node/38559

Η νέα Škoda Octavia κερδίζει βραβείο Red Dot για τον σχεδιασμό της

Είναι η τρίτη φορά που η Škoda Octavia βραβεύεται με Red Dot για τη σχεδίασή της, είχε προηγηθεί αυτή του 2006 και του 2017.

Η ολοκαίνουργια Škoda Octavia τιμήθηκε με το βραβείο σχεδιασμού Red Dot Award, φτάνοντας τα τρία συνολικά στις τέσσερις γενιές του μοντέλου, μετά από αυτά του 2006 και του 2017. 

Για την ιστορία, η ολοκαίνουργια Škoda  Octavia εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή των περίπου 40 ειδικών από όλο τον κόσμο με το έντονο, εκφραστικό της στυλ, τα ανάγλυφα σχεδιαστικά μοτίβα και τις κομψές, δυναμικές αναλογίες της. Έτσι, στην 65η διοργάνωση του έγκυρου διαγωνισμού σχεδίασης, η Škoda έφτασε τα 14 συνολικά βραβεία Red Dot για τα μοντέλα της. Ο αρχικός προγραμματισμός για την επίσημη απονομή των βραβείων για το 2020 είναι στις 22 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια του Red Dot Gala, στο Essen της Γερμανίας.

Σε μια προσπάθεια να αποδοθεί σε απλή γλώσσα η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Škoda και  να συμπυκνωθούν σε πέντε λέξεις οι ιδέες των σχεδιαστών της νέας Octavia, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μακριές ακμές, ανάγλυφα στοιχεία, αρμονικές επιφάνειες, επικοινωνώντας δυναμισμό και έντονη προσωπικότητα. Τα δύο βασικά στοιχεία που είχαν κατά νου οι σχεδιαστές της Škoda είναι η αρμονία και πολυεπίπεδη ομορφιά του κρυστάλλου και η συνεχής δημιουργία έκπληξης μέσω του ντιζάιν, κάτι που υλοποίησαν με επιτυχία.

Η νέα μάσκα με τους λεπτούς προβολείς με στάνταρ τεχνολογία LED, δημιουργούν ένα πολύ όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα. Οι προαιρετικοί LED Matrix προβολείς προσθέτουν μία διακριτή φωτεινή υπογραφή. Τεχνολογίας LED και τα πίσω φώτα φρένων και ομίχλης. Οι επανασχεδιασμένες και χαμηλές ράγες οροφής τονίζουν την επιμηκυμένη σιλουέτα της Octavia Sportswagon, ενώ η Grand Coupé σε κερδίζει εξ αρχής με το σφηνοειδές σχήμα της. 

Octavia

Εξίσου καινούργια είναι και η προσέγγιση του εσωτερικού σχεδιασμού της Octavia: Άμεση είναι η αίσθηση για τα κορυφαίας ποιότητας υλικά ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της Škoda, η νέα γενιά του best-seller της διαθέτει μια ελεύθερη κεντρική οθόνη που συμπληρώνεται από ένα νέο πίνακα οργάνων πολλαπλών επιπέδων και μια τολμηρή σχεδιαστικά κεντρική κονσόλα. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι με τις δύο ακτίνες διαθέτει μια ακόμα πιο έξυπνη διάταξη χειριστηρίων και καινοτόμους περιστροφικούς επιλογείς, για καλύτερη εργονομία και ευκολία χρήσης.

Τα Red Dot Awards είναι η κορυφαία ίσως παγκοσμίως αναγνώριση του εξαιρετικού σχεδιασμού προϊόντων. Η επιτροπή των βραβείων Red Dot αποτελείται από 40 ειδικούς από όλο τον κόσμο, όπως ανεξάρτητους καθηγητές σχεδιασμού, δημοσιογράφους και βιομηχανικούς σχεδιαστές, που αξιολογούν κάθε χρόνο χιλιάδες προϊόντα. Τα μέλη της επιτροπής φέτος έκριναν επί τόπου κάθε ένα από τα περίπου 6.500 προϊόντα που συμμετείχαν, με κριτήρια όπως ο βαθμός καινοτομίας, η ποιότητα του σχεδιασμού, η λειτουργικότητα, η μακροζωία και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Το 2020 συμπληρώνονται 65 χρόνια από την ίδρυση των βραβείων Red Dot. 

Η Škoda κατέκτησε το πρώτο βραβείο Red Dot το 2006 με μια άλλη Octavia, την Octavia δεύτερης γενιάς σε Combi έκδοση ενώ το 2017, το facelift της τρίτης γενιάς του μοντέλου μαζί με το Kodiaq κέρδισαν για τη Škoda δύο βραβεία Red Dot την ίδια χρονιά.

[Πηγή Škoda]

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.