Νέο μοτέρ 1.5 EcoBoost για το Ford Mondeo

Νέο μοτέρ 1.5 EcoBoost για το Ford Mondeo

H Ford είναι έτοιμη να εντάξει τον πέμπτο κινητήρα στην οικογένεια EcoBoost. Ο νέος 1.500άρης θα κάνει ντεμπούτο στο Mondeo της κινεζικής αγοράς που θα δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Το επόμενο Ford Mondeo θα διατίθεται με ένα νέο 4κύλινδρο βενζινοκίνητο μοτέρ 1.500 cc της οικογένειας EcoBoost. Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου κινητήρα θα γίνει στην Έκθεση της Σαγκάης στις 20 Απριλίου.

Μολονότι η πλήρης γκάμα των κινητήρων του Mondeo με ευρωπαϊκές προδιαγραφές δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, πηγές μας μέσα από τη Ford μιλούν ότι ο 1.500άρης EcoBoost θα είναι διαθέσιμος και στην ευρωπαϊκή αγορά, από το λανσάρισμα κιόλας του Mondeo, παρέα με τον 1.000άρη 3κύλινδρο EcoBoost που γνωρίσαμε ήδη στα Focus, Fiesta, B-MAX και C-MAX και έναν ακόμη βενζινοκίνητο 2.0 υβριδικό.

Η Ford θα κάνει ξεκινήσει την καριέρα του 1.5 EcoBoost αρχής γενομένης από το Mondeo της κινεζικής αγοράς για να τον τοποθετήσει στη συνέχεια στο Fusion της αμερικανικής αγοράς και τελικώς να καταλήξει και στα ευρωπαϊκά Mondeo.

O νέος κινητήρας θα είναι το πέμπτο μέλος της οικογένειας EcoBoost και θα ανεβάσει τον αριθμό των παραγόμενων κινητήρων αυτής της Σειράς στα 1,6 εκατ. μοτέρ ετησίως.

Ο νέος EcoBoost θα κατασκευάζεται αρχικά στο εργοστάσιο της Ford στην Κράιοβα της Ρουμανίας, αλλά και άλλα εργοστάσιο στο μέλλον θα επιφορτισθούν με την κατασκευή του. Όπως οι άλλοι κινητήρες EcoBoost και ο 1.5 θα κάνει χρήση τούρμπο, με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Επίσης θα χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής του EcoBoost 1.0 και θα είναι το πρώτο μοτέρ της Ford με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και με αντλία νερού κινούμενη από ιμάντα, με στόχο να έρχεται ο κινητήρας ταχύτερα σε θερμοκρασία λειτουργίας.  

Η ισχύς και η ροπή του 1.5 αναμένονται να είναι κοντά στα 150 PS και τα 24,5 kgm του 1.600άρη EcoBoost, αλλά με χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η Ford αναφέρει ότι είναι στρατηγική επιλογή για τις ευρωπαϊκές αγορές να προσφέρει φορολογικά κίνητρα σε αγοραστές που επιλέγουν κινητήρες από 1.500 cc και κάτω.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube