node/32118

H Toyota σταματά το Verso

Η μόδα των SUV πρόσθεσε ακόμα ένα μοντέλο στα θύματά της: Το Toyota Verso σταματά να παράγεται, χωρίς να έπεται η συνέχειά του.

Η οικογένεια της Toyota χάνει ακόμη ένα από τα μέλη της. Λίγους μήνες ύστερα το Avensis, η ιαπωνική εταιρεία έρχεται να σταματήσει την εμπορική διάθεση του Verso που δεν εμφανίζεται πλέον σε πολλούς  online διαμορφωτές ευρωπαϊκών αγορών. 

Το μοντέλο ήταν παλιό, δεδομένου ότι ξεκίνησε στις αρχές του 2009 και ανανεώθηκε το φθινόπωρο του 2012. Ανέλαβε δε να καλύψει τη θέση του Corolla Verso, του οποίου η δεύτερη έκδοση είχε καλή ευρωπαϊκή πορεία.

Επισήμως, η ιαπωνική εταιρεία δεν σχεδιάζει να καλύψει το χάσμα που αφήνει το Verso. Φανταζόμαστε ότι θα μπορούσε να λανσάρει ένα νέο οικογενειακό crossover, το οποίο θα συνέδεε το μοντέρνο C-HR των 4,36 m με το προσεχές RAV-4 που θα φτάνει τα 4,6 m.

Για τους οπαδούς των κόμπακτ MPV, αν υπάρχουν ακόμα τέτοιοι, η προσφορά ολοένα και συρρικνώνεται. Αντέχουν ακόμα σε κάποιες χώρες με παράδοση στη κατηγορία, όπως για παράδειγμα η Γαλλία, όπου τα Citroën C4 SpaceTourer και Renault Scénic δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία λέξη τους, Αλλά υπάρχουν και εταιρείες που έχουν αναλάβει εργολαβικά να κάνουν αντίσταση, όπως η Mercedes-Benz που ετοιμάζει την καινούργια B-Class, και άλλες που προτείνουν SUVειδή MPV ή MPVειδή SUV (διαλέγετε και παίρνετε), όπως η Peugeot με το 5008.

node/39376

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την κατάταξη του BrandZ, η Toyota διατηρεί την θέση της στην κορυφή του κλάδου.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του BrandZ για τις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, η Toyota παραμένει ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων για το 2020, τερματίζοντας στην 48η θέση της γενικής κατάταξης, παρά τη μείωση 3% της αξίας της σε σχέση με το 2019.

Δεύτερη στον κλάδο της αυτοκίνησης έρχεται η Mercedes-Benz (-9%) στην 56η θέση γενικής, ακολουθούμενη από την BMW (-12%) στην 61η θέση γενικής. Για το 2020, μόνο 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να συμπεριληφθούν στο Top 100, καθώς η Ford (-10%) και η Honda (-15%) έπεσαν σε χαμηλότερες θέσεις.

Η μόνη από τις 10 εταιρείες αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στην μελέτη, η οποία είδε την αξία της να αυξάνεται το 2020 ήταν η αμερικανική Tesla (+22%) που διαμορφώθηκε στα $11,35 δισεκατομμύρια. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι σημείωσε η Nissan (-18%) πέφτοντας στα $8,66 δισεκατομμύρια. 

Ο Graham Staplehurst, υπεύθυνος στρατηγικής του BrandZ, δήλωσε στο Automotive News: «Από το 2008, ο κλάδος του αυτοκινήτου έχασε αξία και ποτέ δεν ανέκαμψε.»

Για την ιστορία, η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου ήταν η Amazon με $415,8 δισεκατομμύρια (+32%), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple, στην τρίτη την Microsoft και στην τέταρτη την Google.

[Πηγή: BrandZ Top 100 μέσω Motor1]

TAGS
node/39375

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Ο όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίου 4.000 θέσεων εργασίας στην περιοχή της Σμύρνης.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 1/7) πως δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, εξαιτίας της κρίσης του κλάδου του αυτοκινήτου που προκλήθηκε από την πανδημία του νέου κορονοϊού. “Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό”, δήλωσε εκπρόσωπος της Volkswagen.

Το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας. Το 2019, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία. Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου.

Όπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων. Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων.

Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω NewsIT]