Με αφετηρία τα EV της, η Ford θέλει να αλλάξει τις διαδικασίες αγοράς ενός αυτοκινήτου

Με αφετηρία τα EV της, η Ford θέλει να αλλάξει τις διαδικασίες αγοράς ενός αυτοκινήτου

Η Ford θέλει να μεταμορφώσει την εμπειρία των πελατών της και να διευρύνει τις δυνατότητές τους τόσο στην αγορά όσο και στην κατοχή ή συντήρηση ενός αυτοκινήτου της.

Ford

Η Ford αποκάλυψε το νέο της όραμα για να κάνει τη διερεύνηση των δυνατοτήτων, τη δοκιμή, την αγορά και την ιδιοκτησία των προϊόντων της όχι μόνον απλούστερη, αλλά και πιο ευχάριστη -αρχής γενομένης από τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Η εταιρεία, σε συνεργασία με τους εμπόρους λιανικής πώλησης σε όλη την Ευρώπη, επανασχεδιάζει πλήρως το ταξίδι των πελατών προς την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV), με online πρόσβαση και σημεία επαφής διαθέσιμα σε κάθε βήμα της διαδικασίας.

Η νέα προσέγγιση εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών από την άνεση του καναπέ του σπιτιού ή κατά τη διάρκεια ενός 10λεπτου διαλείμματος ανάμεσα σε επαγγελματικές συναντήσεις. Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις. Και οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματός τους, να έχουν πρόσβαση στη φόρτιση και να κανονίζουν την παραλαβή και την παράδοση του οχήματος για σέρβις με μερικά κλικ στο smartphone τους.

Ford

Στην εκδήλωση Bring On Tomorrow Live που πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη της Δανίας, η Ford παρουσίασε την καινοτόμο νέα στρατηγική της στους εμπόρους λιανικής της από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για την παροχή εμπειριών στους πελάτες επόμενης γενιάς. Η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο προκειμένου να φέρει στην Ευρώπη 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2024, συμπεριλαμβανομένου του νέου οχήματος πολλαπλών δραστηριοτήτων E-Tourneo Courier που αποκαλύφθηκε στην Κοπεγχάγη.

«Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να γίνουμε μια μάρκα ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030, με μια μοναδικά ολοκληρωμένη σειρά οχημάτων που έχουν ήδη παρουσιαστεί και δημιουργήθηκαν αφού κατέστη κατανοητό ότι οι πελάτες EV βλέπουν τον κόσμο διαφορετικά», δήλωσε ο Martin Sander, general manager, του τμήματος Ford Model e στην Ευρώπη. «Όραμά μας είναι να καταστήσουμε ευκολότερη και πιο ελκυστική από ποτέ για τους πελάτες τη διερεύνηση, την αγορά και την κατοχή του κατάλληλου ηλεκτρικού οχήματος για αυτούς, είτε μεταβαίνουν για πρώτη φορά στα EV είτε είναι ήδη έμπειροι ιδιοκτήτες.» 

Κάνοντας ευκολότερη τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα για μεγαλύτερο αριθμό αγοραστών, η νέα εμπειρία των πελατών της Ford θα υποστηρίξει τις δεσμεύσεις της εταιρείας για την επίτευξη της ουδετερότητας του άνθρακα στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, τα logistics και τους άμεσους προμηθευτές της έως το 2035 και την οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου, χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιου μέλλοντος στον τομέα των μεταφορών.

Η νέα γενιά καταναλωτών έχει αναπτύξει μία νέα νοοτροπία όσον αφορά την αγορά ενός αυτοκινήτου -εμπνευσμένη από τις διαδικτυακές εμπειρίες αγορών και τόσο προοδευτική όσο και τα οχήματα που θέλουν να έχουν στην κατοχή τους. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των πελατών προτιμούν να αγοράζουν online αν η διαδικασία είναι απρόσκοπτη.

Ford

Η Ford θα επιτρέπει στους πελάτες να μεταβαίνουν αβίαστα μεταξύ ψηφιακών και πραγματικών σημείων επαφής, όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την ολοκλήρωση του συνόλου των αγορών με λίγα μόνο κλικ χρησιμοποιώντας τα επίσημα διαδικτυακά κανάλια και τους εκθεσιακούς χώρους της Ford, την επίσκεψη σε αντιπροσωπείες και καταστήματα Ford για πληροφορίες και ενημερώσεις από ειδικούς σε θέματα προϊόντων ή έναν συνδυασμό και των δύο.

Μια καινοτόμος εικονική εμπειρία για το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer εισήγαγε τα test drives στην ψηφιακή εποχή νωρίτερα φέτος. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να κλείνουν διαδικτυακά ένα test drive σε πραγματικές συνθήκες, ανάλογα με το πολυάσχολο πρόγραμμά τους, όταν το ηλεκτρικό crossover φτάσει στις εκθέσεις αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα οχήματα θα μπορούν να παραδίδονται σε αυτούς φορτισμένα για τουλάχιστον 150 km.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το 77% των αγοραστών αυτοκινήτων προτιμούν σταθερές τιμές, ώστε να γνωρίζουν εκ των προτέρων πόσο θα πληρώσουν και για τι. Γι' αυτό η Ford κάνει ήδη το παζάρι παρελθόν για τους πελάτες στην Ολλανδία με διαφανή τιμολόγηση. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το «μοντέλο πρακτορείου» σε όλη την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν μια σταθερή τιμή είτε πραγματοποιούν αγορές online είτε στο κατάστημα της επιλογής τους.

Η Ford αντιμετωπίζει επίσης τον πιο ενοχλητικό, σύμφωνα με την έρευνα «New Car Buyers», παράγοντα για τους αγοραστές αυτοκινήτων -και συγκεκριμένα την αβεβαιότητα σχετικά με το πότε θα τους παραδοθεί το νέο τους αυτοκίνητο. Η ξεκάθαρη επικοινωνία, η διαδικτυακή προβολή της κατάστασης της παραγγελίας και η δυνατότητα να κλείνουν διδακτικά χρονοδιαγράμματα παράδοσης θα βοηθήσουν τους πελάτες να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους.

Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή των πελατών να ρωτάνε τους πιστοποιημένους από την Ford εξειδικευμένους εμπόρους για θέματα που σχετίζονται με προδιαγραφές για τις οποίες θέλουν να ενημερωθούν όταν τους παραδοθεί το όχημά τους. Αυτό θα διευκολύνει τους οδηγούς να κυκλοφορήσουν στο δρόμο με τη μέγιστη αυτοπεποίθηση, είτε πρόκειται για έμπειρους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων είτε για αρχάριους... είτε ξεκινούν από τον προαύλιο χώρο του εμπόρου είτε από το σπίτι τους. Οι πελάτες θα μπορούν να κανονίζουν την παράδοση του αυτοκινήτου τους -μια επιλογή που ενδιαφέρει το 69% των νεαρότερων αγοραστών.

Κάθε νέο όχημα θα φτάνει στους πελάτες με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα πακέτα λογισμικού, τα οποία μπορούν να βελτιωθούν με ενημερώσεις over-the-air. Οι οδηγοί θα απολαμβάνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της Ford, όπως το BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς χέρια και προσήλωση στη οδήγηση -η πρώτη υπηρεσία του είδους που έχει λάβει έγκριση στην Ευρώπη- και συστήματα που μπορούν να ενσωματώσουν ασύρματα τις λειτουργίες ενός smartphone.

Ford

Η νέα εμπειρία πελατών της Ford έχει σχεδιαστεί για να συνεχίσει να κάνει τη ζωή των ιδιοκτητών ευκολότερη ακόμη και μετά την αγορά. Η συνεχής υποστήριξη περιλαμβάνει πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης στην Ευρώπη, με περισσότερους από 450.000 φορτιστές, που θα αυξηθούν σε 500.000 μέχρι το 2024, λύσεις φόρτισης στο σπίτι, καθώς και παραλαβή και παράδοση του οχήματος για σέρβις που μπορούν να προγραμματιστούν online, με εξαιρετικά βολικές επιλογές fast-track. 

«Η δέσμευση της Ford είναι να αντιμετωπίζει τους πελάτες σαν οικογένεια. Αυτό σημαίνει να κατανοούμε τι χρειάζονται από εμάς για να τους βοηθάμε να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους και στη συνέχεια να κάνουμε τα πάντα για να γίνει αυτό πραγματικότητα», δήλωσε ο Sander. «Το δίκτυο εμπόρων μας σε όλη την Ευρώπη είναι το κλειδί για τον μετασχηματισμό της εμπειρίας αγοράς και ιδιοκτησίας που προσφέρει η Ford –με βάση τις σχέσεις και τη φήμη που έχουν διαμορφωθεί εδώ και δεκαετίες και με την υποστήριξη μιας νέας γενιάς ψηφιακών εργαλείων και προοδευτικού τρόπου σκέψης.»

Πηγή: Ford

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube