node/34407

Η Rolls-Royce λέει «όχι» στους υβριδικούς κινητήρες

Όταν θα έρθει η ώρα θα περάσουμε κατευθείαν στην ηλεκτροκίνηση λέει η εταιρεία.

Ακόμα κι αν η «μητρική» BMW καταβάλλει προσπάθειες για να μειώσει τις εκπομπές CO2 με υβριδικές εκδόσεις, η Rolls-Royce δεν ενδιαφέρεται να περάσει από αυτό το στάδιο και δηλώνει ότι όταν έρθει η ώρα θα περάσει κατευθείαν στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό τόνισε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο Torsten Müller-Ötvös.

Μιλώντας στο περιοδικό Motor Magazine, ο πρώην αντιπρόεδρος της BMW τόνισε πως δεν πιστεύει στις υβριδικές και plug-in υβριδικές λύσεις για τη Rolls-Royce. Παρόλο που «υπάρχει μια μεταβατική φάση μεταξύ των κλασσικών κινητήρων καύσης και των ηλεκτροκινητήρων, εμείς θα κρατήσουμε ζωντανό το twin-turbo V12 ζωντανό για όσο το δυνατόν περισσότερο», είπε.

Ο Müller-Ötvös δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα για το πότε ακριβώς θα γίνει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.  Πίσω από τις δηλώσεις αυτές, φαίνεται η επιθυμία της  Rolls-Royce να επιμείνει στην κερδοφορία, αντί να ακολουθήσει κάποια βήματα που θα μείωναν σταδιακά το αποτύπωμα άνθρακα των αυτοκινήτων της.

Εξηγώντας τις απόψεις του ο Müller-Otvös είπε ότι είναι πεπεισμένος ότι η ηλεκτροκίνηση  είναι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά πρόσθεσε ότι οι πελάτες της Rolls-Royce δεν είναι έτοιμοι να δεχτούν τον «συμβιβασμό» της υβριδικής τεχνολογίας και ότι η εταιρεία θα μπει στην ηλεκτροκίνηση μόνον όταν η τεχνολογία αυτή αναπτυχθεί πολύ.

Και κατέληξε λέγοντας πως «συμβιβασμοί όσον αφορά την τεχνολογία ή τη λειτουργία των προϊόντων μας είναι απαράδεκτοι. Οι πελάτες μας ενδιαφέρονται περισσότερο για μια εξαιρετικά αξιόπιστη ουσία από το έχουμε αυτοκίνητα που στην ουσία να είναι πεδίο δοκιμών για νέες τεχνολογίες».

 

node/39120

Αυτή η Porsche 356 είναι παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο εδώ και 20 χρόνια

Ποιος αφήνει στο έλεος των στοιχείων της φύσης ένα τέτοιο όχημα;

Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτή η Porsche 356 είναι παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο εδώ και 20 χρόνια

Μια εμφανώς ταλαιπωρημένη από τα στοιχεία της φύσης Porsche 356 βρίσκεται παρκαρισμένη εδώ και πάνω από 20 χρόνια σε ένα πάρκινγκ στην πόλη Fajardo του Puerto Rico. Τα εμπρός και πίσω φανάρια της συγκεκριμένης Porsche 356 μαρτυρούν πως κυκλοφόρησε το 1953, όμως η επιγραφή Super 1600 στο κάλυμμα του κινητήρα μας προιδεάζει για μοτέρ 1,6 λίτρων που ήταν διαθέσιμο από το 1955. Ποια είναι όμως η ιστορία πίσω από αυτό το κλασικό όχημα που αφέθηκε στο ίδιο σημείο για τόσο καιρό;

Σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους που μένουν χρόνια στο συγκρότημα κατοικιών πίσω από το πάρκινγκ, η Porsche ανήκει σε μια οικογένεια από την Αμερική, η οποία διατηρεί διαμέρισμα στην περιοχή και επισκεπτόταν το Puerto Rico μερικές φορές το χρόνο. Μάρτυρες αναφέρουν πως όταν έφτασε εκεί, η 356 βρισκόταν σε εξαιρετική κατάσταση. Είχαν δει μάλιστα τον ιδιοκτήτη να την οδηγεί για λίγη ώρα εντός του πάρκινγκ, προτού την παρκάρει στο ίδιο σημείο όπου παρέμεινε για όλα τα επόμενα χρόνια. Ακούγονται επίσης φήμες πως κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης έφυγε από τη ζωή και έκτοτε η γυναίκα του δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει το όχημά.

Μετά από δύο δεκαετίες στον ήλιο, τη βροχή και την υγρασία, το αμάξωμα της 356 έχει σκουριάσει σε αρκετά σημεία, ενώ στην καμπίνα με την κόκκινη μοκέτα που έμεινε εκτεθειμένη για αρκετό καιρό έχει αναπτυχθεί μούχλα.

Porsche

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Porsche 356 A Speedster 1954-1955

Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρές ζημιές με τον τυφώνα Maria που πέρασε από την περιοχή τον Σεπτέμβριο του 2017, σπάζοντας το παρμπρίζ, ανοίγοντας τις πόρτες οι οποίες πλέον συγκρατούνται από σχοινιά και δημιουργώντας ακόμα περισσότερες φθορές στο αμάξωμα. Οι ισχυροί άνεμοι μετακίνησαν την Porsche από την αρχική της θέση, όμως το χαμηλό και αεροδυναμικό αμάξωμα το έσωσε από μια πιθανή ανατροπή που θα της έδινε τη χαριστική βολή. Αρκετά οχήματα που βρίσκονταν στο ίδιο πάρκινγκ κατά τη διάρκεια του τυφώνα, αναποδογύρισαν πολλές φορές παρασυρόμενα από τις δυνατές ριπές.

Όπως και να έχει, θεωρούμε αρκετά απίθανο κάποιος να σώσει τη συγκεκριμένη Porsche 356 από την ολική καταστροφή η οποία είναι αναπόφευκτη αν συνεχίσει να βρίσκεται εκτεθειμένη σε αυτές τις καιρικές συνθήκες.

[Πηγή: Φωτογραφίες από Abandoned Cars Puerto Rico και πληροφορίες από Motorshowpr.com]

node/39118

Ποια είναι τα αυτοκίνητα με τις συχνότερες βλάβες κινητήρα στις ΗΠΑ;

Τα 10 αυτοκίνητα που είναι πιθανότερο να μείνουν από κινητήρα σύμφωνα με έρευνα του Consumer Reports.

Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ποια είναι τα αυτοκίνητα με τις συχνότερες βλάβες κινητήρα στις ΗΠΑ;

Το Consumer Reports δημοσίευσε μια λίστα με τα οχήματα της αμερικανικής αγοράς που παρουσιάζουν συχνότερα σοβαρές βλάβες στον κινητήρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων, θέλωντας να προειδοποιήσει τους καταναλωτές για την αγορά τους.

Όπως αναφέρει η μελέτη, σε ορισμένα μοντέλα τα προβλήματα αυτά παρατηρούνται σε μεγάλο ποσοστό σε συγκρκιμένη ηλικία και αριθμό χιλιομέτρων. Λόγω της δυσκολίας κα του χρόνου που απαιτείται για την επισκευή ενός κινητήρα, αρκετά συχνά τα συνεργεία θα επιλέξουν τη λύση της αλλαγής του μοτέρ.

Ο επικεφαλής μηχανικός του Consumer Repotrs, John Ibbotson δήλωσε: «Μια βλάβη στον κινητήρα μπορεί να προκληθεί από πολλά διαφορετικά πράγματα. Μερικές φορές χρειάζεται ανακατασκευή του μοτέρ λόγω χαμηλής πίεσης από φθαρμένα δαχτυλίδια στα έμβολα, που έχει ως αποτέλεσμα απώλεια ισχύος, αστοχία ή πολύ μεγάλη κατανάλωση λαδιού, ενώ άλλες φορές συναντάμε βλάβη στο στροφαλοφόρο άξονα ή στα ρουλεμάν η οποία συνοδεύεται από ήχους.»

Ας δούμε λοιπόν τη λίστα του Consumer Reports με τα 10 πιο προβληματικά αυτοκίνητα όσον αφορά τον κινητήρα, ξεκινώντας από εκείνο που παρουσίασε συχνότερες βλάβες.


Audi A4 2.0T (2009-2010)

Audi A4 2010

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη:172.200 - 246.230 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Lexus ES (2008-2010), Infiniti G (2008-2010), Acura TL (2009-2010)


Ford F-350 6.4L diesel (2008)

Ford F-350

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 104.607 - 191.512 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: -


Chrysler PT Cruiser (2001)

Chrysler PT Cruiser 2001

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 164.960 - 214.043 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Toyota Matrix (2003-2004)


MINI Cooper / MINI Clubman (2008-2009)

MINI Cooper 2009

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 196.340 - 208.410 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Mazda3 (2008)


Chevrolet Equinox / GMC Terrain (2010)

Chevrolet Equinox 2010

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 135.990 - 176.614 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Honda CR-V (2008-2010), Toyota RAV4 (2008-2010)


Jeep Wrangler 2.4L (2006)

Jeep Wrangler

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 241.402 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Toyota 4Runner (2004-2008)


Cadillac SRX (2010)

Cadillac SRX (2010)

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 209.215 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Lexus RX (2008-2010), Acura MDX (2010)


Acura MDX (2003)

Acura MDX

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 305.775 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Lexus RX (2003-2005)


Buick Lucerne (2006)

Buick Lucerne

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 186.684 - 230.136 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Lexus GS (2006), Toyota Avalon (2004-2008)


GMC Acadia (2010)

GMC Arcadia

Χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη: 170.590 - 207.605 km
Εναλλακτικές χωρίς προβλήματα: Toyota Highlander (2008-2010)


[Πηγή: Consumer Reports]