node/39362

Το Nissan Leaf «προκαλεί» τη Μητέρα Φύση

Με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,9’’, το Nissan Leaf ξεπέρασε τη φωτιά και τον άνεμο.

Σε ένα τεστ άνευ προηγουμένου, το Nissan Leaf, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα (EV) μαζικής παραγωγής στον κόσμο, «αναμετρήθηκε» σε ταχύτητα με τα ισχυρά στοιχεία της φύσης: την φωτιά και τον άνεμο. Σε μια ελεγχόμενη περιοχή στην παραλία Samroiyod της Ταϊλάνδης, η Nissan συμμετείχε σε μια πρόκληση, μήκους ενός χιλιομέτρου, τοποθετώντας το Nissan Leaf δίπλα από τη φωτιά και τον άνεμο, εκμεταλλευόμενη τη «γραμμή πυρός» ενός πυροτεχνικού και τις ικανότητες ενός πρωταθλητή στο kite surfing, προκειμένου να δει ποιος θα φτάσει πρώτος στην γραμμή του τερματισμού. 

Η πρόκληση είχε σχεδιαστεί για να αλλάξει την αντίληψη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι δυναμικά ή συναρπαστικά. Η Nissan, παγκόσμιος ηγέτης στην ηλεκτρική κινητικότητα και τις καινοτόμες τεχνολογίες, θέλησε να καταρρίψει αυτήν την εκδοχή με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Το Nissan Leaf, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,9’’, κατάφερε να βγει μπροστά από τους επιδόξους «ανταγωνιστές» του. 

«Χωρίς αμφιβολία, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος με την μεγαλύτερη περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Και με αυτήν την πρόκληση, στοχεύουμε στο να δείξουμε ότι το Nissan Leaf είναι συναρπαστικό, όχι μόνο λόγω μηδενικών εκπομπών, αλλά και ως ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο με επιτάχυνση που προκαλεί ενθουσιασμό και με δυναμική οδήγηση που μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση », δήλωσε ο Nirmal Nair, Αντιπρόεδρος Marketing της Nissan Asia & Oceania.

Το «μυστικό» για την ισχυρή επιτάχυνση του Nissan Leaf , βρίσκεται στο e-Powertrain που τροφοδοτεί το όχημα και εξαλείφει την ανάγκη για κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ισχύς μεταφέρεται κατευθείαν στους τροχούς για άμεση επιτάχυνση, καθιστώντας τα EVs πιο γρήγορα στην εκκίνηση, με ομαλή κύλιση και άμεση απόκριση. Το Nissan Leaf , με περισσότερες από 470.000 πωλήσεις παγκοσμίως μέχρι σήμερα, κατάφερε να νικήσει, σε αυτόν τον αγώνα, τόσο τη φωτιά όσο και τον άνεμο λόγω του ελαφρού, συμπαγούς και εξαιρετικά αποδοτικού συστήματος ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης, το οποίο παράγει εξαιρετικά χαμηλές δονήσεις, αλλά και στιγμιαία ροπή.

[Πηγή: Nissan]

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS