node/41536

Lamborghini: V12 και υβριδική η διάδοχος της Aventador

Ούτε η μυρωδιά της βενζίνης, ούτε ο θόρυβος του V12 θα εξαφανιστούν από το πλάνο της επόμενης κορυφαίας Lamborghini. Παρόλα αυτά, η ηλεκτροκίνηση θα κάνει τη δειλή της είσοδο στο πλάνο.

Με την Aventador να μετράει αρκετά χρόνια στο δρόμο, η Lamborghini δουλεύει εδώ και καιρό επάνω στον αντικαταστάτη της. Αυτός θα παρουσιαστεί εντός του έτους, με τις πωλήσεις λογικά να ξεκινούν το 2022, λίγο μετά την έλευση της plug-in hybrid έκδοσης της Urus. Και, φυσικά, θα κρύβει στα σπλάχνα του ένα εξελιγμένο V12 σύνολο, 6,5 λίτρων, σε συνδυασμό με κάποιο υβριδικό σύστημα. Ο εξηλεκτρισμός των σούπερκαρ από κάπου πρέπει να ξεκινήσει…

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Stephan Winkelmann, επί κεφαλής της ιταλικής φίρμας, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar «πρέπει να το κάνουμε αυτό ώστε να παραμείνουμε η Lamborghini, επανεφεύροντας την Lamborghini - για να αλλάξουμε τα πάντα αλλά όχι να τα αλλάξουμε όλα».

Στην ίδια συνέντευξη, συμπλήρωσε πάλι πως κύρια προτεραιότητα για την εταιρία από τη Sant’Agata είναι να αποκτήσει «μία καθαρή οπτική» του τι σημαίνει η ηλεκτροκίνηση για τους ίδιους. Θα πρέπει, λόγω κανονισμών ρύπων, να επενδύσει προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς ωστόσο να αλλοιώσει το χαρακτήρα αλλά ούτε και να σταθεί λίγη στις προσδοκίες των πελατών. 

Για φέτος, η Lamborghini θα κυκλοφορήσει τη Huracán Super Trofeo Omologato, παράλληλα όμως περιμένουμε όχι ένα αλλά δύο V12 σύνολα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Επίσης, κάτι ακούγεται και για μία τελική, αποχαιρετιστήρια έκδοση της Aventador, εφοδιασμένη με την τεχνολογία υπερπυκνωτών της Sián FKP 37. Αυτή η τελευταία ίσως και να μας δώσει μία γεύση για το τι θα πρέπει να περιμένουμε, στο άμεσο μέλλον.

Αν και δεν υπάρχουν ιδιαίτερες πληροφορίες, ο αντικαταστάτης της Aventador υπολογίζεται να διαθέτει ισχύ τουλάχιστον 800 ίππων. Σε τι βαθμό όμως αυτή θα προκύπτει από το θερμικό κινητήρα και σε τι από τον ηλεκτροκινητήρα, αυτό μένει να αποδειχτεί.