Η Ford κερδίζει πολλά λεφτά με τα θερμικά

Η Ford κερδίζει πολλά λεφτά με τα θερμικά

...και χάνει πολλά με τα ηλεκτρικά. Ενώ λοιπόν, τα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα της Ford έχουν βελτιωθεί σημαντικά, οι απώλειες που σχετίζονται με τον τομέα των ηλεκτρικών έχουν χτυπήσει κόκκινο.

Ford

Όπως και άλλοι όμιλοι αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού ταρακουνήθηκε από την καταιγίδα του Covid που προκάλεσε την έλλειψη microchip, η Ford ανακτά τον πρέποντα οικονομικό διασκελισμό. 

Το δεύτερο 3μηνο του 2023, ο Αμερικανός κατασκευαστής σημείωσε καθαρά κέρδη 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό έφερε τα καθαρά κέρδη για ολόκληρο το 6μηνο στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Την ίδια περίοδο του 2022, η εταιρεία είχε καταγράψει ζημίες άνω των δύο δισεκατομμυρίων.

Η Ford πίστευε ότι θα έφτανε τις 600.000 ηλεκτρικά το 2023, αλλά τελικά μετέθεσε αυτόν τον στόχο μέχρι το 2024

Ford

Ωστόσο, υπάρχει μια Ford δύο ταχυτήτων και είναι το ίδιο το Μπλε Οβάλ που το δημιουργεί αυτό. Το 2022, αποφάσισε να χωρίσει τις δραστηριότητές της στα επιβατικά αυτοκίνητα: Τα θερμικά και τα υβριδικά μοντέλα συνδέονται με την οντότητα Ford Blue και τα ηλεκτρικά είναι κάτω από το σήμα «Ford e». Και ενώ η Ford Blue παράγει γενναιόδωρα κέρδη, η Ford e δημιουργεί πολύ μεγάλες απώλειες. Προ τόκων και φόρων, αυτή η απώλεια έφτασε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το 6μηνο.

Ωστόσο, το Μπλε Οβάλ περίμενε αυτή την κατάσταση, γι’ αυτό και τα αποτελέσματά της είναι αναλυμένα με αυτόν τον τρόπο και σχηματίστηκαν οι δύο οντότητες. Η Ford e χρησιμεύει για να απομονώσει τις απώλειες που συνδέονται με τις κολοσσιαίες επενδύσεις που απαιτούνται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ford

Στο λανσάρισμά της, η αμερικανική φίρμα συνέκρινε την οντότητα αυτή με μια start-up, θεωρώντας ότι αυτή βρίσκεται στα σπάργανα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Ωστόσο, το Μπλε Οβάλ περίμενε απώλεια τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Ford e το 2023, αναθεωρώντας πρόσφατα και ανεβάζοντας την εκτίμηση στα $4,5 δισεκατομμύρια.

Η αμερικανική φίρμα υστερεί στους στόχους παραγωγής της Ford e. Πίστευε ότι θα έφτανε τις 600.000 μονάδες το 2023, αλλά τελικά μετέθεσε αυτόν τον στόχο μέχρι το 2024. Η Ford φαίνεται επίσης να θέλει να προχωρήσει πιο αργά, τονίζοντας την επιθυμία της να αυξήσει τον όγκο της, έχοντας παράλληλα υπόψη την κερδοφορία. Ειδικά δεδομένου ότι τα αρχικά σχέδια φαίνεται να διαταράσσονται από τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla, ακόμα κι αν η ίδιος ο αμερικανικός όμιλος δεν κάνει τη σύνδεση με αυτόν τον υπολογίσιμο αντίπαλο.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube