node/37305

Η Bugatti θέλει να φτιάξει ηλεκτρικό SUV που θα κοστίζει κάτω από € 1 εκατ.

«Η βιομηχανία αλλάζει θεμελιωδώς και πρέπει να εξετάσουμε ποιες δυνατότητες υπάρχουν για την ανάπτυξη της Bugatti», δήλωσε ο Winkelmann.

Η Bugatti Automobiles θέλει να δώσει στους φίλους της Chiron μια πιο προσιτή οικονομικά και εναλλακτική λύση και έτσι εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό grand tourer ή SUV που θα μπορούσε να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα και θα κόστιζε μεταξύ 500.000 και 1.000.000 ευρώ.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία-μπουτίκ βρίσκεται σε συζητήσεις με τη μητρική Volkswagen σχετικά με μια τέτοια επένδυση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti Stephan Winkelmann, σε συνέντευξή του στο Bloomberg.

«Η βιομηχανία αλλάζει θεμελιωδώς και πρέπει να εξετάσουμε ποιες δυνατότητες υπάρχουν για την ανάπτυξη της Bugatti», δήλωσε ο Winkelmann. Η εξασφάλιση χρηματοδότησης για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο είναι μια «σκληρή μάχη», είπε.

Το σχέδιο δείχνει πως ακόμη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που αποσυνδέονται από τους καθημερινούς προβληματισμούς των μεταφορών αντιμετωπίζουν το σταδιακό τέλος της εποχής του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για την Bugatti δεν έχει να κάνει τόσο με τις εκπομπές ρύπων, όσο με την πρόκληση του εναρμονισμού της εταιρείας με τα νέα δεδομένα της τεχνολογίας. 

Ο Winkelmann, που είχε προηγουμένως την ευθύνη της Lamborghini, προσπαθεί να κάνει τη Bugatti βιώσιμη για να επιβιώσει εκτός της γερμανικής ομάδας αυτοκινήτων, καθώς μετά το dieselgate το VW Group εξετάζει προσεκτικά το χαρτοφυλάκιό του, με δεδομένο ότι πρέπει να επενδύσει πάρα πολλά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Η Bugatti θεωρείται από καιρό ως πρωταρχικό παράδειγμα της «υπερβολικής μηχανικής» του VW Group. 
Λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης και των χαμηλών όγκων πωλήσεων, η Veyron - το πρώτο μοντέλο της Bugatti υπό την VW - θεωρήθηκε μια από τις μεγαλύτερες οικονομικά αποτυχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η προσθήκη ενός φθηνότερου μοντέλου θα ήταν μια τεράστια επέκταση, με την παραγωγή να αυξάνεται κατά περισσότερο από 600 οχήματα ετησίως, δήλωσε ο Winkelmann, ο οποίος ήταν βασικός εμπνευστής της στρατηγικής της Lamborghini να προσθέσει στη γκάμα της την Urus.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του VW Group, Herbert Diess, πιέζει τις κορυφαίες μάρκες του ομίλου για να δημιουργήσει καλύτερες αποδόσεις και εκπόνησε ένα σχέδιο πέρυσι για να βάλει τη Bugatti σε μια νέα ομάδα υπερ-premium αυτοκινήτων που θα περιλαμβάνει τις Bentley και τις Lamborghini. Η Porsche θα μείνει με βάση αυτό το σχέδιο αυτόνομη. 

node/39454
 Elon Musk

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Στην έβδομη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο βρίσκεται το αφεντικό της Tesla, σε ένα Top 10 που καταλαμβάνεται κυρίως από Αμερικανούς δισεκατομμυριούχους από τους τομείς της τεχνολογίας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Πιστοποιημένος από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg, ο Elon Musk με περιουσία 70,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων (€62,4 δισ.), είδε το «πορτοφόλι» του να φουσκώνει η περίπου $43 δισεκατομμύρια (€38 δισ.) σε έναν χρόνο. Παρόλα αυτά βρίσκεται μακριά από τους δύο πρώτους: Jeff Bezos και Bill Gates, το αφεντικό της Amazon και ιδρυτής της Microsoft αντίστοιχα, εμφανίζουν περιουσιακά στοιχεία $189 (€167,3) δισ. ο πρώτος και $116 (€102,7) δισ. ο δεύτερος.

Ο Musk στην κούρσα του προς την κορυφή πλησιάζει τον ιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg. Η περιουσία του τελευταίου, αξίας $93 (€82) δισ. αυξήθηκε «μόνο» κατά 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια ή 12,9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα έτος.

Αν οι δύο άντρες διατηρήσουν παρόμοια τάση για τον Ιούλιο του 2021, ο Elon Musk θα του πάρει τη θέση στο Top 3 των πλουσιοτέρων ανδρών στον κόσμο.

Ωστόσο, αυτό το σενάριο είναι απίθανο. Ο καλιφορνέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει επωφεληθεί τους τελευταίους μήνες από μια θεαματική αύξηση (+270%) στις μετοχές της Tesla, εκ των οποίων λέγεται ότι έχει στην κατοχή του περίπου το 20%. Μια μετοχή-λάστιχο, που αποτελεί το πιο σημαντικό μέρος της περιουσίας του.

Ο 49χρονος Elon Musk θα μπορούσε επίσης να πιστωθεί με έναν ακόμη τίτλο: Αυτόν του υψηλότερα αμειβόμενου στελέχους επιχειρήσεων στον κόσμο. Με την αμοιβή του να είναι προσαρμοσμένη στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, θα μπορούσε να φτάσει σε έσοδα από την εργασία του τα 600 εκατομμύρια δολάρια ή 531 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2020!

node/39453

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Ένα ασυνήθιστο έκθεμα σε αντιπροσωπεία της Acura στις ΗΠΑ προκάλεσε το ενδιαφέρον μας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Το Honda/Acura NSX δεύτερης γενιάς που κυκλοφόρησε το 2016, μπορεί να μην φημίζεται για τις πωλήσεις του, όμως είναι ένα μοντέλο με εντυπωσιακές επιδόσεις και τεχνολογία. Το θέαμα λοιπόν μιας γλάστρας με σχήμα NSX στην είσοδο της αντιπροσωπείας κέντρισε το ενδιαφέρον μας, καθώς από περιέργεια και μόνο θελήσαμε να δούμε πώς κατέληξε εκεί!

Μετά από μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, είδαμε πως το περίεργο έκθεμα βρίσκεται στην αντιπροσωπεία John Eagle Acura στο Τέξας από το φθινόπωρο του 2018, και προς ανακούφιση όλων δεν πρόκειται για πραγματικό NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, πρόκειται για μια κούφια μεταλλική κατασκευή βασισμένη σε σωληνωτό πλαίσιο, που έχει παρόμοιες διαστάσεις και σχήμα με το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Μάλιστα οι δημιουργοί της τοποθέτησαν εμπρός προφυλακτήρα (σε ασορτί πράσινο χρώμα), φώτα και τροχούς από το NSX τα οποία σε συνδυασμό με το καλυμμένο από γρασίδι αμάξωμα ξεγελάνε ακόμα και τον πιο δύσπιστο! Φυσικά κάτω από το γρασίδι απουσιάζουν τα πανάκριβα μηχανικά μέρη του υβριδικού NSX των 580 PS και 650 Νm από ένα twin-turbo V6 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρομοτέρ.

Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μάλιστα έχει φτιάξει και άλλο ένα παρόμοιο έργο, αυτή τη φορά βασισμένο σε SUV της Acura. Οφείλουμε να παραδεχτούμε τους τεχνίτες της AE ACCESS για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν και την John Eagle Acura για αυτό το έξυπνο διαφημιστικό τρικ που μπορεί να κόστισε αλλά σίγουρα έφερε αρκετό κόσμο στις πόρτες της.