H Toyota σκέφτεται τη δημιουργία μάρκας που θα ανταγωνιστεί τις BMW M και Mercedes-AMG

H Toyota σκέφτεται τη δημιουργία μάρκας που θα ανταγωνιστεί τις BMW M και Mercedes-AMG

Πληθαίνουν οι ενδείξεις ότι η Toyota θα χρησιμοποιήσει τον αγωνιστικό της βραχίονα, τη Gazoo Racing, για τη δημιουργία σπορ μοντέλων που θα ανταγωνίζονται ευθέως μοντέλα της BMW M και της Mercedes-AMG

H Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να μετατρέψει τον βραχίονα της Gazoo Racing σε μία μπράντα εξέλιξης και κατασκευής σπορ μοντέλων, τα οποία θα είναι άμεσοι αντίπαλοι των αντίστοιχων BMW M και Mercedes-AMG.

Ήδη, εκτός από τον συντονισμό των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Toyota στο εξωτερικό, όπως για παράδειγμα το WRC και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, η Gazoo Racing τελειοποιεί και αυτοκίνητα δρόμου της ιαπωνικής εταιρείας, που πωλούνται στην ιαπωνική αγορά. Τα οποία πωλούνται με δύο λογότυπους: GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring) ή με τον πιο απλό G’s.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Νέο set-up για την Toyota GT86, εξελιγμένο στον 24ωρο αγώνα του Nürburgrin

O Koei Saga, που είναι ο επικεφαλής τόσο της Gazoo Racing, όσο και του τμήματος κινητήρων της Toyota, είπε χαρακτηριστικά: «είναι μέσα στις προθέσεις μας να αυξήσουμε την παρουσία της Gazoo στα αυτοκίνητα παραγωγής και σε άλλες αγορές εκτός της Ιαπωνίας. Θέλουμε να πυκνώσουμε το δεσμό ανάμεσα στις αγωνιστικές δραστηριότητές μας και τα σπορ αυτοκίνητα παραγωγής». Και συνέχισε: «Στην Ευρώπη η πρόκληση είναι μεγαλύτερη, εξαιτίας του ισχυρού ανταγωνισμού, αλλά και του επιπλέον κόστους. Παρόλα αυτά εργάζομαι εντατικά ώστε σύντομα να έχουμε μια μάρκα όπως η BMW M».

Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο βελτιωμένο από τη Gazoo είναι ένα Toyota GT86 GRMN. Ενσωμάτωνε μια γκάμα βελτιώσεων, όπως μια μέτρια αύξηση ιπποδύναμης και ροπής, αναθεωρημένη ανάρτηση και αεροδυναμική, καθώς και μείωση βάρους, από τη χρήση πιο ελαφριών υλικών στο αμάξωμα. Κατασκευάστηκε σε 100 κομμάτια, το οποία όλα πουλήθηκαν αμέσως.

Ένα άλλο GT86, το GRMN Sports FR Concept, είχε παρουσιαστεί το Goodwood Festival of Speed  το 2012. Εκείνο είχε έναν δίλιτρο κινητήρα με τουρμπίνα και κομπρέσορα και απόδοση 320 PS. Πάντως ο Saga δεν θέλησε να σχολιάσει αν η Gazoo Racing έπαιξε κάποιο ρόλο στην από κοινού εξέλιξη με την BMW των νέων Supra και Z5.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube