node/37612

Και επισήμως FCA και PSA είναι πλέον μια εταιρεία

Υπεγράφη η δεσμευτική συμφωνία – Τι προβλέπει – Τα κέρδη και οι συνέργειες που έρχονται.

Η Fiat Chrysler Automobiles και ο όμιλος PSA υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία συγχώνευσης σε συμφωνία 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για τη δημιουργία της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

Η συναλλαγή αναμένεται να κλείσει τους επόμενους 12 έως 15 μήνες, ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωση την Τετάρτη.

Η PSA και η FCA δήλωσαν ότι η νέα εταιρεία θα έχει ένα διοικητικό συμβούλιο 11 ατόμων, με πέντε μέλη που θα υποδεικνύονται από την PSA, άλλα πέντε από την FCA. Αυτό θα περιλαμβάνει εκπροσώπους των εργαζομένων και από τις δύο πλευρές. Ο CEO της PSA Carlos Tavares θα γίνει διευθύνων σύμβουλος της συγχωνευθείσας εταιρείας για αρχική πενταετή θητεία και θα έχει την 11η θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, κανένας μέτοχος δεν θα έχει την εξουσία να ασκεί πάνω από το 30% των ψήφων στις συνεδριάσεις των μετόχων.

Η νέα εταιρεία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία και οι μετοχές της θα εισαχθούν στις χρηματαγορές του Παρισιού, του Μιλάνου και της Ν. Υόρκης.

Ο Tavares δήλωσε ότι η συγχώνευση θα φέρει την PSA και την FCA σε ισχυρότερη θέση για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία. «Οι προκλήσεις της βιομηχανίας μας είναι πραγματικά πολύ σημαντικές», δήλωσε ο Tavares στους δημοσιογράφους . «Η ηλεκτροκίνηση, τα αυτόνομα οχήματα, η συνδεσιμότητα και όλα αυτά τα θέματα χρειάζονται σημαντικούς πόρους, δυνατά σημεία και δεξιότητες», συμπλήρωσε.

Ο διευθύνων σύμβουλος της FCA, Mike Manley, δήλωσε ότι το γεγονός ότι και οι δύο εταιρείες έχουν περάσει με επιτυχία από δύσκολες καταστάσεις σημαίνει ότι οι υπάλληλοί τους έχουν κοινό χαρακτηριστικό «βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες».

Με τη συμφωνία εξασφαλίζεται η ισχυρή παρουσία της  FCA στη Βόρεια Αμερική και τη Λατινική Αμερική, αλλά και η πρωτεύουσα θέση του Groupe PSA στην Ευρώπη. Κάπως έτσι τα έσοδα του νέου ομίλου υπολογίζεται να έρχονται σε ποσοστό 46% από την Ευρώπη και 43% από τις ΗΠΑ.

Πέρα από αυτό όμως, το Groupe PSA αποκτά πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ μέσω του δικτύου πωλήσεων της FCA που είναι πολύ μεγάλο.
Σε επίπεδο παραγωγής, τα οφέλη θα προκύψουν μέσα από συνέργειες σε πλατφόρμες, κινητήρες και νέες τεχνολογίες. Όπως ανακοινώθηκε, σχεδόν το 70% των αυτοκινήτων του ομίλου θα βασίζονται σε δύο μόνον πλατφόρμες, που όπως φαίνεται θα είναι αυτές της PSA.

Έτσι, η FCA θα αποκτήσει πρόσβαση στις πιο σύγχρονες πλατφόρμες οχημάτων της PSA, βοηθώντας την να καλύπτει τους αυστηρότερους νέους κανόνες εκπομπών, ενώ η PSA θα επωφεληθεί από την κερδοφόρα αμερικανική δραστηριότητα  της FCA που διαθέτει μάρκες όπως η Ram και η Jeep.

Με τη συγχώνευση, η PSA και η FCA αποσκοπούν στην επίτευξη ετήσιας εξοικονόμησης κόστους ύψους € 3,7 δισ.  

Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 12 έως 15 μηνών, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης από τους μετόχους και των δύο εταιρειών σε έκτακτες συνεδριάσεις μετόχων και επίσης υπόκειται σε αντιμονοπωλιακές και άλλες κανονιστικές απαιτήσεις.

 

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.