node/37462

Mercedes-Benz: Γυρίζει την πλάτη στο New York Auto Show

Στροφή σε άλλες μορφές προβολής των προϊόντων της – «Αφήνουμε το πεδίο ελεύθερο στον ανταγωνισμό», λένε οι ντίλερ της εταιρείας στις ΗΠΑ.

Μετά από τέσσερις δεκαετίες, η Mercedes δεν θα είναι παρούσα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Η απόφαση αυτή της γερμανικής εταιρείας είναι μέρος μιας γενικότερης στρατηγικής προώθησης των προϊόντων της, αφού στο μεταξύ είχε αποσύρει τη συμμετοχή της από τις αντίστοιχες εκδηλώσεις στο Ντιτρόιτ και το Σικάγο, κρατώντας μια παρουσία μόνον στον Λος Άντζελες. Ωστόσο ακόμη και αυτή δεν είναι βέβαιο ότι θα συνεχιστεί, με εκπρόσωπό της να δηλώνει πως δεν είναι σίγουρη η παρουσία της εταιρείας στο Auto Show του 2020.

Η αποχώρηση της Mercedes από τη Νέα Υόρκη, επί της ουσίας σηματοδοτεί επί της ουσίας την απόρριψη του ισχύοντος μοντέλου προβολής των αυτοκινήτων της, με την εταιρεία να υιοθετεί πλέον «μη παραδοσιακές» μεθόδους μάρκετινγκ. Οι τελευταίες  στοχεύουν στη δημιουργία ακόμη μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας της για να προσελκύσει αγοραστές.

Ο Mark Scheinberg, πρόεδρος της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, δήλωσε ότι ελπίζει ότι η αποχώρηση της Mercedes να είναι προσωρινή.
Να θυμίσουμε πως πέρυσι και η BMW δεν είχε πάρει μέρος στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης, παρά το γεγονός ότι η αγορά του Big Apple είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές πολυτελών οχημάτων στις ΗΠΑ.

Ένας εκπρόσωπος της BMW είχε δηλώσει ότι η απόφαση της μάρκας να εγκαταλείψει το show της Νέας Υόρκης ήταν μέρος μιας «στρατηγικής αλλαγής για να επενδύσουμε περισσότερο σε βιωματικά γεγονότα παρά σε στατικές παρουσιάσεις».

Στην απόφαση της Mercedes να αποχωρήσει από το Σαλόνι, αντιτίθενται οι ντίλερ της εταιρείας στις ΗΠΑ καθώς –όπως λένε – πέρυσι το 70% των επισκεπτών της έκθεσης είχαν εκφράσει ζωηρό ενδιαφέρον να αγοράσουν αυτοκίνητο. Όπως τονίζουν, με δεδομένο ότι μάρκες όπως η Audi και η Lexus θα είναι παρούσες , είναι λάθος εμείς να φύγουμε, καθώς έτσι τους αφήνουμε το πεδίο ελεύθερο.