Η κινεζική Envision AESC και η γαλλική Verkor θα παράγουν μπαταρίες για το για το Renault Group

Η κινεζική Envision AESC και η γαλλική Verkor θα παράγουν μπαταρίες για το για το Renault Group

Η συμφωνία που υπέγραψε ο γαλλικός όμιλος εξασφαλίζει την προμήθεια μπαταριών για τη μελλοντική ηλεκτρική γκάμα.

Το Renault Group ανακοίνωσε πως υπέγραψε συμφωνία με την κινεζική φίρμα Envision AESC και τη γαλλική start-up Verkor για την παραγωγή μπαταριών που θα τοποθετηθούν σε μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου. 

Η Envision AESC θα επενδύσει έως και €2 δισεκατομύρια για ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Douai της Γαλλίας, δημιουργώντας 2.500 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το 2030. Το εργοστάσιο θα έχει αρχικά δυνατότητα παραγωγής 9 kWh που θα αυξηθεί στα 24 gWh μέχρι το 2030. Στόχος της κινεζικής φίρμας είναι να συνεργαστεί και με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να εκμεταλλευτεί τη μέγιστη δυνατότητα παραγωγής 43 gWh μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Για το Renault Group θα παράγει τις μπαταρίες του ηλεκτρικού Renault 5 και άλλων μοντέλων μικρών κατηγοριών.

Να θυμίσουμε πως η AESC (Automotive Energy Supply Corporation) που ιδρύθηκε το 2007 από τις Nissan, NEC και Tokin Corporation, έφτασε το 2014 να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο μετά την Panasonic - προτού εξαγοραστεί από το κινεζικό Envision Group το 2018 με τη Nissan να διατηρεί μερίδιο 25%.

Όσο για τη γαλλική start-up Vector, αυτή θα αναλάβει μπαταρίες για μεγαλύτερα και πιο premium μοντέλα του Renault Group συμπεριλαμβανομένης και της ηλεκτρικής γκάμας της Alpine. Αυτό θα γίνει στο νέο της εργοστάσιο στη Γαλλία που θα χτιστεί το 2023 με δυνατότητα παραγωγής 16 gWh (τα 10 gWh αφορούν το Renault Group), η οποία θα αυξηθεί σε 50 gWh το 2030 (τα 20 gWh θα αφορούν το Renault Group).

Η Renault ανακοίνωσε πως οι συμφωνίες θα δημιουργήσουν περίπου 4.500 νέες θέσεις εργασίας στη Γαλλία μέχρι το 2030. Στόχος της Renault είναι να παράγει ετησίως 400.000 ηλεκτρικά οχήματα στα εργοστάσιά της σε Douai, Maubeuge και Ruitz. Η γαλλική κυβέρνηση που είναι μεγαλομέτοχος του Renault Group θα συμβάλλει με €200 εκατομμύρια στις νέες συνεργασίες. Ανεξάρτητα από τις νέες συνεργασίες της Renault, η LG Energy Solution θα συνεχίσει να παράγει τις μπαταρίες του σημερινού Renault Zoe και του επερχόμενου Renault Megane E-Tech.

Εκτός από το Renault Group και άλλοι κατασκευαστές εξασφαλίζουν τη μελλοντική προμήθεια μπαταριών για τα ηλεκτρικά τους οχήματα - οι VW, Porsche και Volvo θα παράγουν τις δικές τους μπαταρίες ενώ ο Όμιλος Stellantis σε συνεργασία με την Total δημιούργησε την Automotive Cell Company, μια συνεργασία στην οποία ενδιαφέρεται να συμμετέχει και η Renault.

[Πηγή: Autonews Europe μέσω Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube