node/37849

Η Audi επιμένει στα σεντάν παρά την ανάπτυξη των SUV

Οι αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις σεντάν.

Παρόλο που η σειρά «Q» της Audi έχει αναπτυχθεί σε όλες τις κατηγορίες, από το μικρό Q2 έως τη ναυαρχίδα Q8, αλλά και το ηλεκτρικό  E-Tron, η εταιρεία επιμένει και στην κατηγορία των σεντάν, καθώς αυτή της αποφέρει σημαντικές πωλήσεις.

Συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ, η ζήτηση για το A6 αυξήθηκε κατά 68,6% σε 17.807 αυτοκίνητα, ενώ το A8 παρουσίασε τεράστια αύξηση κατά 85,3% στα 2.963 οχήματα. Ένα άλλο σημαντικό παράδειγμα είναι η Κίνα όπου το A4 L παρουσίασε αύξηση 3% στα 168.189 οχήματα, ενώ το A8 L σημείωσε άνοδο 21,6% στα 12.451 οχήματα.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους αριθμούς πωλήσεων για να υποστηρίξουν μια δήλωση της διευθύντριας πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi, της Hildegard Wortmann (φωτό άρθρου) στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια της CES 2020, που επεσήμανε ότι η ζήτηση των σεντάν εξακολουθεί να είναι ισχυρή και διακήρυξε την πίστη της εταιρείας, ότι η κλασσική μορφή αυτοκινήτων, αυτή των τριών όγκων, εξακολουθεί να είναι σημαντική για την Audi.

H Hildegard Wortmann αναφέρθηκε επίσης και στην κατηγορία των κουπέ και κάμπριο, τονίζοντας ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα «μιλούν στο συναίσθημα του οδηγού» και ως εκ τούτου πάντα θα έχουν μια θέση στη γκάμα προϊόντων της μάρκας. Αντίθετα, αυτά που δείχνουν να μην πουλάνε είναι τα μικρά χάτσμπακ.

Τέλος, αναφερόμενη στα στέισον μοντέλα, η Hildegard Wortmann δήλωσε πως η ανταπόκριση που εισέπραξαν από το λανσάρισμα του RS6 Avant στις ΗΠΑ ήταν πολύ μεγάλη. «Θα πρέπει απλώς να περιμένουμε να δούμε αν η θετική αυτή ανταπόκριση θα μεταφραστεί και σε ικανοποιητικούς αριθμούς πωλήσεων» είπε. Και αυτό γιατί το RS6 Avant δεν είναι φθηνό με την τιμή εκκίνησής του στην αμερικανική αγορά να φτάνει τα $100.000 όταν η τιμή της Mercedes-AMG E63 S Wagon, είναι $ 111.750.

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8

node/39472
Nissan Ariya logo

Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Η νέο ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας, το Ariya, εγκαινιάζει σε αυτοκίνητο παραγωγής τον νέο, απλοποιημένου σχεδίου, λογότυπο της Nissan.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Ύστερα από τη FIAT και την Opel, ήρθε η σειρά της Nissan να αποκαλύψει τον νέο λογότυπό της. Τι κοινό έχει με των άλλων δύο: Εγκαινιάστηκε από ένα σημαντικό μοντέλο παραγωγής που ανοίγει νέο κεφάλαιο στη ιστορία του κάθε κατασκευαστή

Έτσι για την τορινέζικη εταιρεία ήταν το ηλεκτρικό 500, για τους Blitz το Mokka 2 και για τους Ιάπωνες το Ariya. Το νέο ηλεκτρικό SUV λοιπόν ανέλαβε σημαιοφόρος του αναπροσανατολισμού της εταιρείας, εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα τη νέα πλατφόρμα CMF-EV που θα αποτελέσει φορέα-πασπαρτού για τη Συμμαχία.

Ένα άλλο κοινό σημείο μεταξύ της Nissan και των άλλων δύο εταιρειών που αναφέραμε εδώ: Ο λογότυπος απλοποιήθηκε. Το έμβλημα που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία του Ασιάτη κατασκευαστή (βλ. στην κάτω φωτογραφία) εκλεπτύνθηκε στα άκρα, ακολουθώντας την τάση της επίπεδης σχεδίασης, με τα γράμματα της επιγραφής «Nissan» να χωρίζουν τον κύκλο σε δύο ημικύκλια που στις άκρες τους «στηρίζονται» από οριζόντια ευθύγραμμα τμήματα. Επιπλέον, τα ημικύκλια δεν έχουν σαφές όριο μέσω ενός φαινομένου αυξηφαούς. Το γενικό σχήμα πάντως παραμένει πιστό σε αυτό που γνωρίζουμε από τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Nissan new logo

Στο αυτοκίνητο διατηρείται όμως η τρισδιάστατη εμφάνιση και ειδικά το πλήρες περίγραμμα και η βάση στήριξης για τα γράμματα. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος του Ariya, και μελλοντικά στα άλλα EV της Nissan, ο λογότυπος έχει οπίσθιο φωτισμό που τονίζει τον απλοποιημένο σχεδιασμό. Η ανέκδοτη είδηση γι’ αυτό το λόγκο είναι ότι φωτίζεται με 20 LED, τα οποία αντιστοιχούν στον αριθμό των ετών που πέρασαν από τον τελευταίο ανασχεδιασμό του λογότυπου.

Η Nissan ξεκίνησε με τον ανασχεδιασμό του λογοτύπου το 2017, με προδιαγραφές υπό τις λέξεις-κλειδιά «λεπτό, ελαφρύ και ευέλικτο». Ο στόχος ήταν να αντικατοπτριστούν «οι σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία τις τελευταίες δύο δεκαετίες», ξεκινώντας προφανώς από την ψηφιοποίηση. Ο νέος λογότυπος εξετάστηκε για πρώτη φορά σε φωτιζόμενη έκδοση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.