Η BMW ζητά από 90.000 πελάτες της να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους

Η BMW ζητά από 90.000 πελάτες της να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους

Ανακοίνωση που τονίζει «Μην τα οδηγείτε» εξέδωσε η BMW για περίπου 90.000 αυτοκίνητά της που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2000 και 2006. Τα οχήματα αυτά βρίσκονται ήδη υπό ανάκληση λόγω ελαττωματικών αερόσακων της Takata, αλλά δεν έχουν επισκευαστεί.

ανάκληση BMW

Η BMW προχωρά στην εκ νέου ανάκληση 90.000 περίπου 3-Series E46, 5-Series E39 και X5 E53, που βγήκαν από τα εργοστάσιά της μεταξύ 2000 και 2006, εξαιτίας των προβληματικών αερόσακων οδηγού της Takata.

Για να τονίσει την σοβαρότητα της κατάστασης, η γερμανική εταιρία ζητά από τους ιδιοκτήτες των προς ανάκληση αυτοκινήτων να σταματήσουν να τα οδηγούν μέχρι να αντικατασταθεί ο αερόσακος τους. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν ανακληθεί και στο παρελθόν από την BMW, αλλά οι ιδιοκτήτες τους δεν επισκέφθηκαν ποτέ ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της για να εκτελεστεί η ανάκληση και να αντικατασταθεί δωρεάν ο αερόσακός τους.

Στην ανακοίνωσή της, η γερμανική εταιρεία τονίζει ότι θα επικοινωνήσει ξανά με τους κατόχους των αυτοκινήτων, τόσο μέσω email, όσο και μέσω ταχυδρομικής επιστολής. Σημειώνει επίσης πως θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να διασφαλίσει πως όλα τα αυτοκίνητα της που εξακολουθούν να είναι εξοπλισμένα με αερόσακους της Takata θα επισκευαστούν. 

ανάκληση BMW

«Δεν μπορούμε να δηλώσουμε πιο έντονα πόσο επείγον είναι για τους πελάτες μας να λάβουν σοβαρά υπόψη τους αυτή την προειδοποίηση», δήλωσε ο Claus Eberhart, αντιπρόεδρος Aftersales της BMW Βορείου Αμερικής. «Γνωρίζουμε ότι αυτοί οι αερόσακοι γίνονται μόνο πιο επικίνδυνοι με την πάροδο του χρόνου, γι' αυτό και κάνουμε ένα ακόμη βήμα για να τους αντικαταστήσουμε από τα αυτοκίνητά μας. Οι πελάτες πρέπει να σταθμεύσουν αμέσως αυτά τα οχήματα και να αφιερώσουν λίγα λεπτά για να ελέγξουν αν το όχημά τους είναι ασφαλές για τους ίδιους και τα μέλη της οικογένειάς τους».

Υπενθυμίζουμε ότι η ανάκληση των αερόσακων Takata είναι μια από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας και αφορά εκατομμύρια οχήματα από διάφορες μάρκες και μοντέλα. Έχει περάσει μια δεκαετία από τότε που οι αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να εκδίδουν ανακλήσεις που σχετίζονται με τους αερόσακους Takata και μέχρι σήμερα, αρκετές από αυτές προσπαθούν να επιδιορθώσουν όλα τα επηρεαζόμενα οχήματα. 

Η BMW ξεκίνησε τις προσπάθειες προσέγγισης των πελατών της το 2016 και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να αντικαταστήσει τους αερόσακους σε περίπου το 87% των αυτοκινήτων που ήταν εξοπλισμένα με αερόσακους της Takata.

Σημειώνουμε ότι εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της Takata έχουν χάσει τη ζωή τους μέχρι σήμερα 35 άνθρωποι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube