node/36530

Η Porsche 911 είναι το πιο κερδοφόρο αυτοκίνητο του 2019

Η 911 αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30% των κερδών της Porsche παρά το γεγονός ότι αποτελεί μόλις το 11% των συνολικών της πωλήσεων.

Η Porsche 911 είναι σύμφωνα με αναλύσεις του Bloomberg το πιο κερδοφόρο αυτοκίνητο από όσα λανσαρίστηκαν τον τελευταίο χρόνο. Η 911 αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30% των κερδών της Porsche παρά το γεγονός ότι αποτελεί μόλις το 11% των συνολικών της πωλήσεων.

Το ποσοστό ξεπερνάει κατά πολύ τα αντίστοιχα ποσοστά αυτοκινήτων όπως της Ferrari F8 Tributo, της Aston Martin DBX, της Mercedes-Benz GLE, αλλά και της BMW X5, αυτοκίνητα που σύμφωνα με την ανάλυση του Bloomberg έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους.

Η F8 Tributo, για παράδειγμα, έχει ένα περιθώριο πωλήσεων 50 τοις εκατό, αλλά συμβάλλει μόνο στο 17% των συνολικών κερδών της Ferrari, ενώ η Aston Martin DBX παρά το γεγονός ότι θα πουλήσει 4.500 αυτοκίνητα μέσα στο 2020 θα συμβάλει κατά 21% στα κέρδη της μάρκας.

Στα πιο… γήινα αυτοκίνητα, οι Mercedes-Benz GLE και GLS προβλέπεται ότι το 2020 θα συμβάλουν με τις πωλήσεις τους στο 24% των κερδών της μάρκας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για την BMW X5 φτάνει το 16%.

Η αιτία που αναδεικνύει πρωταθλήτρια την 911 δεν είναι τόσο η διαφορά κόστους-τιμής πώλησης της βασικής έκδοσης που είναι μεγάλη, αλλά κυρίως οι άλλες εκδόσεις πέραν της βασικής αλλά και ο έξτρα εξοπλισμός.

Όπως επισημαίνει ο Michael Dean, αναλυτής της Bloomberg Intelligence, τα κεραμικά φρένα της 911 κοστίζουν ελάχιστα και χρεώνονται «χρυσάφι», ενώ η έκδοση Turbo για παράδειγμα επιβαρύνει ελάχιστα το κόστος παραγωγής αλλά εκτοξεύει την τιμή πώλησης. Μόνον οι εκδόσεις Turbo της 911 θα μπορούσαν πραγματικά να σημαίνουν μισό δισεκατομμύριο δολάρια από την άποψη του κέρδους για την Porsche, επισημαίνει ο Dean.

Το 2018, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Porsche αυξήθηκαν κατά 3% στα 256.255 αυτοκίνητα με την 911 να σημειώνει αύξηση 10% πουλώντας 35.573 οχήματα. Αυτό σημαίνει πως οι παγκόσμιες πωλήσεις της Porsche 911 το 2018 ξεπέρασαν τις συνολικές πωλήσεις της Bentley, της Ferrari, της Aston Martin και της Lamborghini.

Αντίθετα με την 911, η Taycan αναμένεται να είναι το λιγότερο κερδοφόρο μοντέλο της Porsche. Η Porsche αναμένεται να κάνει 20.000 έως 30.000 πωλήσεις από την Taycan, όταν η συνολική επένδυση που έχει κάνει για το μοντέλο είναι της τάξης των $ 6,6 δισ. συμπεριλαμβανομένου ενός νέου εργοστασίου κοντά στην έδρα της εταιρείας στη Στουτγάρδη της Γερμανίας.

Σε μια συνέντευξη στο Bloomberg TV, ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche Oliver Blume δήλωσε ότι η Taycan θα δημιουργήσει τελικά ένα «καλό περιθώριο κέρδους», ειδικά στις κορυφαίες εκδόσεις, αν και οι αποδόσεις δεν θα είναι τόσο υψηλές όσο άλλων μοντέλων. Η Taycan αναμένεται να αρχίσει να αποδίδει σημαντικά κέρδη μετά το 2023, όταν οι τιμές των μπαταριών θα μειωθούν σημαντικά.

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]

node/39479
Stellantis

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ο γάμος μεταξύ PSA και FCA θα γεννήσει τον τέταρτο παγκόσμιο όμιλο αυτοκινήτων, ο οποίος θα ονομάζεται Stellantis.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ανακοίνωση-έκπληξη! Σε ένα κοινό δελτίο Τύπου που στάλθηκε στο τέλος της χτεσινής ημέρας, οι PSA και FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ανακοίνωσαν το όνομα που θα έχει ο όμιλος ύστερα από το γάμο τους. Ξεχάστε λοιπόν το «PSA», ξεχάστε το και το «FCA».

Τα δύο μέρη δεν επέλεξαν την κοινότοπη πρακτική να συνδυάσουν απλώς τα δύο ονόματά τους, αλλά προτίμησαν να επιλέξουν ένα νέο όνομα που δεν έχει καμία σχέση. Θα είναι το «Stellantis». Καθώς οι δύο εταιρείες έβγαλαν ταχυδακτυλουργικά αυτό το όνομα από το καπέλο, σπεύδουν να μας κατατοπίσουν και να μας το εξηγήσουν. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι το «Stellantis» προέρχεται από το λατινικό ρήμα «stello» που σημαίνει «να τοποθετηθούν ή να καλυφθούν με αστέρια».

Το όνομα «εμπνέεται από αυτήν τη νέα και πολλά υποσχόμενη στοίχιση των θρυλικών εμπορικών σημάτων και των ισχυρών εταιρικών πολιτισμών που, όταν ενωθούν, δημιουργούν έναν από τους νέους ηγέτες της επόμενης εποχής της κινητικότητας, διατηρώντας παράλληλα όλη την εξαιρετική αξία του συνόλου που δημιουργήθηκε, καθώς και τις αξίες κάθε συνιστώμενου μέλους». Επιπλέον, «η λατινική προέλευση του ονόματος αποτίει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των δύο ιδρυτικών εταιρειών, ενώ η επίκληση της αστρονομίας υποδηλώνει το αληθινό πνεύμα αισιοδοξίας, ενέργειας και ικανότητας για ανανέωση που εμπνέει αυτή τη σύντηξη που θα αλλάξει τη βιομηχανία αυτοκινήτων» -σ.σ. χαρούμενοι ακούγονται.

Οι PSA και FCA εξηγούν ότι η αναζήτηση για το νέο όνομα ξεκίνησε λίγο ύστερα από την ανακοίνωση της συμφωνίας συγχώνευσης στο τέλος του 2019. Σύντομα θα αποκαλυφθεί ο λογότυπος. Τα υπάρχοντα ονόματα και φίρμες του γκρουπ δεν θα αλλάξουν προς το παρόν.

Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ελπίζουν να ολοκληρώσουν τον γάμο τους στις αρχές του 2021. Όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων, ο/η/το Stellantis -μένει να προσδιοριστεί το γένος- θα γεννήσει τον τέταρτο όμιλο αυτοκινήτων όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων.