node/37612

Και επισήμως FCA και PSA είναι πλέον μια εταιρεία

Υπεγράφη η δεσμευτική συμφωνία – Τι προβλέπει – Τα κέρδη και οι συνέργειες που έρχονται.

Η Fiat Chrysler Automobiles και ο όμιλος PSA υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία συγχώνευσης σε συμφωνία 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για τη δημιουργία της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

Η συναλλαγή αναμένεται να κλείσει τους επόμενους 12 έως 15 μήνες, ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωση την Τετάρτη.

Η PSA και η FCA δήλωσαν ότι η νέα εταιρεία θα έχει ένα διοικητικό συμβούλιο 11 ατόμων, με πέντε μέλη που θα υποδεικνύονται από την PSA, άλλα πέντε από την FCA. Αυτό θα περιλαμβάνει εκπροσώπους των εργαζομένων και από τις δύο πλευρές. Ο CEO της PSA Carlos Tavares θα γίνει διευθύνων σύμβουλος της συγχωνευθείσας εταιρείας για αρχική πενταετή θητεία και θα έχει την 11η θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, κανένας μέτοχος δεν θα έχει την εξουσία να ασκεί πάνω από το 30% των ψήφων στις συνεδριάσεις των μετόχων.

Η νέα εταιρεία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία και οι μετοχές της θα εισαχθούν στις χρηματαγορές του Παρισιού, του Μιλάνου και της Ν. Υόρκης.

Ο Tavares δήλωσε ότι η συγχώνευση θα φέρει την PSA και την FCA σε ισχυρότερη θέση για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία. «Οι προκλήσεις της βιομηχανίας μας είναι πραγματικά πολύ σημαντικές», δήλωσε ο Tavares στους δημοσιογράφους . «Η ηλεκτροκίνηση, τα αυτόνομα οχήματα, η συνδεσιμότητα και όλα αυτά τα θέματα χρειάζονται σημαντικούς πόρους, δυνατά σημεία και δεξιότητες», συμπλήρωσε.

Ο διευθύνων σύμβουλος της FCA, Mike Manley, δήλωσε ότι το γεγονός ότι και οι δύο εταιρείες έχουν περάσει με επιτυχία από δύσκολες καταστάσεις σημαίνει ότι οι υπάλληλοί τους έχουν κοινό χαρακτηριστικό «βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες».

Με τη συμφωνία εξασφαλίζεται η ισχυρή παρουσία της  FCA στη Βόρεια Αμερική και τη Λατινική Αμερική, αλλά και η πρωτεύουσα θέση του Groupe PSA στην Ευρώπη. Κάπως έτσι τα έσοδα του νέου ομίλου υπολογίζεται να έρχονται σε ποσοστό 46% από την Ευρώπη και 43% από τις ΗΠΑ.

Πέρα από αυτό όμως, το Groupe PSA αποκτά πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ μέσω του δικτύου πωλήσεων της FCA που είναι πολύ μεγάλο.
Σε επίπεδο παραγωγής, τα οφέλη θα προκύψουν μέσα από συνέργειες σε πλατφόρμες, κινητήρες και νέες τεχνολογίες. Όπως ανακοινώθηκε, σχεδόν το 70% των αυτοκινήτων του ομίλου θα βασίζονται σε δύο μόνον πλατφόρμες, που όπως φαίνεται θα είναι αυτές της PSA.

Έτσι, η FCA θα αποκτήσει πρόσβαση στις πιο σύγχρονες πλατφόρμες οχημάτων της PSA, βοηθώντας την να καλύπτει τους αυστηρότερους νέους κανόνες εκπομπών, ενώ η PSA θα επωφεληθεί από την κερδοφόρα αμερικανική δραστηριότητα  της FCA που διαθέτει μάρκες όπως η Ram και η Jeep.

Με τη συγχώνευση, η PSA και η FCA αποσκοπούν στην επίτευξη ετήσιας εξοικονόμησης κόστους ύψους € 3,7 δισ.  

Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 12 έως 15 μηνών, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης από τους μετόχους και των δύο εταιρειών σε έκτακτες συνεδριάσεις μετόχων και επίσης υπόκειται σε αντιμονοπωλιακές και άλλες κανονιστικές απαιτήσεις.

 

node/39697
Volkswagen e-Golf

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Ενισχυμένη από την έλευση των νέων κυβερνητικών πριμ, η γερμανική αγορά πέτυχε ιστορικές επιδόσεις τον Ιούλιο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, η Γερμανία ξεκίνησε δυναμικά τη μετάβασή της προς το ηλεκτρικό όχημα. Τον Ιούλιο, περισσότερα από 35.000 ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα. Αθροιστικά, τα εξηλεκτρισμένα οχήματα αντιπροσώπευσαν για τον προηγούμενο μήνα το 11,4% των ταξινομήσεων στην κατηγορία των επιβατικών. Πρόκειται για ρεκόρ!

