Mercedes-Benz A 250 e Sedan
node/40453

Η Mercedes-Benz νοικοκυρεύει την γκάμα της Α-Class

Οκτώ διαφορετικές εκδόσεις διαθέτει η Mercedes-Benz στην αγορά των κόμπακτ μοντέλων. Ό,τι χειρότερο για την κερδοφορία, οπότε και η Στουτγάρδη αποφάσισε να κόψει κάμποσα.

Η A-Class και τα παράγωγά της έχουν δημιουργήσει υπέρ-προσφορά στην κατηγορία των κόμπακτ αυτοκινήτων. Αναμφισβήτητα πρόκειται για μια κατηγορία με μεγάλο όγκο πωλήσεων, αν και όχι κατ’ ανάγκη για την πιο κερδοφόρα.

Μετρήστε λοιπόν από την υφιστάμενη γκάμα της A-Class: Χάτσμπακ με πέντε πόρτες, 4πορτη με δύο μεταξόνια, CLA, CLA Shooting Brake, B-Class, GLA και GLB! Για τον επικεφαλής της Mercedes-Benz, Ola Källenius, ορισμένα μοντέλα δεν έχουν πια θέση στην γκάμα της. Μοντέλα όπως η CLA Shooting Brake που έχει για εναλλακτική στην γκάμα τη στέισον C-Class, η A-Class Sedan που μπορεί να την υποκατασταθεί πλήρως από τη CLA και η B-Class που έχει βαλθεί χωρίς αναμενόμενη επιτυχία να κάνει αντίπραξη στα σαφώς δημοφιλέστερα SUV. 

Αυτά τα μοντέλα λοιπόν θα φτάσουν στο τέλος του κύκλου τους, αλλά δεν θα ανανεωθούν. Εν τω μεταξύ, ο Σουηδός επικεφαλής της Mercedes-Benz επιβεβαίωσε ότι η γερμανική εταιρεία δεν θα κατέβει σε κατηγορία κάτω από την A-Class. Με άλλα λόγια είπε ότι η Στουτγάρδη δεν σχεδιάζει έναν άμεσο αντίπαλο του MINI ή του Audi A1 Sportback. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι ο όμιλος Daimler εγκαταλείπει την αγορά των μίνι, καθώς υπάρχει η smart που δραστηριοποιείται σε αυτό το πεδίο.

Mercedes-Benz MMA platform

Ο στόχος αυτής της αναδιάρθρωσης στην γκάμα της A-Class γίνεται και για να ανακατευθύνει τις επενδύσεις προς την εξέλιξη 100% ηλεκτρικών μοντέλων, ιδίως με μια δεύτερη ειδική πλατφόρμα. Πρόκειται για την αρχιτεκτονική MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture) που θα χρησιμοποιηθεί για τα κόμπακτ και οικογενειακά μοντέλα της εταιρείας, αρχής γενομένης από το 2025.