Νέες πρωτότυπες διαφημίσεις για το 500L από τη Fiat B. Αμερικής
Η Fiat προωθεί την οικογενειακή πλευρά του 500L με τρεις έξυπνες διαφημίσεις
Παναγιώτης Πανάγος |
Με κεντρικό θέμα «περισσότερος χώρος, περισσότερες δυνατότητες», η Fiat Βορείου Αμερικής έβγαλε τρεις πρωτότυπες διαφημίσεις για την οικογενειακή έκδοση του 500, το 500L. Η διαφήμιση που ακολουθεί έχει τίτλο «ο γάμος», ενώ πατώντας στα link μπορείτε να δείτε και στις άλλες δύο διαφημίσεις που έχουν σαν τίτλο «το ραντεβού» και «οι αδελφές».