node/36918

Η Renault θέλει να δημιουργήσει ζώνη αυτόνομης μετακίνησης στο Παρίσι

Θα συνδέει το αεροδρόμιο Charles de Gaulle με της επιχειρηματική ζώνη La Defense. 

Οι Renault και Waymo δήλωσαν ότι θέλουν να δημιουργήσουν μια υπηρεσία  αυτόνομης υπηρεσίας μεταξύ του αεροδρομίου Charles de Gaulle και της επιχειρηματικής ζώνης La Defense, δυτικά της πόλης. Στόχος η υπηρεσία να είναι έτοιμη το καλοκαίρι του 2024 πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες.  με πιθανό στόχο την κατοχή της για τα ολυμπιακά καλοκαιρινά παιχνίδια του 2024.

Η Valerie Pecresse, περιφερειάρχης της περιοχής που περιλαμβάνει και το Παρίσι, δήλωσε ότι επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ σε αυτόνομη υποδομή οχημάτων. «Ελπίζω να έχουμε ολοκληρώσει το έργο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού», ανέφερε η Pecresse, τονίζοντας πως αυτό θα ωφελήσει τόσο τους κατοίκους όσο και τους τουρίστες.

Η απόσταση από το αεροδρόμιο από τη La Defense, όπου εδρεύουν πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Γαλλίας, είναι περίπου 32 χιλιόμετρα, αλλά τα μποτιλιαρίσματα είναι πολύ μεγάλα στη συγκεκριμένη διαδρομή που μπορεί να διαρκέσει έως και 90 λεπτά. 

Η Renault και η Nissan είχαν από καιρό στα πλάνα τους να αναπτύξουν υπηρεσία αυτόνομων ταξί έως το 2022, σύμφωνα με το ενδιάμεσο σχέδιο της Συμμαχίας που είχε παρουσιάσει ο πρώην πρόεδρος της συμμαχίας Carlos Ghosn.

Μια διαδρομή μεταξύ του αεροδρομίου Charles de Gaulle και της πόλης του Παρισιού θα ήταν ιδανική για αυτόνομα οχήματα λόγω της ευκολίας προσθήκης της σχετικής υποδομής, είχε πει ο Ghosn το 2018.

Πέρυσι, η Renault παρουσίασε μια σειρά από αυτόνομα οχήματα, όπως το EZ-GO, μια ιδέα που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί από ιδιωτικές ή δημόσιες εταιρείες, συμπληρωματικά προς τα επιβατικά αυτοκίνητα και τις επιλογές δημόσιων συγκοινωνιών, μετρό ή λεωφορείων.

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]