Infiniti: Μένει Ευρώπη και θα πουλά μόνον ηλεκτρικά ή υβριδικά;

Infiniti: Μένει Ευρώπη και θα πουλά μόνον ηλεκτρικά ή υβριδικά;

Σε συνέχεια της φήμης περί αποχώρησης της Infiniti από την Ευρώπη, εκπρόσωπός τη διαψεύδει και σκιαγραφεί ένα νέο προφίλ για τον πολυτελή βραχίονα της Nissan στη Γηραιά Ήπειρο.

Το μετασχηματισμό της σε μάρκα που θα πουλά μόνον ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα μεθοδεύει η Infiniti, σύμφωνα με εκπρόσωπό της, για να μπορέσει να παραμείνει αλλά και να επιβιώσει στην ευρωπαϊκή αγορά. Και αυτό διότι βλέπει συνεχώς τις πωλήσεις της να μειώνονται στη Γηραιά Ήπειρο. Συγκεκριμένα, το 2018 η premium μάρκα της Nissan πούλησε συνολικά 6.246 αυτοκίνητα, έναντι 12.408 το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics.

Η Infiniti έχει μείνει μόνο με δύο αυτοκίνητα στην Ευρώπη το Q30 και το QX30. Η ζήτηση για το Q30 υποχώρησε κατά 59% στα 3.111 αυτοκίνητα, σύμφωνα με την JATO.  Να θυμίσουμε πως η Infiniti απέσυρε τις μπερλίνες Q50 και Q70, το κουπέ Q60 και το SUV QX70 από την ευρωπαϊκή αγορά πέρυσι.

Εκπρόσωπος της Infiniti διέψευσε τη φήμη περί την αποχώρηση της εταιρείας από την Ευρώπη και δήλωσε πως η εταιρεία σκοπεύει να παραμείνει στην Ευρώπη, αλλά παράλληλα να επανατοποθετηθεί στην αγορά ως κατασκευαστής ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων,  χρησιμοποιώντας μια έκδοση του συστήματος e-Power της Nissan, που σήμερα είναι δημοφιλές στην Ιαπωνία, ξεκινώντας από το 2021. «Θέλουμε να θέσουμε νέα δεδομένα και να κάνουμε τη μάρκα σημείο αναφορά στα premium ηλεκτρικά οχήματα», υπογράμμισε. Στο πλαίσιο αυτό, η Infiniti παρουσίασε στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Detroit ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV, το QX Inspiration. Είναι το αυτοκίνητο που δείχνει το τι πρέπει να περιμένουμε στο άμεσο μάλλον από την εταιρεία, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Infiniti.

Η Infiniti θα ξεκινήσει επίσης την πώληση του QX50, του μεσαίου μεγέθους SUV της, στην Ευρώπη από το τέλος του χρόνου. Το QX50 φορά υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με μεταβαλλόμενη σχέση συμπίεσης που, σύμφωνα με την εταιρεία, συνδυάζει την οικονομία ενός 4κύλινδρου με τη δύναμη ενός V6.

Νωρίτερα φέτος, ο Christian Meunier ορίστηκε ως ο νέος πρόεδρος της Infiniti, παίρνοντας τη θέση του Roland Krueger. Ο τελευταίος, αναλαμβάνει κορυφαία θέση στην εταιρεία οικιακών συσκευών Dyson, η οποία μπαίνει δυναμικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδιάζοντας να έχει βάλει στην παραγωγή ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μέχρι το 2021.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube