Η Ιαπωνία έχει περισσότερους φορτιστές από ηλεκτρικά οχήματα!

Η Ιαπωνία έχει περισσότερους φορτιστές από ηλεκτρικά οχήματα!

Ο αριθμός των σταθμών φόρτισης στην Ιαπωνία ανέρχεται σε 29.200, τη στιγμή που η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα δεν υπερβαίνει το 1% επί του συνόλου των πωλήσεων...

Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Yoshihide Suga, έχει δηλώσει ανοιχτά ότι στόχος του είναι η χώρα έως το 2050 να είναι «carbon free», ούτως ώστε να συμβάλλει στη μείωση των βλαβερών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και εν γένει στην προστασία του περιβάλλοντος.

Ήδη από το 2012 στη χώρα, έχουν επενδυθεί περισσότερα από 900 εκ δολάρια στη δημιουργία σταθμών φόρτισης για τα ηλεκτρικά μοντέλα. Η λογική πάνω στην οποία στηρίχθηκαν οι κυβερνώντες ήταν απλή: «Φτιάχνουμε ένα αξιόλογο δίκτυο φόρτισης ώστε και οι καταναλωτές να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Έλα όμως που αυτό δεν συμβαίνει. Στην ιαπωνική αγορά μόλις το 1% των πωλήσεων αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι σταθμοί φόρτισης που έχουν εγκατασταθεί στη χώρα να έχουν ήδη «γεράσει» (η μέση διάρκεια ζωής ενός τέτοιου φορτιστή είναι τα 8 έτη) δίχως να έχουν οι περισσότεροι από αυτούς χρησιμοποιηθεί!

Για πρώτη φορά λοιπόν από το 2012, ο αριθμός των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιαπωνία μειώθηκε σε περίπου 29.200 τους τελευταίους 12 μήνες, όταν το προηγούμενο έτος, οι εν λόγω σταθμοί ανέρχονταν στους 30.300. Σύμφωνα με τη Zenrin Co. που συλλέγει τα δεδομένα, αυτή είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό το φαινόμενο!

japan

Η Ιαπωνία καλείται τώρα να αντικαταστήσει τους συγκεκριμένους φορτιστές με νέους, σύγχρονης τεχνολογίας όπως δήλωσε ο Tsuyoshi Ito, υπεύθυνος για την ηλεκτρική κινητικότητα και συντονιστής του εν λόγω πρότζεκτ μεταξύ των εταιρειών TEPCO Co. και Chubu Electric Co. «Οφείλουμε να προχωρήσουμε σύμφωνα με το σχέδιο που έχουμε εκπονήσει. Είναι ζωτικής σημασίας για τη χώρα. Θα τοποθετήσουμε νέους φορτιστές σε ακόμα πιο βολικά σημεία για τους χρήστες προκειμένου να στηρίξουμε την ανάπτυξη του ηλεκτρικού μας προγράμματος» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στόχος της Ιαπωνίας είναι να υπάρχουν σε εθνικό επίπεδο περισσότεροι από 150.000 φορτιστές έως το 2030 και κάτι παραπάνω από 1.000 ταχυφορτιστές στους αυτοκινητοδρόμους έως το 2025. Η Hitachi Ltd. αναπτύσσει μικρότερους και ελαφρύτερους φορτιστές νέας γενιάς σύμφωνα με πληροφορίες που γίνονται γνωστές από τα εγχώρια μέσα ενημέρωσης. 

Ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, έκρουσε ωστόσο τον κώδωνα του κινδύνου: «Δεν πρέπει να θέτουμε ως στόχο την εγκατάσταση νέων φορτιστών αλλά θα πρέπει να δούμε γιατί το κοινό μας δεν επιλέγει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις του» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube