node/38399

Κορονοϊός, VW Group: Σε ποια εργοστάσια αναστέλλει την παραγωγή

Αναθεωρούνται όλες οι προβλέψεις για το 2020 καθώς τίποτα πλέον δεν μπορεί να συγκεκριμενοποιηθεί.

Ο όμιλος Volkswagen θα αναστείλει την παραγωγή αυτή την εβδομάδα σε εργοστάσιά του στην Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία και την Ισπανία και ετοιμάζεται να κλείσει τα υπόλοιπα εργοστάσια σε όλη την Ευρώπη λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού.

«Δεδομένης της σημερινής σημαντικής επιδείνωσης της κατάστασης των πωλήσεων και της αυξημένης αβεβαιότητας όσον αφορά την προμήθεια ανταλλακτικών για τα εργοστάσιά μας, η παραγωγή αναμένεται να ανασταλεί», δήλωσε ο CEO του VW Group, Herbert Diess την Τρίτη.

Η παραγωγή θα σταματήσει στα ισπανικά εργοστάσια της VW, το Setubal στην Πορτογαλία, τη Μπρατισλάβα στη Σλοβακία και τα εργοστάσια της Lamborghini και της Ducati στην Ιταλία πριν από το τέλος της εβδομάδας, δήλωσε ο Diess. Τα περισσότερα από τα άλλα γερμανικά και ευρωπαϊκά εργοστάσια θα αρχίσουν να προετοιμάζονται για την αναστολή της παραγωγής, πιθανώς για δύο εβδομάδες.

«Τo καθένα από τα εμπορικά σήματα του VW Group θα κοινοποιήσει τις λεπτομέρειες των σχεδίων λειτουργίας του το συντομότερο δυνατόν», δήλωσε ο Diess. Το συμβούλιο του VW Group κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν είναι δυνατό οι εργαζόμενοι στα εργοστάσιά του να διατηρούν μια ασφαλή απόσταση μεταξύ τους για να αποτρέψουν τη μετάδοση και συνέστησαν την αναστολή της παραγωγής.

Παράλληλα, το VW Group, που κατέχει τα εμπορικά σήματα Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, Porsche, SEAT και Skoda, δήλωσε την Τρίτη ότι η αβεβαιότητα σχετικά με τις επιπτώσεις από την πανδημία  σημαίνει ότι ήταν αδύνατο να υπάρξουν προβλέψεις για τις επιδόσεις του φέτος.

«Το 2020 θα είναι ένα πολύ δύσκολο έτος, καθώς η πανδημία παρουσιάζει άγνωστες επιχειρησιακές και οικονομικές προκλήσεις», δήλωσε ο Diess.

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]