node/37502

Η BMW ετοιμάζει M4 GT3

Θα βασίζεται στη νέα γενιά της M4 και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στα τέλη του 2020.

Η BMW ανακοίνωσε τη νέα αγωνιστική Μ4 GT3 για ιδιώτες, η οποία θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο δεύτερο μισό του 2020, ενώ θα τη δούμε στις πίστες από τη σεζόν του 2022.

Το μοντέλο θα βασίζεται στη νέα γενιά της M4 η οποία όπως αποκαλύπτει η BMW θα φορά εξακύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo με απόδοση που θα ξεπερνά τους 500 ίππους. Όπως βλέπουμε από το σκίτσο το μοντέλο θα διαθέτει τη μεγάλη γρίλια στο εμπρός μέρος ενώ η αγωνιστική του έκδοση θα ξεχωρίζει από το επιθετικό bodykit με προσθήκες στα φτερά και μια μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος.

Η αγωνιστική M4 βρίσκεται σε φάση εξέλιξης εδώ και αρκετούς μήνες, με ακόμα πιο εντατικές δοκιμές να είναι προγραμματισμένες για το 2020 και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες πίστας για το 2021. Η M4 GTS θα είναι η ναυαρχίδα των αγωνιστικών μοντέλων του τμήματος BMW M Motorsport, αντικαθιστώντας την απερχόμενη BMW M6 GT3 που από το 2016 μέχρι σήμερα έχει σημειώσει νίκες στις 24 Ώρες του Spa-Francorchamps (Βέλγιο), το FIA GT World Cup στο Macau (Κίνα) και πολλές άλλες πίστες.

Ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της BMW, Jens Marquardt, δήλωσε: «Με την καθιέρωση νέων κανονισμό στην κατηγορία GT3 το 2022, η BMW M4 είναι η τέλεια βάση (για αγωνιστικό όχημα). Χωρίς να θέλω να αποκαλύψω πολλά, η BMW M4 GT3 θα είναι ένα πραγματικό highlight στους τομείς της εμφάνισης και της τεχνολογίας.»

Ο CEO της BMW M GmbH, Markus Flasch πρόσθεσε: «Είναι λογικό τα μελλοντικά κορυφαία μοντέλα μας στους αγώνες ιδιωτικών ομάδων να βασίζονται στη νέα γενιά της BMW M4. Θα θέσουμε νέα στάνταρ όσον αφορά τις σπορ επιδόσεις στο μοντέλο παραγωγής, κάτι το οποίο σημαίνει πως και η αγωνιστική GT3 είναι επόμενο να βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα.»

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS