Η VW θέλει να πουλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ

Στόχος της είναι να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ο όμιλος Volkswagen σκοπεύει να βγάλει στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ σε μια προσπάθεια να χτυπήσει την Tesla. Για το σκοπό αυτό θα μετατρέψει τρία εργοστάσια που παράγουν συμβατικά αυτοκίνητα σε εργοστάσια παραγωγής αποκλειστικά ηλεκτρικών.

Τα σχέδια της εταιρείας για το ηλεκτρικό της μέλλον θα συζητηθούν στο πλαίσιο της παρουσίασης του 10ετους προγράμματος στις 16 Νοεμβρίου, πλαίσιο το οποίο προβλέπει την παραγωγή 200.000 οχημάτων που θα βασίζονται πάνω στην πλατφόρμα ΜΕΒ.

Η 16η Νοεμβρίου είναι σύμφωνα με αναλυτές μια ημερομηνία σταθμός για την VW, αφού σε αυτήν θα παρουσιαστεί το σχέδιο μετασχηματισμού της εταιρείας από τον μεγαλύτερο μαζικό κατασκευαστή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, στον μεγαλύτερο παραγωγό ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η αλλαγή στρατηγικής της VW έρχεται σε μια εποχή που και στην Γερμανία, η «ανεκτικότητα» απέναντι σε ρυπογόνα αυτοκίνητα εξανεμίζεται, με όλο και περισσότερες πόλεις να σηκώνουν τείχος σε παλαιάς τεχνολογίας, κυρίως ντίζελ, οχήματα.
Έτσι η VW αλλά και οι υπόλοιπες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αναγκάζονται να σκεφτούν νέους τρόπους όχι μόνον δικής τους επιβίωσης αλλά και διατήρησης των 600.000 θέσεων εργασίας στα εργοστάσιά τους στη Γερμανία αλλά και σε αυτά των προμηθευτών τους.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται να προσαρμοστούν αρκετά γρήγορα στους αυστηρούς κανόνες που θεσπίστηκαν μετά την αποκάλυψη του dieselgate με  τον CEO της VW, τον Herbert Diess να προειδοποιεί τον περασμένο μήνα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας αντιμετωπίζει το φάσμα της πλήρους εξαφάνισης αν δεν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της VW, Herbert Diess, δήλωσε ότι θα μειώσει κατά 30% το μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην Ευρώπη μέχρι το 2030, η VW πρέπει να αυξήσει το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 30% των πωλήσεών της. Η μετάβαση από κινητήρες καύσης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίσει επίσης 14.000 θέσεις εργασίας στη VW έως το 2020, καθώς χρειάζεται λιγότερος χρόνος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου από ό, τι για ένα συμβατικό αλλά και επειδή οι θέσεις εργασίας θα μετατοπιστούν στο εξωτερικό σε κατασκευαστές μπαταριών.

TAGS