J.D. Power 2022, oι πιο αξιόπιστες και οι πιο ζημιάρικες μάρκες

J.D. Power 2022, oι πιο αξιόπιστες και οι πιο ζημιάρικες μάρκες

Και αυτή τη χρονιά οι κορεατικές εταιρείες Kia, Genesis και Hyundai κατέλαβαν τις τρεις από τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power για τις ΗΠΑ.

J.D. Power, Kia Sorento

Η μελέτη της J.D. Power για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ για το 2022 βασίστηκε σε απαντήσεις από 29.487 αρχικούς ιδιοκτήτες μοντέλων ΜΥ2019, ύστερα από τρία χρόνια ιδιοκτησίας -έναντι των 33.252 της μελέτης 2021. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τον Ιούλιο του 2021 έως τον Νοέμβριο του 2021.

«Πολλοί ιδιοκτήτες κρατούν τα αυτοκίνητά τους περισσότερο, επομένως η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία είναι ακόμη πιο σημαντική», είπε ο David Amodeo, διευθυντής παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην J.D. Power. «Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις από άλλες στην πρόληψη της εμφάνισης προβλημάτων. Αυτά τα προβλήματα περιλαμβάνουν τα μηχανικά μέρη ενός μοντέλου, εξωτερικά και εσωτερικά, αλλά και συστήματα infotainment, συστήματα υποβοήθησης οδηγού και όλα τα άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που υπάρχουν στα σημερινά οχήματα».

Τα αυτοκίνητα που είναι ΜΥ2019 (σ.σ. του ’18 δηλαδή, μιας και οι Αμερικανοί λογίζουν ΜΥ την επόμενη χρονιά από την ταξινόμηση) και αξιολογήθηκαν με την εφετινή μελέτη, εξετάστηκαν για πρώτη φορά στην J.D. Power 2019 U.S. Initial Quality Study (IQS). Με άλλα λόγια στην Αρχική Μελέτη Ποιότητας της J.D. Power για τις ΗΠΑ.

Ο συσχετισμός ανέδειξε ότι επτά από τις δέκα μάρκες με την υψηλότερη κατάταξη στην IQS του 2019 είναι μεταξύ των δέκα επωνυμιών με την υψηλότερη κατάταξη στον εφετινό δείκτη αξιοπιστίας.

Από την εφετινή μελέτη της J.D. Power προκύπτει ότι η ποιότητα κατασκευής των μοντέλων της μαζικής αγοράς έχει βελτιωθεί σημαντικά και πλέον ακουμπά αυτή των premium.

Η μελέτη, που διανύει τώρα την 33η χρονιά της, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά και την τεχνολογία που
διατίθενται στα σημερινά αυτοκίνητα. Η μελέτη καλύπτει 184 συγκεκριμένες περιοχές προβλημάτων σε εννέα μεγάλες κατηγορίες συστημάτων: Κλιματισμός, συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (νέο για το 2022). εμπειρία οδήγησης, εξωτερικό, εξοπλισμός/χειριστήρια/
οθόνες, infotainment, εσωτερικό, σύστημα κινητήρα/μετάδοσης και καθίσματα.

J.D. Power, Kia Sorento

Η μελέτη αξιολογεί πλέον και την ικανοποίηση από την κατάσταση του οχήματος ύστερα από τρία χρόνια χρήσης, αν οι ιδιοκτήτες βρίσκουν το αυτοκίνητό τους το ίδιο ελκυστικό όσο και όταν το αγόρασαν, και τι ενημερώσεις λογισμικού έχουν γίνει στο αυτοκίνητο.

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν όλο και πιο σοβαρά τις σχέσεις των ιδιοκτητών με τα αυτοκίνητά τους, όπως συμβαίνει και με την υπόλοιπη καταναλωτική τεχνολογία», είπε ο Amodeo. «Για παράδειγμα, τα κινητά τηλέφωνα ενημερώνονται συνεχώς over-the-air σε εκδόσεις λογισμικού και, ολοένα και περισσότερο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να επωφεληθούν από αυτήν την προσέγγιση για την επίλυση προβλημάτων, βελτίωση των δυνατοτήτων και προσθέτοντας δυνατότητες για να παραμένουν ικανοποιημένοι οι ιδιοκτήτες. Αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι σε θέση να το κάνουν καλύτερα, αποκτούν τεράστιο πλεονέκτημα».

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης του 2022
Οι ιδιοκτήτες μαζικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα Ο μάρκες της μαζικής αγοράς παρουσίασαν κατά μέσο όρο 190 προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100) που είναι 14 PP100 χαμηλότερα από ό,τι για τις premium μάρκες (204 PP100). Οι τελευταίες ενσωματώνουν συνήθως περισσότερη τεχνολογία στα μοντέλα τους, κάτι που ενισχύει την πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, η ποιότητα κατασκευής των μοντέλων της μαζικής αγοράς έχει βελτιωθεί σημαντικά και πλέον ακουμπά σε αυτή των premium.

Τα συστήματα infotainment παραμένουν η πιο προβληματική περιοχή, με μέσον όρο 51,9 PP100. Προβλήματα που είναι υπερδιπλάσια από την επόμενη υψηλότερη κατηγορία. Επτά από τις δέκα πιο προβληματικές περιοχές της μελέτης σχετίζονται με την ψυχαγωγία: Ενσωματωμένη αναγνώριση φωνής (8,3 PP100), συνδεσιμότητα Android Auto/Apple CarPlay (5,4 PP100), ενσωματωμένο σύστημα Bluetooth (4,5 PP100), ελλιπής αριθμός για βύσματα τροφοδοσίας/θύρες USB (4,2 PP100), δυσνόητα/δύσχρηστα συστήματα πλοήγησης (3,7 PP100), οθόνη αφής/οθόνης (3,6 PP100) και ανακριβές σύστημα πλοήγησης ανακριβείς/ανενημέρωτοι χάρτες (3,6 PP100).

Το πιο αξιόπιστο μοντέλο Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Porsche 911 είναι το υψηλότερα καταταγμένο μοντέλο στη μελέτη. Αυτή είναι η τρίτη φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια που η 911 κέρδισε αυτή την θέση, ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα.

Οι μαζικές μάρκες με την υψηλότερη κατάταξη Η Kia κατατάσσεται συνολικά στην υψηλότερη θέση σε αξιοπιστία μοντέλων, με βαθμολογία 145 PP100. Αυτή είναι και η πρώτη χρονιά που η Kia ηγείται της κατάταξης σε συνέχεια της τρίτης θέσης στη γενική κατάταξη το 2021. Οι άλλες μαζικές μάρκες που κατατάσσονται ψηλά είναι η Buick (147 PP100), η Hyundai (148 PP100), η Toyota (158 PP100) και η Dodge (166PP100).

Οι premium μάρκες με την υψηλότερη κατάταξη Η Genesis (155 PP100) ήταν αυτή που κατατάχθηκε ψηλότερα στην κατηγορία premium, ακολουθούμενη από τη Lexus (159 PP100), την Porsche (162 PP100), την Cadillac (168 PP100) και τη Lincoln (180 PP100).

Και στις επιμέρους κατηγορίες μοντέλων, η General Motors και ο Όμιλος Toyota κατέκτησαν από πέντε βραβεία με τα λιγότερα αναφερόμενα προβλήματα στις αντίστοιχες κατηγορίες. Έτσι η GM πήρε την πρώτη θέση με τα Buick Encore, Buick Envision, Chevrolet Impala, Chevrolet Silverado HD και Chevrolet Suburban. Η Toyota από τη μεριά της πήρε την πρώτη θέση στις κατηγορίες των Lexus NX, Lexus RX, Lexus
UX, Toyota Corolla και Toyota Tundra. 

Αντίστοιχα το Hyundai Motor Group πήρε τρία βραβεία κατηγορίας με τα Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata και Kia Sorento.

J.D. Power - Μελέτη Αξιοπιστίας Αυτοκινήτων ΗΠΑ 2022

Κατάταξη εταιρειών βάσει προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα (PP100)
J.D. Power
H Genesis κατετάγη ψηλότερα μεταξύ των premium κατασκευαστών, εξ ου και η σήμανση με χρυσή μπάρα
Η Kia κατετάγη ψηλότερα μεταξύ των μαζικών κατασκευαστών, εξ ου και η σήμανση με χρυσή μπάρα
Σημείωση Η Tesla δεν περιλαμβάνεται στην κατάταξη λόγω μικρού δείγματος

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube