Η Peugeot προσαρμόζει το λογότυπό της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Η Peugeot προσαρμόζει το λογότυπό της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Ο νέος λογότυπος θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η Peugeot αλλάζει το λογότυπό της και το προσαρμόζει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Ο νέος λογότυπος θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα συνοδεύει την παρουσίαση ενός νέου ηλεκτροκίνητου μοντέλου.

Το 2010 η Peugeot εισήγαγε την… υπογραφή «MOTION & EMOTION»  κάτω από το λιοντάρι. Σήμερα με μια έξυπνη παραλλαγή μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς το «ΕΜΟΤΙΟΝ» γίνεται «e-MOTION». Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία σηματοδοτεί την πρόθεσή της να βάλει στην αγορά μέχρι το 2023 μια πλήρη σειρά από ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος David Peel στο Εθνικό Συνέδριο Αντιπροσώπων του 2019.

Παράλληλα εισήχθη μια μπλε και πράσινη ελαφρά απόχρωση στο γνωστό λιοντάρι-σήμα κατατεθέν της μάρκας, που συμβολίζει και αυτή με τη σειρά της την αλλαγή προσανατολισμού της εταιρείας και την έμφαση που θα δώσει στην ηλεκτροκίνηση.

Το «ΜΟΤΙΟΝ & e-MOTION» το είχαμε δει στο πρόσφατο παρελθόν να συνοδεύει το Peugeot e-Legend Concept , αλλά και την υβριδική τεχνολογία PHEV που παρουσιάστηκε πέρυσι στα  3008, 508 sedan και 508 SW.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube