Mercedes-Benz: Ηγέτιδα για τέταρτη συνεχή χρονιά στις παγκόσμιες πωλήσεις premium

Mercedes-Benz: Ηγέτιδα για τέταρτη συνεχή χρονιά στις παγκόσμιες πωλήσεις premium

Οι λίγες ημέρες που απομένουν για να φύγει το 2019 δεν φτάνουν για να ανατρέψουν την κατάσταση. Η Mercedes-Benz κυριαρχεί για τέταρτη συνεχή χρονιά στις παγκόσμιες πωλήσεις έναντι των BMW και Audi.

160.000 αυτοκίνητα. Αυτή είναι η διαφορά που θα κλείσει η χρονιά μεταξύ της Mercedes-Benz και της BMW. Διαφορά που θα επιτρέψει στην Daimler να επιβεβαιώσει την ηγετική θέση της στην παγκόσμια αγορά premium για τέταρτη διαδοχική χρονιά. Ένας πραγματικός θρίαμβος, λοιπόν. 

Ωστόσο, υπάρχουν δύο μειονεκτήματα σε αυτά τα καλά νέα: Τα διψήφια νούμερα ανάπτυξης που καταγράφηκαν μεταξύ 2013 και 2017 έχουν παρέλθει για τα καλά, λόγω της ύφεσης στην κινεζική αγορά και τις πωλήσεις SUV που αποκλίνουν παρά το φρεσκάρισμα της GLC και την άφιξη της νέας GLE. Βλέπετε, τελικά τα B και Β+ SUV είναι εκείνα που εξασφαλίζουν την ανάπτυξη.

Από την πλευρά της BMW, τα SUV βρίσκονται σε φόρμα. Οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν και πάλι κατά 23%, εισφέροντας στο 44% του παγκόσμιου μεριδίου πωλήσεων των Βαυαρών, σχεδόν επτά μονάδες περισσότερο από ό,τι το 2018! Στο ίδιο μήκος κύματος και η ΜΙΝΙ. Να υπενθυμίσουμε ότι η BMW διαθέτει επτά SUV στην γκάμα της με τις X1, X2, X3, X4, X5, X6 και X7.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Audi. Ο κατασκευαστής του Ingolstadt βλέπει τις πωλήσεις του να παραμένουν στάσιμες μετά την πτώση του πέρυσι. Μικρή παρηγοριά, οι πωλήσεις στην Ευρώπη που είναι καλύτερες από τις πωλήσεις των ανταγωνιστών της. Η ανανέωση του A3 το 2020 θα επιτρέψει στην Audi να βελτιώσει του χρόνου τα στοιχεία πωλήσεών της.

audi merc bmw

Τέλος, μια λέξη για τη Volvo που συνεχίζει να αναπτύσσεται. Πολύ μικρότερη από την αγία γερμανική τριάδα, η σουηδική φίρμα είναι όμως η πιο δυναμική, με αύξηση στις πωλήσεις κατά 8,4%. Η ανάπτυξη μάλιστα για τη Volvo σημειώνεται σε όλες τις αγορές της: Ευρώπη (+6,2%), όπου επιτυγχάνεται σχεδόν το ήμισυ των πωλήσεών της, η Κίνα (+16,3%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (+7,2%). ).

Στην ελληνική αγορά μέχρι και τον Νοέμβριο, στην premium αγορά πρώτη είναι και στη χώρα μας η Mercedes-Benz, με 4.132 αυτοκίνητα, μερίδιο 3,8% και αύξηση σε σχέση με το ίδιο διάστημα του ’18, +18,9%. Η δεύτερη θέση αλλάζει χέρια στην Ελλάδα με δεύτερη την Audi, με 3.904 αυτοκίνητα, μερίδιο 3,6% και την αστρονομική αύξηση 54,2% σε σχέση με πέρυσι. 

Στην τρίτη θέση, μάλλον καταϊδρωμένη, η BMW με 3.084 αυτοκίνητα, μερίδιο 2,9%, αλλά παρόλα αυτά με αύξηση 22,8% σε σχέση με πέρυσι. 

Η ανάπτυξη της Volvo στην Ελλάδα είναι σαφώς πιο υποτονική από την παγκόσμια τάση, μονοψήφια σε ποσοστό, με τη σουηδική εταιρεία να σημειώνει αύξηση πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι κατά 9,8%. Στη χώρα μας πουλήθηκαν μέχρι και τον Νοέμβριο 1.690 Volvo, αποσπώντας σε μερίδιο το 1,6% της αγοράς.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube