ο Carsten Schumacher, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Το επόμενο βήμα μας τώρα που η FIA ενέκρινε τις προτάσεις μας, είναι να προχωρήσουμε σε 7 μέτρα. Είναι πλήρως προγραμματισμένα και καιρού επιτρέποντος θα ξεκινήσουν στα μέσα Νοεμβρίου για να ολοκληρωθούν στις αρχές Μαρτίου».
Ο κατάλογος με τα μέτρα που θα βελτιώσουν την ασφάλεια των θεατών και των οδηγών έχει ως εξής:

1) Τομέας Dӧttinger Hӧhe/Antoniusbuche: Θα κατασκευαστεί πρόσθετη μπαριέρα με συρματόπλεγμα, για την απομόνωση του δρόμου B258 που «τρέχει» παράλληλα σε ένα πολύ γρήγορο κομμάτι της πίστας
2) Τομέας Hocheichen: Τοποθέτηση ενός πρόσθετου μεταλλικού φράχτη πίσω από την υπάρχουσα μπαριέρα, για την προστασία του αγροτικού δρόμου που βρίσκεται παράλληλα στην πίστα
3) Τομέας Quiddelbacher Hӧhe/Flugplatz: Θα γίνει ανακατασκευή του οδοστρώματος το οποίο έχει πολλές λακκούβες. Την περασμένη Άνοιξη, σε αυτό το σημείο τοποθετήθηκε μπαριέρα με συρματόπλεγμα, ένας πρόσθετος μεταλλικός φράχτης και προστατευτικά λάστιχα
4) Τομέας Schwedenkreuz: Θα δημιουργηθεί μια ζώνη αποκλεισμένη από θεατές στη δεξιά πλευρά της πίστας και θα τοποθετηθεί μπαριέρα στην αριστερή
5) Τομέας Metzgesfeld: Θα τοποθετηθούν περισσότερες μπαριέρες για την καλύτερη προστασία των θεατών και της περιοχής για camping, ενώ τα κιγκλιδώματα θα μετατοπιστούν πιο κοντά στην πίστα
6) Τομέας Wippermann: Θα μικρύνει το κενό μεταξύ των δύο τμημάτων της μπαριέρας
7) Stefan Bellof S: Θα κατασκευαστεί πρόσθετη μπαριέρα με συρματόπλεγμα στην άκρη της πίστας, ακριβώς πίσω από τα υπάρχοντα κιγκλιδώματα.

Ο Carsten Schumacher προσθέτει πως «Αφού εφαρμοστούν αυτά τα μέτρα και εγκριθούν από τη FIA, η άδεια λειτουργίας της πίστας θα ανανεωθεί για τρία χρόνια κι από την αρχή της αγωνιστικής σεζόν του 2016 θα χαλαρώσουν τα όρια ταχύτητας που έχουν θεσπιστεί. Επιπρόσθετα, έχει συμφωνηθεί με τη FIA ένα πλάνο τριών σταδίων, που έως το 2019 θα βελτιώσει κι άλλο την ασφάλεια της Πράσινης Κόλασης».

[Πηγή: nuerburgring.de]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube