Η Audi επιμένει στα σεντάν παρά την ανάπτυξη των SUV

Οι αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις σεντάν.

Παρόλο που η σειρά «Q» της Audi έχει αναπτυχθεί σε όλες τις κατηγορίες, από το μικρό Q2 έως τη ναυαρχίδα Q8, αλλά και το ηλεκτρικό  E-Tron, η εταιρεία επιμένει και στην κατηγορία των σεντάν, καθώς αυτή της αποφέρει σημαντικές πωλήσεις.

Συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ, η ζήτηση για το A6 αυξήθηκε κατά 68,6% σε 17.807 αυτοκίνητα, ενώ το A8 παρουσίασε τεράστια αύξηση κατά 85,3% στα 2.963 οχήματα. Ένα άλλο σημαντικό παράδειγμα είναι η Κίνα όπου το A4 L παρουσίασε αύξηση 3% στα 168.189 οχήματα, ενώ το A8 L σημείωσε άνοδο 21,6% στα 12.451 οχήματα.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους αριθμούς πωλήσεων για να υποστηρίξουν μια δήλωση της διευθύντριας πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi, της Hildegard Wortmann (φωτό άρθρου) στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια της CES 2020, που επεσήμανε ότι η ζήτηση των σεντάν εξακολουθεί να είναι ισχυρή και διακήρυξε την πίστη της εταιρείας, ότι η κλασσική μορφή αυτοκινήτων, αυτή των τριών όγκων, εξακολουθεί να είναι σημαντική για την Audi.

H Hildegard Wortmann αναφέρθηκε επίσης και στην κατηγορία των κουπέ και κάμπριο, τονίζοντας ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα «μιλούν στο συναίσθημα του οδηγού» και ως εκ τούτου πάντα θα έχουν μια θέση στη γκάμα προϊόντων της μάρκας. Αντίθετα, αυτά που δείχνουν να μην πουλάνε είναι τα μικρά χάτσμπακ.

Τέλος, αναφερόμενη στα στέισον μοντέλα, η Hildegard Wortmann δήλωσε πως η ανταπόκριση που εισέπραξαν από το λανσάρισμα του RS6 Avant στις ΗΠΑ ήταν πολύ μεγάλη. «Θα πρέπει απλώς να περιμένουμε να δούμε αν η θετική αυτή ανταπόκριση θα μεταφραστεί και σε ικανοποιητικούς αριθμούς πωλήσεων» είπε. Και αυτό γιατί το RS6 Avant δεν είναι φθηνό με την τιμή εκκίνησής του στην αμερικανική αγορά να φτάνει τα $100.000 όταν η τιμή της Mercedes-AMG E63 S Wagon, είναι $ 111.750.