
Η Ferrari παραμένει η ισχυρότερη φίρμα στον κόσμο
Η αξία του σήματος της Ferrari υπολογίζεται στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια!
Θάνος Παππάς |

Η Ferrari βραβεύτηκε από την Brand Finance ως η ισχυρότερη φίρμα στον κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ξεπερνώντας πασίγνωστες μάρκες όπως τα McDonald’s, η Coca-Cola, η Lego και η Disney.
Η μελέτη Brand Finance Global 500 που παρουσιάστηκε στα πλαίσια του οικονομικού φόρουμ στο Davos, υπολογίζει την αξία του σήματος της Ferrari στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με αύξηση 9% σε σχέση με πέρυσι.Η εταιρεία από το Maranello απέσπασε σκορ 94,1%, που την κατατάσσει στην υψηλότερη θέση μεταξύ των 12 αυτοκινητοβιομηχανιών που αξιολογήθηκαν με AAA+ για το 2020.
Η βαθμολογία της Brand Finance υπολογίζει την αξία μιας εταιρείας με βάση τα οικονομικά οφέλη που θα είχε ο ιδιοκτήτης από την παραχώρηση του σήματος για εμπορική χρήση στην ελεύθερη αγορά.