node/34076

Η Kia «χτυπά» την αγορά των ηλεκτρικών crossover με το e-Niro

Στόχος της Kia είναι να πάρει σημαντικό μερίδιο από τα ηλεκτροκίνητα της Ευρώπης.

Η Kia πιστεύει ότι το e-Niro είναι το σωστό όχημα για να μπει με απαιτήσεις στην αγορά των ηλεκτρικών SUV και crossover, κατηγορία που αναδεικνύεται από τις πλέον δημοφιλείς στην Ευρώπη.

Το μοντέλο αποτελεί τον βασικό πυλώνα της ευρωπαϊκής στρατηγικής της Kia για την ηλεκτροκίνηση. Πέρυσι το περισσότερο από το 10% όλων των αυτοκινήτων Kia που πωλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν ηλεκτρικά (ή υβριδικά ή plug-in) και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί το 2019 σε ποσοστό μεταξύ 15% και 20%, δήλωσε στο Automotive News Europe, ο Emilio Herrera, διευθύνων σύμβουλος της Kia Europe.

Οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν σε σχεδόν 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως έως το 2022, δήλωσε ο Herrera. Στην Ευρώπη, η Kia επίσης πωλεί πλήρεις και plug-in-υβριδικές εκδόσεις του Optima και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Soul, του οποίας η δεύτερη γενιά θα κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του e-Niro είναι βασικά ο ίδιος με αυτόν του Hyundai Kona Electric, δήλωσε ο Vittorio D'Arienzo, διευθυντής σχεδιασμού στο τεχνικό κέντρο.

Το e-Niro προσφέρει δύο εκδόσεις. Η μια με μπαταρία 64KWh παρέχει αυτονομία 455 χιλιομέτρων, βάσει των κανόνων WLTP. Η βασική έκδοση του e-Niro διαθέτει μία μπαταρία 39,2 kWh με αυτονομία 289 km.
Με φορτιστή 7,2 kW, χρειάζονται 3 ώρες και 45 λεπτά για να φτάσει από το 20%  στο 80% το μοντέλο των 39 kWh και 5 ώρες και 50 λεπτά για την έκδοση 64 kWh. Ένας γρήγορος φορτιστής 100 kW μειώνει το χρόνο σε 42 λεπτά για την έκδοση 64 kWh, αλλά χρειάζεται 106 λεπτά για να φτάσει από το 0% στο 100%.

Το e-Niro και το Kona Electric μοιράζονται επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά για το πακέτο μπαταριών, παρόλο που έχουν διαφορετικούς προμηθευτές με έδρα την Κορέα, δήλωσε ο D'Arienzo. Η μπαταρία για το e-Niro παρέχεται από την SK Innovation, ενώ του Kona προέρχεται από την LG Chem.

Το e-Niro προσφέρει χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας όπως ένα σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας και μια προαιρετική προηγμένη αντλία θερμότητας που βοηθά στη θέρμανση του εσωτερικού χώρου ενώ παράλληλα εξοικονομεί ενέργεια. Προσφέρει επίσης μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης των οδηγών, συμπεριλαμβανομένης της προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, cruise control, κ.α.  

Αναφερόμενος στους στόχους πωλήσεων του αυτοκινήτου ο Arthur Martins, διευθυντής μάρκετινγκ της Kia Europe , είπε ότι αρχικά θα δοθεί έμφαση στις αγορές όπου η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι υψηλότερη, όπως η Νορβηγία, οι Κάτω Χώρες και η Γαλλία.

 

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]

node/39479
Stellantis

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ο γάμος μεταξύ PSA και FCA θα γεννήσει τον τέταρτο παγκόσμιο όμιλο αυτοκινήτων, ο οποίος θα ονομάζεται Stellantis.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ανακοίνωση-έκπληξη! Σε ένα κοινό δελτίο Τύπου που στάλθηκε στο τέλος της χτεσινής ημέρας, οι PSA και FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ανακοίνωσαν το όνομα που θα έχει ο όμιλος ύστερα από το γάμο τους. Ξεχάστε λοιπόν το «PSA», ξεχάστε το και το «FCA».

Τα δύο μέρη δεν επέλεξαν την κοινότοπη πρακτική να συνδυάσουν απλώς τα δύο ονόματά τους, αλλά προτίμησαν να επιλέξουν ένα νέο όνομα που δεν έχει καμία σχέση. Θα είναι το «Stellantis». Καθώς οι δύο εταιρείες έβγαλαν ταχυδακτυλουργικά αυτό το όνομα από το καπέλο, σπεύδουν να μας κατατοπίσουν και να μας το εξηγήσουν. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι το «Stellantis» προέρχεται από το λατινικό ρήμα «stello» που σημαίνει «να τοποθετηθούν ή να καλυφθούν με αστέρια».

Το όνομα «εμπνέεται από αυτήν τη νέα και πολλά υποσχόμενη στοίχιση των θρυλικών εμπορικών σημάτων και των ισχυρών εταιρικών πολιτισμών που, όταν ενωθούν, δημιουργούν έναν από τους νέους ηγέτες της επόμενης εποχής της κινητικότητας, διατηρώντας παράλληλα όλη την εξαιρετική αξία του συνόλου που δημιουργήθηκε, καθώς και τις αξίες κάθε συνιστώμενου μέλους». Επιπλέον, «η λατινική προέλευση του ονόματος αποτίει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των δύο ιδρυτικών εταιρειών, ενώ η επίκληση της αστρονομίας υποδηλώνει το αληθινό πνεύμα αισιοδοξίας, ενέργειας και ικανότητας για ανανέωση που εμπνέει αυτή τη σύντηξη που θα αλλάξει τη βιομηχανία αυτοκινήτων» -σ.σ. χαρούμενοι ακούγονται.

Οι PSA και FCA εξηγούν ότι η αναζήτηση για το νέο όνομα ξεκίνησε λίγο ύστερα από την ανακοίνωση της συμφωνίας συγχώνευσης στο τέλος του 2019. Σύντομα θα αποκαλυφθεί ο λογότυπος. Τα υπάρχοντα ονόματα και φίρμες του γκρουπ δεν θα αλλάξουν προς το παρόν.

Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ελπίζουν να ολοκληρώσουν τον γάμο τους στις αρχές του 2021. Όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων, ο/η/το Stellantis -μένει να προσδιοριστεί το γένος- θα γεννήσει τον τέταρτο όμιλο αυτοκινήτων όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων.