node/36007

Η Tesla ζητά τη βοήθεια της Apple σε μια δίκη για βιομηχανική κατασκοπεία

Μηχανικός της κατηγορείται ότι έκλεψε εμπιστευτικά αρχεία και τα διέθεσε σε κινεζική εταιρεία.

Η Tesla βρίσκεται στα δικαστήρια με έναν πρώην μηχανικό της στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, τον οποίο κατηγορεί ότι έκλεψε απόρρητα «μυστικά τεχνολογίας» και τα μετέφερε σε κινεζική εταιρεία.

Ο συγκεκριμένος μηχανικός έχει καθίσει στο εδώλιο με την κατηγορία της υποκλοπής εξαιρετικά εμπιστευτικών αρχείων και την μεταφορά τους στην XMotors.ai, τον αμερικανικό βραχίονα έρευνας της Xpeng με έδρα το Guangzhou, στην οποία πήγε να εργαστεί όταν έφυγε από την Tesla.

Στο πλαίσιο λοιπόν της δικαστικής διερεύνησης της υπόθεσης η Tesla ζητά τη συνδρομή της Apple για να ελεγχθεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του κατηγορούμενου, αλλά και οι συσκευές του όπως το iPhone και το iPad του.

Παρά το γεγονός ότι η Tesla και η Apple σε πολλούς τομείς είναι ανταγωνιστές, στη συγκεκριμένη περίπτωση εμφανίζονται ως σύμμαχοι απέναντι σε έναν κοινό «εχθρό» όπως είναι η Xpeng.

Για την ουσία της υπόθεσης πρέπει να πούμε ότι ο κατηγορούμενος πρώην μηχανικός της Tesla, ο Guangzhi Cao, παραδέχτηκε στο δικαστήριο ότι αποθήκευσε αρχείο που έχουν να κάνουν με το Autopilot της Tesla στον προσωπικό του λογαριασμό στο iCloud, αλλά αρνείται κάθε άλλη κατηγορία.

Από την πλευρά της, η Xpeng , η οποία δεν έχει κατηγορηθεί από την Apple ή την Tesla,  δήλωσε ότι δεν έχει παραβιάσει κανένα κανόνα της αγοράς και πως δεν έχει κάνει χρήση κάποιων αρχείων από τον συγκεκριμένο μηχανικό. Μάλιστα είπε πως όταν της γνωστοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2018 ότι το συγκεκριμένο άτομο τελεί υπό διερεύνηση από τις αμερικανικές αρχές, κλείδωσε τον υπολογιστή και όλες τις ηλεκτρονικές του συσκευές, του απαγόρευσε την πρόσβαση σε αυτές και στη συνέχεια τον απέλυσε.

Η Xpeng, η οποία υποστηρίζεται από την Alibaba Group Holding Ltd. και την Foxconn Technology Group, είναι μια από τις νέες εταιρείες στην Κίνα που προωθούν νέες τεχνολογίες στην αυτοκίνηση που έχουν να κάνουν τόσο με την ηλεκτροκίνηση όσο και με την αυτόνομη οδήγηση.

TAGS
node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS