Η Škoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Η Škoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Η Škoda αποκάλυψε το νέο της σήμα το οποίο θα ενσωματωθεί σταδιακά σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της.

Η Škoda αναβαθμίζει την εμφάνισή της σε ένα υψηλότερο επίπεδο σε συνδυασμό με την πιο ριζική αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας εδώ και 30 χρόνια. Το νέο λογότυπο της μάρκας θα χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την παρουσία της εταιρείας στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. 

Έτσι το λεκτικό σήμα της Škoda θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευρύτερα από το κλασικό λογότυπο. Η νέα ταυτότητα της μάρκας θα μπει αρχικά σε υλικό ενημέρωσης και επικοινωνίας και στη συνέχεια θα εμφανιστεί και στα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.

Ο Martin Jahn, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Škoda Auto για πωλήσεις και μάρκετινγκ, δήλωσε σχετικά ότι «με τη νέα μας εταιρική ταυτότητα ανεβάζουμε τη συνολική παρουσία της μάρκας σε ένα νέο επίπεδο. Δεν είναι μόνο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας που εξελίσσεται αλλά και οι ίδιοι οι πελάτες μας. Και θεωρούμε ότι αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία να κάνουμε τη μάρκα μας πιο ελκυστική για τη δεκαετία του μετασχηματισμού προς την ηλεκτροκίνηση. Και να προσαρμόσουμε την εμφάνιση και τη γενικότερη αίσθηση των αυτοκινήτων μας στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας. Η νέα εταιρική μας ταυτότητα υπογραμμίζει τη μοντέρνα και ξεχωριστή σχεδίαση. Και δείχνει ξεκάθαρα την προτεραιότητα που δίνουμε στην ψηφιοποίηση της μάρκας».

skoda

Υπό την καθοδήγηση του τμήματος μάρκετινγκ, εργαζόμενοι από ολόκληρη την εταιρεία συμμετείχαν στην ανάπτυξη της νέας εταιρικής ταυτότητας. Επιπλέον 2.200 άτομα από έξι βασικές αγορές για τη μάρκα -τη Τσεχία, τη Γερμανία, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ιταλία και τη Νορβηγία- ερωτήθηκαν για επιλεγμένες εκδόσεις λογότυπων από συνολικά 165 σχέδια, προκειμένου να προσδιοριστεί το μελλοντικό λογότυπο.

Το νέο λεκτικό σήμα Škoda θα χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο από το λογότυπο με το σήμα εικόνας: Το λεκτικό σήμα της Škoda θα εμφανίζεται πλέον πολύ περισσότερο από το κλασικό σήμα της εταιρείας στις επικοινωνίες του τμήματος μάρκετινγκ. Το νέο στιλ γραφής του ονόματος χρησιμοποιεί διαφορετική γραμματοσειρά, με βάση τη συμμετρία και έναν συνδυασμό στρογγυλεμένων γραμμών με περιγράμματα. 

Το πιο δύσκολο έργο ήταν η ενσωμάτωση του συμβόλου πάνω από το «S», το οποίο αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος της τσέχικης κληρονομιάς της Škoda. Το λεγόμενο háček είναι πλέον ενσωματωμένο πάνω στο πρώτο γράμμα. Η έρευνα που έκανε η εταιρεία έφθασε στο συμπέρασμα ότι το λεκτικό σήμα αναγνωρίζεται και ταυτοποιείται πολύ πιο εύκολα.

[Πηγή: Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube