Η Jaguar Land Rover θα κατασκευάσει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Βρετανία

Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η JLR επενδύει επί βρετανικού εδάφους παρά τις αναταράξεις του Brexit.

Η Jaguar Land Rover αναμένεται να ανακοινώσει τα μελλοντικά της σχέδια την Παρασκευή που αφορούν στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στο εργοστάσιο του Castle Bromwich στην Αγγλία, αναφέρουν οι Sunday Times.

Μια ηλεκτρική έκδοση της XJ θα είναι το πρώτο από τα τρία νέα οχήματα που κινούνται με μπαταρίες και θα ακολουθήσει ένα SUV, ανέφερε η εφημερίδα. Η επένδυση θα βοηθήσει στη διασφάλιση του μέλλοντος του εργοστασίου του Castle Bromwich. Η JLR έχει προγραμματίσει μια διακοπή λειτουργίας διαρκείας έξι εβδομάδων στο συγκεκριμένο εργοστάσιο με σκοπό να διαμορφώσει τη γραμμή παραγωγής με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτή να είναι ικανή να φτιάξει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Jaguar Land Rover, το Jaguar I-Pace, κατασκευάζεται από την Magna Steyr στην Αυστρία.

Η Jaguar Land Rover δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας ημέρας ενημέρωσης των επενδυτών, στις 5 Ιουνίου, ότι θα εγκαινιάσει την πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ένα μεγάλο SUV και ένα μεγάλο σεντάν premium. Η MLA μπορεί να προσαρμοστεί έτσι ώστε να στηρίξει την παραγωγή και ενός plug-in υβριδικού.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα MLA θα έχουν μια αυτονομία έως και 470 km. Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της JLR αναμένεται να είναι έκδοση της επόμενης γενιάς Range Rover. Η Jaguar Land Rover θα συνεργαστεί με τη BMW για ηλεκτροκινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.

Η κίνηση για επενδύσεις στο Castle Bromwich είναι μια αχτίδα φωτός στο θολό τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Βρετανία, που έχει πληγεί από περικοπές θέσεων εργασίας, κλείσιμο μονάδων παραγωγής και συρρίκνωση πωλήσεων, ως αποτέλεσμα της αβεβαιότητας που επικρατεί σε σχέση με τις συνθήκες του Brexit.

Η Jaguar Land Rover θα μειώσει τα λειτουργικά της κόστη μετά την καταγραφή ετήσιας ζημιάς της τάξης των $ 4 δις εξαιτίας της μείωσης των πωλήσεών των SUV της στην Κίνα, αλλά και των νέων κανόνων στις εκπομπές ρύπων από την ΕΕ, κανόνες που κύρια πλήττουν τα ντίζελ μοντέλα.