Κόντρα ήχου: AMG τούρμπο vs AMG ατμόσφαιρα

Κόντρα ήχου: AMG τούρμπο vs AMG ατμόσφαιρα

Διατήρησε ο νέος V8 biturbo το εμβληματικό μουγκρητό του παλιού ατμοσφαιρικού;

Ο ήχος ενός ατμοσφαιρικού, χειροποίητου V8 της Mercedes-AMG είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους στον αυτοκινητικό κόσμο. Διατηρείται όμως στον νέο, μικρότερο V8 της εταιρείας, με τα δύο τούρμπο;

Η εύκολη απάντηση είναι ναι. Η Mercedes-AMG έχει πράγματι φτιάξει έναν υπέροχο κινητήρα για τη νέα C63, παρότι μείωσε σημαντικά τον κυβισμό για να μειώσει κατανάλωση και ρύπους. Με 4 λίτρα χωρητικότητα, ο νέος V8 biturbo αποδόδει 510 PS και 71,4 kgm ροπής, δηλαδή 23 PS και 10,2 kgm παραπάνω από τον παλιό ατμοσφαιρικό των 6,3 λίτρων.

Το χαρακτηριστικό του μοντέλου, υπόκωφο μουγκρητό παραμένει, όμως οι γνώστες εύκολα ξεχωρίζουν τους δύο V8 από τον ήχο τους. Αυτός της νέας C63 έχει μικρότερο φάσμα στροφών, αν και εξακολουθεί να είναι εύστροφος. Και ο ήχος του ίσως να μην είναι τόσο άγριος και μεταλλικός όσο εκείνος του ατμοσφαιρικού προγόνου του – αν και αυτός που ανέβασε το video λέει ότι τα πλάνα αδικούν το βαρύ μουγκρητό του νέου κινητήρα.

 Πρέπει όμως να υποστηρίξουμε και τον παλιό, λέγοντας ότι δεν είχε ενεργό σύστημα εξαγωγής, όπως το AMG Performance που προσφέρεται ως έξτρα στη νέα C63S.

Ο ήχος ενός ατμοσφαιρικού, χειροποίητου V8 της Mercedes-AMG είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους στον αυτοκινητικό κόσμο. Διατηρείται όμως στον νέο, μικρότερο V8 της εταιρείας, με τα δύο τούρμπο;

Η εύκολη απάντηση είναι ναι. Η Mercedes-AMG έχει πράγματι φτιάξει έναν υπέροχο κινητήρα για τη νέα C63, παρότι μείωσε σημαντικά τον κυβισμό για να μειώσει κατανάλωση και ρύπους. Με 4 λίτρα χωρητικότητα, ο νέος V8 biturbo αποδόδει 510 PS και 71,4 kgm ροπής, δηλαδή 23 PS και 10,2 kgm παραπάνω από τον παλιό ατμοσφαιρικό των 6,3 λίτρων.

Το χαρακτηριστικό του μοντέλου, υπόκωφο μουγκρητό παραμένει, όμως οι γνώστες εύκολα ξεχωρίζουν τους δύο V8 από τον ήχο τους. Αυτός της νέας C63 έχει μικρότερο φάσμα στροφών, αν και εξακολουθεί να είναι εύστροφος. Και ο ήχος του ίσως να μην είναι τόσο άγριος και μεταλλικός όσο εκείνος του ατμοσφαιρικού προγόνου του – αν και αυτός που ανέβασε το video λέει ότι τα πλάνα αδικούν το βαρύ μουγκρητό του νέου κινητήρα.

Πρέπει όμως να υποστηρίξουμε και τον παλιό, λέγοντας ότι δεν είχε ενεργό σύστημα εξαγωγής, όπως το AMG Performance που προσφέρεται ως έξτρα στη νέα C63 S.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube