node/38155

Nissan κατά Ghosn: Δείτε πόσα χρήματα ζητά η εταιρεία από τον πρώην επικεφαλής της

Η Nissan κατέθεσε αγωγή και διεκδικεί ογκώδη αποζημίωση.

Η Nissan μήνυσε τον Carlos Ghosn διεκδικώντας $ 90 εκατ. ως αποζημίωση και την οικονομική ζημιά που υπέστη εξαιτίας των οικονομικών του ατασθαλιών

Η εταιρεία δήλωσε ότι επιδιώκει να ανακτήσει τα κόστη από τις "διεφθαρμένες" ενέργειες του Ghosn, συμπεριλαμβανομένης της προσωπικής χρήσης ιδιωτικών αεροπλάνων, χρησιμοποιώντας ακίνητα της εταιρείας και πληρώνοντας δαπάνες και αμοιβές από εταιρικούς λογαριασμούς της Nissan.

Η αγωγή που κατατέθηκε σε δικαστήριο της Yokohama, έρχεται την παραμονή της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Nissan. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Makoto Uchida προσπαθεί να αναβαθμίσει την εικόνα της εταιρείας μετά το σκάνδαλο Ghosn, την ώρα που η Nissan όπως και άλλες εταιρείες πλήττεται από την επιδημία του κορωνοϊού καθώς αναγκάστηκε να κλείσει ένα εργοστάσιό της λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Εκπρόσωπος του Ghosn δήλωσε σχετικά: «Οι ελιγμοί της Nissan συνεχίζονται. Η καταγγελία αυτή δημοσιοποιείται την παραμονή των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για να στρέψουν τα φώτα της δημοσιότητας από το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά το 2009 θα ανακοινώσει τα χειρότερά της αποτελέσματα».

 

node/39680

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Παρά τις «παρενέργειες» του κορονοϊού η εταιρεία δεν φαίνεται να αλλάζει τα σχέδιά της.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Το 2016, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ, λέγοντας ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία. 

Στη συνέχεια, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επιστροφή της στις ΗΠΑ, επιταχύνοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και θέτοντας ως στόχο το 2023.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Peugeot ήταν το δίκτυο πωλήσεων που έπρεπε να στηθεί από την αρχή, αλλά ο πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής της PSA, Larry Dominique, είπε ότι η εταιρεία θα πουλά τα αυτοκίνητά της χρησιμοποιώντας αντιπροσώπους franchise, ενώ κλίνει έντονα και προς το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι πελάτες θέλουν μια «απλούστερη, πιο αποτελεσματική» διαδικασία αγοράς αυτοκινήτων, πρόσθεσε.

Η συμφωνία συνεργασίας με τη Fiat Chrysler Automobiles, δίνει ένα ακόμη «όπλο» στην PSA καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί το δίκτυο πωλήσεών της FCA. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται Stellantis, θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με ετήσιες παραδόσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων. 

Η κατάργηση από την Peugeot του παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων δεν είναι μυστικό. Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει το σχέδιο επιστροφής της στις ΗΠΑ, ξέραμε ότι αυτό δεν θα γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Ωστόσο, η Peugeot δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν η στρατηγική λιανικής πώλησης ή πώς θα επέτρεπε στους πιθανούς πελάτες να βλέπουν και να δοκιμάζουν-οδηγούν τα οχήματά της. Όταν η πανδημία του κορονοϊόυ γιγαντώθηκε, πολλοί ήταν αυτοί οι κατασκευαστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο. Εάν οι καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, τότε η επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ με αυτόν τον τρόπο θα είναι μια εξαιρετική κίνηση, τονίζουν οι αναλυτές. 

node/39679

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

Έρχονται τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

H Hyundai εγκαινιάζει τη νέα μάρκα IONIQ που θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, ανακοινώνοντας δύο SUV και ένα σεντάν που θα κυκλοφορήσουν από το 2021 μέχρι το 2024.

Το Project IONIQ (από τις λέξεις ion και unique) οδήγησε στο ομώνυμο μοντέλο παραγωγής της Hyundai που παρουσιάστηκε το 2016 και ήταν το πρώτο που προσέφερε τρια διαφορετικά συστήματα κίνησης - υβριδικό, plug-in hybrdi και αμιγώς ηλεκτρικό. Τώρα, η IONIQ εξελίσσεται σε ξεχωριστή μάρκα του ομίλου, κάτι παρόμοιο δηλαδή με την Genesis για τα πολυτελή μοντέλα.

Ο Wonhong Cho, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος marketing της Hyundai, δήλωσε: «Η μάρκα IONIQ θα αλλάξει την εμπειρία ιδιοκτησίας ηλεκτρικών μοντέλων. Με έμφαση στο συνδεδεμένο τρόπο ζωής, θα προσφέρουμε εξηλεκτρισμένες εμπειρίες ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι σε ένα φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής».

IONIQ

Ας δούμε όμως τα τρία μοντέλα που θα εγκαινιάσουν τη νέα μάρκα του Hyundai Motor Group:

  • IONIQ 5: Το πρώτο μοντέλο της φίρμας θα είναι ένα μικρομεσαίο crossover που θα παρουσιαστεί στις αρχες του 2021 ως η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου '45' που πρωτοείδαμε στην έκθεση Φρανκφούρτης το 2019.
  • IONIQ 6: Το πρώτο σεντάν της φίρμας θα παρουσιαστεί το 2022 και θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Prophecy που πρωτοείδαμε τον Μάρτιο του 2020.
  • IONIQ 7: Ένα μεγάλο SUV που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2024.

Τα τρία μοντέλα της IONIQ θα υιοθετούν την σχεδιαστική φιλοσοφία "Timeless Value" παίρνοντας έμπνευση από παλαιότερα μοντέλα ως μια γέφυρα προς το μέλλον. Όλα τους θα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP που θα προσφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης και μεγάλη αυτονομία. Παράλληλα θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων με ρυθμιζόμενα καθίσματα και πρακτικές λύσεις όπως το συρταρωτό ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όσο για τα ονόματα, η εταιρεία επέλεξε μονούς αριιθμούς για SUV και πεζούς για σεντάν.

H IONIQ θα βοηθήσει το Hyundai Motor Group να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει μέσω του "Strategy 2025", και θέλει 1 εκατομμύριο πωλήσεις BEV (battery electric vehicles) που θα εξασφαλίσουν μερίδιο αγοράς 10% μέχρι το 2025. Τα 560.000 από αυτά θα έχουν το σήμα της Hyundai, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών στον κόσμο.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο παρουσίασης της νέας μάρκας IONIQ το οποίο γυρίστηκε στη ρόδα London Eye της βρετανικής πρωτεύουσας, με μια σειρά από φώτα να δημιουργούν ένα μεγάλο Q.

[Πηγή: Hyundai]