node/38576

Μια πανέμορφη Aston Martin στην τιμή ενός μικρομεσαίου χάτσμπακ

Αυτή η Aston Martin DB7 Vantage Volante με κινητήρα V12 μας έκλεψε την καρδιά.

Ρίχνοντας μια ματιά στα μοντέλα που δημοπρατήθηκαν αυτό το διάστημα από τον οίκο RM Sotheby's, το μάτι μας έπεσε σε μια Aston Martin DB7 Vantage Volante του 2002, η οποία βρήκε νέο ιδιοκτήτη με τιμή μόλις $25.300 (€23.210)! Σίγουρα το κόστος συντήρησης μια Aston Martin δεν έχει καμία σχέση με τα τυπικά έξοδα ενός μικρομεσαίου, όμως το γεγονός ότι ένα τέτοιο κόσμημα με κινητήρα V12 μπορεί πλέον να αποκτηθεί σε αυτή την τιμή, είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

Η Aston Martin DB7 εξελίχθηκε όταν η βρετανική φίρμα ήταν υπό τον οικονομικό έλεγχο της Ford. Το μοντέλο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1993, ενώ έμεινε στην παραγωγή από το 1994 μέχρι το 2004 πουλώντας συνολικά 7.000 μονάδες. Ήταν διαθέσιμη σε κλειστή έκδοση Coupé και ανοιχτή Volante με μαλακή αναδιπλούμενη οροφή, ενώ φορούσε εξακύλινδρους και δωδεκακύλινδρους κινητήρες. Ο αθλητικός σχεδιασμός της DB7 ήταν μια δημιουργία των Ian Callum και Keith Helfet, οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις για τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της βρετανικής φίρμας.

Aston Martin DB7

 

Η DB7 Vantage Volante της συγκεκριμένης δημοπρασίας είναι μοντέλο μετά το facelift (ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, ζάντες κτλ), και από ότι φαίνεται βρίσκεται σε πολύ καλή κατάστασή αν συνυπολογίσουμε τα 18 χρόνια που έχουν περάσει από τη μέρα που βγήκε από το εργοστάσιο. Η γκρι εξωτερική απόχρωση του αμαξώματος σε συνδυασμό με το μαύρο εσωτερικό και τις πολυάκτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου τονίζουν τις όμορφες καμπύλες και τις ιδανικές αναλογίες της.

Παρόλο που στα χρόνια που ακολούθησαν είδαμε τις εξίσου όμορφες και πολύ πιο σύγχρονες τεχνολογικά DB9 και DB11, είναι αλήθεια πως η DB7 έχει διατηρήσει αναλλοίωτη τη γοητεία και την αρχοντιά της.

Στο εσωτερικό το οποίο έχει αρχίσει να δείχνει την ηλικία του με μια έντονη αύρα της δεκαετίας του '90, βρίσκουμε δερμάτινα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, επενδύσεις από ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα και ένα premium ηχοσύστημα με subwoofer στον χώρο αποσκευών.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 6,0 λίτρων με απόδοση 420 PS, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το οδόμετρο δείχνει λίγο πάνω από 45.000 km, κάτι που δείχνει πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν την οδηγούσε και τόσο συχνά.

Η DB7 δημοπρατήθηκε online στα πλαίσια του Palm Beach (20-28 Μαρτίου), με το νέο ιδιοκτήτη να την παραλαμβάνει από την περιοχή Vero Beach της Florida (ΗΠΑ).

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.