 Τύπος καυσίμου  Ταξινομήσεις Ιουλίου '20  Μερίδιο αγοράς
 Ντίζελ  89.543   28,45% 
 Βενζίνη  154.352   49,04% 
 Ηλεκτρικά  16.798   5,34% 
 Επαναφορτιζόμενα υβριδικά  19.119   6,10% 
 Αυτοφορτιζόμενα υβριδικά  33.369   10,60% 
 Άλλα  1.575   0,50% 

 

 

 

 

 


Με 16.798 ταξινομήσεις, τα ηλεκτρικά αντιπροσώπευσαν το 5,3% των πωλήσεων στη γερμανική αγορά τον Ιούλιο. Με συνολικά 2.851 μονάδες, το Renault Zoé βρίσκεται επικεφαλής της κατάταξης. Επίδοση που το έφερε λίγο πιο πάνω από το πρόσκαιρο εθνικό κεφάλαιο στον τομέα, τοVolkswagen e-Golf. Βλέπετε, παρότι βρίσκεται μια ανάσα μακριά από το να παραδώσει την εμπορική (και ουσιαστική) σκυτάλη στο νέο ID.3, το ηλεκτρικό κόμπακτ χάτσμπακ παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές με 2.633 ταξινομήσεις τον Ιούλιο.

Ολοκληρώνοντας το βάθρο, το ηλεκτρικό Hyundai Kona τερμάτισε τρίτο στην κατάταξη με 1.688 μονάδες. Ακολούθησαν το Volkswagen e-up! και το smart fortwo ED με 1.344 και 1.209 ταξινομημένες μονάδες αντίστοιχα.

Germany ev car sales July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία τον Ιούλιο 2020


Σε ετήσια βάση, 61.105 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί στο γερμανικό έδαφος από την αρχή του έτους, σχεδόν όσο το σύνολο του 2019 που καταγράφηκαν 63.281 ταξινομήσεις.

Στις ταξινομήσεις ανά μοντέλο, το Volkswagen e-Golf πρωτοστατεί. Με 9.953 κομμάτια που πουλήθηκαν από την αρχή του έτους, βρίσκεται με βραχεία κεφαλή εμπρός από τις 9.917 του Zoé. Το Tesla Model 3 ολοκληρώνει το βάθρο με 4.521 ταξινομήσεις. Ακολουθεί από κοντά το Volkswagen e-up! (4.387), ενώ το Audi e-tron τερματίζει στην πέμπτη θέση με 3.889 μονάδες. Από την άλλη πλευρά, παρατηρούμε την πενιχρή απόδοση του Peugeot e-208 και του Opel Corsa-e, τα οποία έχουν πουλήσει μόλις 236 και 860 μονάδες αντίστοιχα από την αρχή του έτους.

Germany car sales Jan-July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2020


Σχεδόν 20.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά
Τους τελευταίους μήνες, ξεπερνώντας τις πωλήσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, τα plug-in hybrid πέτυχαν επίσης ιστορική απόδοση. Με 19.119 μονάδες που πωλήθηκαν τον Ιούλιο, η κατηγορία αυτή καταλαμβάνει το 6,1% της αγοράς.

Αθροιστικά, τα αποτελέσματα του κατηγορίας των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων είναι εντυπωσιακά. Συνολικά, ταξινομήθηκαν 68.390 κομμάτια κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους. Ένα αποτέλεσμα που ξεπερνά κατά πολύ τις 45.348 μονάδες που πουλήθηκαν σε ολόκληρο το 2019.

[Πηγή CleanTechnica]

node/39696

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Αμιγώς ηλεκτρική με τρεις ηλεκτροκινητήρες - Υπολογίζεται να κυκλοφορήσει το 2024.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Η BMW εργάζεται πάνω στην εξέλιξη δύο εκδόσεων της επόμενης 5-Series, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2023. 
Όπως συνηθίζει η εταιρεία λίγο καιρό μετά (περίπου σε 12 μήνες) θα παρουσιαστεί και η έκδοση Μ5. 
Η συγκεκριμένη έκδοση φημολογείται ότι θα εφοδιάζεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η πρώτη θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική που θα συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η συνδυαστική τους ισχύς αναμένεται να φτάνει τους 750 ίππους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών και σε έρημα ορεινά στροφιλίκια

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ταυτόχρονα (ή λίγο αργότερα) θα παρουσιαστεί και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Εδώ τα πράγματα αναμένεται να είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα: Η ηλεκτρική Μ5 θα έχει νέας γενιάς μπαταρίες Gen V, με χωρητικότητα 135 kWh. 
Εδώ θα έχουμε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο πίσω και ένας εμπρός, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 1.000 ίππους. Η αυτονομία θα φτάνει τα 750 km (κατά WLTP) και η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h υπολογίζεται στα 3 δευτερόλεπτα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένες BMW M5 και M5 Competition [video]

Ωστόσο η επόμενη γενιά BMW M5 δεν θα είναι το μόνο ηλεκτρικό σεντάν με τέτοιου είδους επιδόσεις. Η Tesla ετοιμάζει μια έκδοση τριών ηλεκτροκινητήρων του Model S που πιθανότατα και αυτή θα φτάνει τους 1.000 ίππους.

Καθώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξαφανίζονται σιγά-σιγά, φαίνεται ότι τα... σούπερ-σεντάν θα είναι εδώ για πολλά χρόνια ακόμη.