Hyundai: Το νέο UX Studio Seoul φέρνει την εμπειρία κινητικότητας στο μέλλον

Hyundai: Το νέο UX Studio Seoul φέρνει την εμπειρία κινητικότητας στο μέλλον

Στην καρδιά της Σεούλ, ο κορεατικός όμιλος δημιουργεί έναν ανοιχτό κόμβο έρευνας όπου οι πελάτες συμμετέχουν άμεσα στον σχεδιασμό των οχημάτων και των τεχνολογιών του αύριο.

Hyundai UX Studio Seoul

Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το νέο «UX Studio Seoul» στην περιοχή Gangnam, μια από τις πιο εμβληματικές συνοικίες της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας και παράλληλα κέντρο τεχνολογικών startup.

Το νέο στούντιο αποτελεί έναν από τους πρώτους συμμετοχικούς ανοιχτούς ερευνητικούς κόμβους στον κόσμο και έχει στόχο να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία κινητικότητας (UX), ενσωματώνοντας τη φωνή των ίδιων των πελατών στη διαδικασία ανάπτυξης οχημάτων και υπηρεσιών. 

Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται από την ηλεκτροκίνηση, την αυτόνομη οδήγηση και την ψηφιοποίηση, η Hyundai επενδύει στην άμεση αλληλεπίδραση με τους χρήστες, δίνοντάς τους ρόλο συν-δημιουργού στις εμπειρίες που θα ορίσουν το μέλλον των μετακινήσεων.

Το UX Studio Seoul επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Hyundai να διαφοροποιηθεί στον τομέα της εμπειρίας χρήστη, με έμφαση στην απόδοση, στην τεχνολογία και κυρίως στις λεπτομέρειες που καθορίζουν την καθημερινή επαφή των ανθρώπων με το αυτοκίνητο

Hyundai UX Studio Seoul

«Το όραμά μας για το καλύτερο UX ξεπερνά την προώθηση μιας πραγματικά εμπνευσμένης εμπειρίας κινητικότητας. Στην καρδιά αυτού του οράματος βρίσκεται η φωνή των πελατών μας», τόνισε η Hyolin Kim, Vice President and Head of the Feature Strategy Group του Hyundai Motor Group, υπογραμμίζοντας ότι το UX Studio Seoul δεν είναι ένας χώρος παθητικής παρουσίασης αλλά ένας ζωντανός κόμβος αλληλεπίδρασης, όπου τα σχόλια των πελατών μετατρέπονται σε δεδομένα που επηρεάζουν άμεσα την ανάπτυξη των μελλοντικών οχημάτων.

Το στούντιο εκτείνεται σε δύο ορόφους και συνδυάζει προηγμένα εργαστήρια έρευνας με διαδραστικούς χώρους που είναι ανοιχτοί στο κοινό. Στο ισόγειο, το «Open Lab» χωρίζεται σε τρεις θεματικές ζώνες.

Στην UX Test Zone, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν τη διαδικασία έρευνας μέσω τριών ενοτήτων: UX Insight, όπου παρουσιάζεται ολόκληρη η μεθοδολογία, UX Concept, που δίνει τη δυνατότητα πειραματισμού με εναλλακτικές διατάξεις καθισμάτων, αποθηκευτικούς χώρους και κινούμενες κονσόλες με τη βοήθεια Virtual Reality, και UX Validation, όπου ένα validation buck σε φυσικό μέγεθος, με πάνελ LED και τεχνολογία eye-tracking, προσομοιώνει πραγματικές συνθήκες οδήγησης για την αξιολόγηση νέων λύσεων.

Στην SDV Zone παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική του Software-defined Vehicle που εισήγαγε το Group στο Pleos 25, με τη σύζευξη του High Performance Vehicle Computer και των zone controllers, ενώ οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με το επόμενης γενιάς infotainment Pleos Connect, βασισμένο στο Android Automotive OS, που ενσωματώνει τον φωνητικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης Gleo AI.

Hyundai UX Studio Seoul

Τέλος, η UX Archive Zone λειτουργεί ως ένα μικρό μουσείο, καταγράφοντας την εξέλιξη της εμπειρίας χρήστη στη Hyundai μέσα από εκθέματα που εστιάζουν σε τεχνολογίες απεικόνισης, όπως τα HUD, οι ψηφιακοί καθρέφτες και οι προηγμένες οθόνες οργάνων.

Ο δεύτερος όροφος φιλοξενεί το «Advanced Research Lab», έναν κλειστό χώρο συνεργασίας ερευνητών UX και επιλεγμένων πελατών. Εκεί, η περιοχή UX Canvas λειτουργεί ως εργαστήριο συν-δημιουργίας και σεμιναρίων, το Feature Development Room επικεντρώνεται σε concepts όπως το αυτόνομο UX και τα HMI επόμενης γενιάς, ενώ το Simulation Room – Arc επιτρέπει την επικύρωση ιδεών σε ρεαλιστικό περιβάλλον. Με μια καμπύλη οθόνη 191ο αποτελούμενη από 730 LED panels και προσομοιωτές κίνησης έξι αξόνων, οι ερευνητές μπορούν να αναπαράγουν συνθήκες οδήγησης από compact sedan μέχρι full-size SUV, συλλέγοντας παράλληλα δεδομένα κίνησης και συμπεριφοράς οδηγού για περαιτέρω ανάλυση.

Hyundai UX Studio Seoul

Η δημιουργία του UX Studio Seoul επιβεβαιώνει τη στρατηγική του Hyundai Motor Group να διαφοροποιηθεί στον τομέα της εμπειρίας χρήστη, με έμφαση όχι μόνο στην απόδοση και την τεχνολογία αλλά και στις λεπτομέρειες που καθορίζουν την καθημερινή επαφή των ανθρώπων με το αυτοκίνητο.

Ο Όμιλος ήδη λειτουργεί αντίστοιχα UX Studios στη Σαγκάη, στη Φρανκφούρτη και στο Irvine της Καλιφόρνια, με στόχο να ενσωματώνει τις τοπικές ανάγκες και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες στη διαδικασία σχεδιασμού. Με το νέο κέντρο στη Σεούλ, το δίκτυο αυτό ενισχύεται και εξελίσσεται σε ένα παγκόσμιο οικοσύστημα ανοιχτής έρευνας, το οποίο δίνει στους πελάτες ρόλο πρωταγωνιστή στη διαμόρφωση της κινητικότητας του μέλλοντος.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube