node/35307

Η Toyota αποκαλύπτει πόσα χειροκίνητα κιβώτια πουλάει στις ΗΠΑ

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα που δείχνει την τάση της αγοράς.

Δεν είναι μυστικό ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί γυρίζουν την πλάτη στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων με πολλές  είναι μια αυτοκινητοβιομηχανίες να μην τα συμπεριλαμβάνουν πλέον στις επιλογές που προσφέρουν στα μοντέλα τους.
Παρά το γεγονός ότι πολλοί «ενθουσιώδεις οδηγοί» συνηθίζουν να αναφέρονται με θετικά σχόλια στα αυτοκίνητα με χειροκίνητα κιβώτια που είχαν κατά καιρούς, όταν πλέον έρχεται η ώρα να βάλουν σήμερα το χέρι στην τσέπη για να επιλέξουν, στρέφονται προς τα αυτόματα κιβώτια.

Η Toyota είναι μια από τις εταιρείες που επιμένει να διαθέτει πολλά από τα μοντέλα της και με τις δύο επιλογές κιβωτίων.

Ωστόσο σε μια ερώτηση που αφορούσε την ποσόστωση των πωλήσεων της ανάμεσα στις δύο επιλογές στην αγορά των ΗΠΑ, φαίνεται ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που προτιμούν τα χειροκίνητα κιβώτια.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα εκπρόσωπος της εταιρείας στις ΗΠΑ, η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου στην Corolla είναι μόλις 1%. Αυτό σημαίνει πως από 280.000 Corolla που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ το 2018,  μόνον οι  2.800 παραδόθηκαν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 15% για την έκδοση hatchback που έχει ένα καινούργιο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ανάλογη εικόνα παρουσιάζεται και για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας στις ΗΠΑ, όπως για το pickup Tacoma αλλά και για το σεντάν Yaris (κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη Mazda). Ειδικά για το τελευταίο, η Toyota αποφάσισε η επόμενη γενιά του αυτοκινήτου που θα παρουσιαστεί το 2020 να διατίθεται μόνον με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς η ζήτηση με χειροκίνητο κιβώτιο είναι σχεδόν μηδενική.

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.