node/33767

Η Ford ετοιμάζει ένα μικρό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Παράλληλα ετοιμάζεται και ο αντικαταστάτης του Kuga που θα παρουσιαστεί πρώτα στις ΗΠΑ.

Ένα νέο SUV που θα βασίζεται στο Fiesta, αλλά και ένα ακόμη που θα αντικαταστήσει το Kuga πρόκειται να παρουσιαστεί τους επόμενους 12 μήνες η Ford στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να διεισδύσει ακόμη περισσότερο στη συνεχώς αυξανόμενη από πλευράς ζήτησης κατηγορία στην Ευρώπη.

Στόχος η ανάπτυξη μιας υψηλής κερδοφορίας στην αγορά της γηραιάς ηπείρου, κάτι που δεν έχει καταφέρει στις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Τα crossovers και SUVs είναι μια κατηγορία  για την οποία οι καταναλωτές δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση και επομένως και εμείς θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας με νέα μοντέλα σε αυτήν, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ford of Europe, Steve Armstrong, ανακοινώνοντας το τελευταίο σχέδιο αναδιάρθρωσης της αυτοκινητοβιομηχανίας για την Ευρώπη.

Το καινούργιο μικρό SUV θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Ford στη Craiova της Ρουμανίας και θα μπορούσε να ονομαστεί Puma, όνομα που η Ford είχε στη γκάμα της, αναφέρουν πληροφορίες που όμως δεν επιβεβαιώνονται επίσημα. Το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο και θα αντικαταστήσει το EcoSport.

Η δεύτερη γενιά Kuga της Ford, η οποία στις ΗΠΑ ακούει στο όνο0μα Escape, βρίσκεται ήδη σε στάδιο δοκιμών και έχει φωτογραφηθεί κοντά στο Ντιτρόιτ. Η παρουσίασή του αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς να αρχίσει να πωλείται στις ΗΠΑ, αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα έρθει στην Ευρώπη.

Στην Αμερική η Ford ετοιμάζεται επίσης να ξεκινήσει μια μικρή έκδοση του επερχόμενου off-roader της Bronco που ονομάστηκε Baby Bronco. Το μοντέλο θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη για να δώσει στη αυτοκινητοβιομηχανία ένα πιο συμπαγές SUV ευρείας κατανάλωσης που θα μπορούσε να σταθεί εμπορικά απέναντι στο Jeep Renegade.

Παράλληλα, όλα τα νέα SUV της Ford αναμένεται σύμφωνα με τα όσο επισήμως έχουν ανακοινωθεί να έχουν και υβριδικές εκδόσεις στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση.

node/39661

Ford Puma: Ιδανικός σύντροφος για καλοκαιρινές αποδράσεις

Ένα από τα πιο φρέσκα και ξεχωριστά B-SUV της αγοράς που συνδυάζει πρακτικότητα, τεχνολογία, μοντέρνα εμφάνιση αλλά και δυναμική οδική συμπεριφορά.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma: Ιδανικός σύντροφος για καλοκαιρινές αποδράσεις

Στην εποχή του social distancing η ανάγκη να αποδράσουμε από το κλεινόν άστυ γίνεται πιο επιτακτική, ιδιαίτερα εν μέσω καλοκαιριού που οι παραλίες της Αττικής - και όχι μόνο - μας καλούν να τις επισκεφθούμε. Σκεφτήκαμε λοιπόν ποιο όχημα θα ήταν το πιο ταιριαστό για μια βόλτα σαν και αυτή, και καταλήξαμε στο νέο Ford Puma, ένα από τα πιο φρέσκα και ξεχωριστά B-SUV της αγοράς που συνδυάζει πρακτικότητα, τεχνολογία, μοντέρνα εμφάνιση αλλά και δυναμική οδική συμπεριφορά - ώστε να απολαύσουμε και τη διαδρομή προς το Σούνιο.

Το Puma το γνωρίσαμε ως δίπορτο κουπέ στα τέλη της δεκαετίας του ‘90. Από τότε όμως οι εποχές έχουν αλλάξει όπως και οι ανάγκες των αγοραστών που ζητούν SUV - και όχι αδίκως. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ford κατάφεραν να αποφύγουν τους συμβιβασμούς, δημιουργώντας ένα όχημα που συνδυάζει το δυναμισμό και τη νεανικότητα ενός κουπέ με τους χώρους και την αυξημένη πρακτικότητα ενός σύγχρονου B-SUV.

Ford Puma ST-Line

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Ιδιαίτερα στην έκδοση ST-Line X με τις εντυπωσιακές ζάντες 18”, τους σπορ προφυλακτήρες, τα φρύδια των θόλων και τα μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, το Puma μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών. Εξάλλου, το μυώδες αμάξωμα με τη μεγάλη γρίλια, τα μοντέρνα φώτα LED πάνω στα φτερά και την έντονη κλίση της οροφής, είναι στοιχεία που παραπέμπουν περισσότερο σε κουπέ παρά σε SUV - όπως και οι καταβολές του ονόματος του.

Αφού λοιπόν περιεργαστήκαμε την εξωτερική σχεδίαση η οποία κέρδισε τα θετικά σχόλια των περαστικών, μπήκαμε στην ευρύχωρη καμπίνα. Τα πατήματα των μαρσπιέ με την επιγραφή ST-Line, η μαύρη επένδυση της οροφής και οι κόκκινες λεπτομέρειες σε ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα, αποκαλύπτουν με το καλημέρα πως μιλάμε για μια σπορ έκδοση. Η γνώριμη από το Fiesta και πολύ εύχρηστη οθόνη αφής 8” με το infotainment SYNC 3 δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό, και συνδυάζεται αρμονικά με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”. Αυτός σε υποδέχεται με το προφίλ ενός πούμα, ενώ τα ψηφιακά όργανα αλλάζουν χρώμα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail).

Ford Puma ST-Line

Ως θιασώτες της οδήγησης, οφείλουμε να επιλέξουμε τη λειτουργία Sport που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού, βαραίνει ελαφρώς το εξαιρετικό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι, ενισχύει τον ήχο και εντείνει τη λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Μέχρι να βγούμε στην παραλιακή, τα στοιχεία που εκτιμήσαμε ήταν η εξαιρετική ηχομόνωση, το ταχύτατο και ουσιαστικά μη αντιληπτό από τον οδηγό σύστημα start-stop (χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ 48V), η αποδοτική λειτουργία του κλιματισμού και το φανταστικό ηχοσύστημα B&O με τον καθαρό ήχο και το βαθύ μπάσο που έπαιζε τα αγαπημένα μας τραγούδια. Επιπλέον, για να μην αδειάζει η μπαταρία του smartphone που συνδέεται με το infotainment, υπάρχουν 2 θύρες USB και ειδική θήκη στη βάση της κεντρικής κονσόλας που υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση. Όσο για τους πίσω επιβάτες, παρά την έντονη κλίση της οροφής εξωτερικά, άτομα με ύψος 1,84 μπορούν να βολευτούν άνετα και σε ταξίδι.

Η διαδρομή που επιλέξαμε δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς εκτός από τον τελικό προορισμό που είναι τα καθαρά νερά του Αιγαίου, για εμάς είναι εξίσου σημαντικό και το ταξίδι. Αντίθετα με αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο με SUV αμάξωμα, το Puma έχει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, ενώ το κράτημα είναι υποδειγματικό για την κατηγορία όπως και η αμεσότητα του τιμονιού. Ένα βαθύ πάτημα στο γκάζι φανερώνει πως οι 155 PS και τα 240 Nm του ήπια υβριδικού μοτέρ 1.0 EcoBoost είναι αρκετά για να χαρίσουν στον οδηγό στιγμές ψυχικής ανάτασης, ειδικά όταν συνδυάζονται με τον ενισχυμένο ήχο στο πρόγραμμα Sport. Σχόλια του τύπου «αυτό στρίβει καλά» από τους συνεπιβάτες είναι αναμενόμενα, όπως αρμόζει σε κάθε μοντέλο που έχει δεχθεί τις περιποιήσεις της Ford Performance. Με το Ford Puma φτάσαμε στο Σούνιο χωρίς να το καταλάβουμε και αν η ώρα δεν ήταν προχωρημένη μάλλον το «συμβούλιο» θα αποφάσιζε επέκταση του δρομολογίου σε ακόμα πιο μακρινά μέρη - γιατί απλά δεν θέλεις να σηκωθείς από τη θέση του οδηγού.

Ford Puma ST-Line

Αυτή η αίσθηση ενισχύθηκε όταν ανοίξαμε το πορτ παγκάζ των 402 lt, το οποίο έμοιαζε σχεδόν άδειο με τα λιγοστά backpack. Η καλύτερη έκπληξη όμως κρυβόταν κάτω από το αφαιρούμενο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Μιλάμε φυσικά για το MegaBox - ένα βοηθητικό αποθηκευτικό χώρο 80 lt που είναι αδιάβροχος και έχει τάπα αποστράγγισης για εύκολο πλύσιμο. Αυτό το χαρακτηριστικό ξεχωρίζει το Puma από τον ανταγωνισμό και το καθιστά ακόμα πιο ταιριαστό σύντροφο για ανθρώπους με δραστήριο τρόπο ζωής που αγαπούν το κολύμπι, την ποδηλασία ή το ψάρεμα, καθώς μπορούν να αποθηκεύσουν εκεί τα βρεγμένα ρούχα, τα μαγιό, τα λασπωμένα παπούτσια ή τα χρησιμοποιημένα εργαλεία τους χωρίς το άγχος να λερώσουν την καμπίνα. Υπάρχουν επίσης και αυτοί που - όπως και εμείς - θέλουν απλά να χαλαρώσουν δίπλα στη θάλασσα, οπότε θα χρησιμοποιήσουν το Megabox για κάτι διαφορετικό. Πάγος, μη αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά, μετατρέπουν το πορτμπαγκάζ του Puma σε πραγματικό mini bar και μας δροσίζουν κάτω από τον ζεστό ήλιο.

Απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα μετά από το κολύμπι στη θάλασσα, τα φώτα LED του Puma που σε υποδέχονται κατά το ξεκλείδωμα σου θυμίζουν γιατί το επέλεξες. Μπορεί να έχεις περάσει αρκετές ώρες στην παραλία όμως ο δρόμος της επιστροφής φαντάζει εξίσου απολαυστικός μέσα στο πιο ενδιαφέρον οδηγικά B-SUV της αγοράς. Που χωρά όλους σου τους φίλους και όλα σου τα όνειρα, ενώ παράλληλα δείχνει τόσο όμορφο που χαίρεσαι να σε βλέπουν να το οδηγείς.

Advertisement

node/39662

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Πρέπει να είσαι πολύ αφελής για να πιστεύεις ότι δεν θα σε πιάσουν... 

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Ο Casey William Kelly ήθελε να ζήσει πλουσιοπάροχα αλλά δεν είχε την απαραίτητη προϋπόθεση που είναι ένας τραπεζικός λογαριασμός με πολλά μηδενικά. 
Ωστόσο δεν απογοητεύτηκε. Επιστράτευσε τον υπολογιστή και τον εκτυπωτή του σπιτιού του και τύπωσε μερικές πλαστές επιταγές. 
Με την πρώτη πήγε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία της Porsche και υπογράφοντας για ένα ποσό των $139.203,05 έφυγε από εκεί οδηγώντας μια 911 Turbo. 

Την επόμενη πήγε σε κοσμηματοπωλείο στο Miramar Beach και παραδίδοντας μια επιταγή με το ποσό των $61.521 ζήτησε να αγοράσει τρία ρολόγια Rolex. Ο κοσμηματοπώλης ήταν λίγο πιο έξυπνος από τον υπάλληλο της Porsche και δεν του παρέδωσε τα ρολόγια για να διαπιστώσει πρώτα αν η επιταγή είχε αντίκρυσμα. 

Και κάπου εκεί η χλιδάτη ζωή του Casey William Kelly έλαβε τέλος. 
Στο μεταξύ και στην εταιρεία από όπου είχε πάρει την 911 Turbo είχαν ήδη δει ότι η επιταγή ήταν... χαρτοπετσέτα και είχαν ειδοποιήσει την Αστυνομία. 
Ο δράστης συνελήφθη σε ελάχιστο χρόνο, καθώς εντοπίστηκε εύκολα από το αυτοκίνητο που οδηγούσε. 
Του απαγγέλθηκαν κατηγορίες και κρατείται στις φυλακές του Walton County.

Άγνωστο παραμένει αν ο υπάλληλος της Porsche διατήρησε τη θέση του, καθώς του παρέδωσε το αυτοκίνητο δίχως να ελέγξει τη γνησιότητα της επιταγής.