node/34192

Mέσα στο 2019 έρχεται στην Ευρώπη το πρώτο κινεζικό ηλεκτρικό SUV

Η κινεζική Aiways θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του ηλεκτρικού U5 μετά την επίσημη παρουσίασή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η κινεζική start-up ηλεκτρικών οχημάτων, η Aiways δηλώνει πως μέσα στο 2019 θα ξεκινήσει να πουλά το μεσαίο της ηλεκτρικό SUV, το U5, στην ευρωπαϊκή αγορά.
Νωρίτερα και συγκεκριμένα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα το παρουσιάσει επίσημα στο ευρωπαϊκό κοινό.

Η εταιρεία υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 460 χιλιομέτρων, που μπορεί να φτάσει και στα 560 αν ο αγοραστής επιλέξει να πάρει ένα πρόσθετο από το βασικό πακέτο μπαταριών που ταιριάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Το U5 κατασκευάζεται ήδη στο εργοστάσιο της Aiway στο Shangrao City, στη νοτιοανατολική επαρχία Jiangxi της Κίνας.

Είναι χτισμένο σε μια αρθρωτή πλατφόρμα χρησιμοποιώντας ένα μείγμα από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής, με το πακέτο μπαταριών να είναι τοποθετημένο στο πάτωμα.

Η τεχνολογία περιλαμβάνει ένα τριπλό πίνακα οθονών μπροστά από τον οδηγό, καθώς και μια οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας στο κέντρο του ταμπλό. Το αυτοκίνητο διατίθεται με προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού και αυτόνομο χώρο στάθμευσης χαμηλής ταχύτητας.

Το U5 έχει μήκος 4680 χιλιοστά, περίπου το ίδιο μήκος με το Audi Q5. Έχει επίσης 1880 χιλιοστά πλάτος και 1680 χιλιοστά ύψος και στοχεύει –σύμφωνα με την εταιρεία – στο «μεγαλύτερο μέρος της ευρωπαϊκής αγοράς», ωστόσο οι πωλήσεις του δεν θα βασιστούν σε ένα δίκτυο αντιπροσώπων.

Η εταιρεία δεν διευκρίνισε ούτε πώς θα το διαθέτει στην αγορά, ούτε γνωστοποίησε την τιμή του, αφήνοντας να εννοηθεί πως όλα αυτά θα γίνουν στη Γενεύη. Αυτό που είπαν όμως είναι πως προς το παρόν δεν θα διατίθεται ως δεξιοτίμονο, κάτι που αφήνει εκτός σχεδιασμού την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Εάν όντως οι πωλήσεις προχωρήσουν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, η Aiways θα βρεθεί προστά από τους κινέζους αντιπάλους που θέλουν να εισάγουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη.  Η Lynk & CO, που ανήκει στην Geely, σχεδιάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά δεν πρόκειται να το βάλει στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου πριν το τέλος του 2020.

Η Aiways ιδρύθηκε το 2016 από τον πρώην οικονομικό διευθυντή της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Giant Group SAIC, Gu Feng. Ο επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Roland Gumpert, ο ιδρυτής της εταιρίας σπορ αυτοκινήτων Apollo Automobile και πρώην επικεφαλής της Audi Sport.

TAGS
node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS