Κι άλλοι κατασκευαστές με ελαττωματικούς αερόσακους Takata;

Κι άλλοι κατασκευαστές με ελαττωματικούς αερόσακους Takata;

Η αμερικανική Εθνική Διεύθυνση Ασφαλείας Οδικών Μεταφορών Αυτοκινητοδρόμων ετοιμάζεται να οδηγήσει σε ανάκληση για τους ελαττωματικούς αερόσακους Takata κι άλλους κατασκευαστές.

Είχαμε θεωρήσει ότι ξεμπερδέψαμε με την υπόθεση της Takata που έχει πλήξει ένδεκα κατασκευαστές αυτοκινήτου σε όλον τον κόσμο. Συνολικά βρέθηκαν υπό κατηγορία και είναι υπό ανάκληση 23,4 εκατ. αερόσακοι που είχαν τοποθετηθεί σε 19,2 εκατ. αυτοκίνητα.

Να θυμίσουμε ότι η αντικατάστασή τους γίνεται για να αποτραπεί σε περίπτωση ανάπτυξής τους η εκτόξευση μικρών κομματιών μετάλλου στον οδηγό, λόγω υπερβολικής πίεσης και κατά το φούσκωμά τους. Μια δυσλειτουργία, ένα ελάττωμα που μέχρι στιγμής είναι υπαίτιο για τουλάχιστον οκτώ επιβεβαιωμένους θανάτους και περισσότερους από 100 επιβεβαιωμένους τραυματισμούς.  

Το θέμα ανέδειξε η National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), που προχώρησε στην εντολή ανάκλησης, της οποίας τη διαδικασία παρακολουθεί στενά. Καθώς βλέποντας το μέγεθος των επικείμενων ανακλήσεων, χρειάζεται να επιβλέπει ότι αυτές γίνονται αποτελεσματικά και ικανοποιητικά γρήγορα. Αλλά η ίδια η NHTSA έρχεται να προειδοποιήσει διά στόματος του εθνικού διευθυντή της Mark Rosekind, πως ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο τέρμα του δρόμου και των εκπλήξεων.

Μια ενδιαφέρουσα φράση του λοιπόν ήρθε να ταράξει εκ νέου τα νερά: «Θα προσπαθήσουμε να είμαστε πολύ συγκεκριμένοι την Πέμπτη (σ.σ. μεθαύριο, 22 Οκτωβρίου), αλλά το θέμα υπερβαίνει τους 11». Νούμερο που αφορά τους κατασκευαστές που επλήγησαν από τους αερόσακους Takata. Ποιος λείπει λοιπόν από την ανάκληση; Να θυμίσουμε ότι δύο κατασκευαστές κρίθηκαν πως δεν τους φορούσε το θέμα: Η Τesla και η… Volkswagen. Τελικά φαίνεται ότι ενός κακού, μύρια έπονται

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube