Νέο set-up για την Toyota GT86, εξελιγμένο στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring

Νέο set-up για την Toyota GT86, εξελιγμένο στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring

Η Toyota κάνει μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην ανάρτηση και στο τιμόνι της GT86.

Η Toyota χρησιμοποίησε την αγωνιστική της ομάδα Gazoo Racing και τις πολλές ιδιωτικές GT86 που συμμετείχαν στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring για να εξελίξει το νέο set up της έκδοσης δρόμου.

Οι οδηγοί των αγωνιστικών δεν ήταν παρά μηχανικοί και εξελικτές
της εταιρείας, που αξιοποίησαν τα άπειρα χιλιόμετρα του αγώνα και μάλιστα υπό πιεστικές συνθήκες, για να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την έτσι κι αλλιώς φανταστική ανάρτηση και το εξαιρετικό μπροστινό σύστημα της GT86.

Το κουπέ της Toyota έχει πλέον ελαφρά αυξημένη ισχύ κατά πέντε ίππους. Επίσης, για τα αυτοκίνητα της ευρωπαϊκής αγοράς θα διατίθενται προαιρετικά αμορτισέρ της Sachs. Κατά τα  άλλα, οι αλλαγές δεν είναι σαρωτικές. Περισσότερο θα τις χαρακτηρίζαμε fine tuning που αφορά στις γωνίες και στις δυνάμεις απόσβεσης και επαναφοράς. Έχουν ενισχύσει κάποιες κολλήσεις στους θόλους και στις εμπρός κολόνες και έχουν παίξει με τις ρυθμίσεις των βαλβίδων των αμορτισέρ. Η εμμονή των μηχανικών της Toyota στην τελειότητα, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τη δυναμική συμπεριφορά της GT86, ενός αυτοκινήτου που φτιάχτηκε για να εξιτάρει τις αισθήσεις, πρέπει να θεωρείται δεδομένη.



Η ανανεωμένη GT86 έχει ελαφρώς διαφοροποιημένο εμπρός προφυλακτήρα, με εσοχές στο περίγραμμα της κεντρικής εισαγωγής αέρα και γρίλιες να περιβάλλουν τους προβολείς ομίχλης. Λίγο διαφορετικός είναι και ο πίνακας οργάνων που εκσυγχρονίζει σημαντικά την εικόνα της καμπίνας. Το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο έχει περιστραφεί, αντίθετα με την φορά του ρολογιού, έτσι ώστε η κόκκινη ζώνη να έρθει στο πάνω μέρος  του κύκλου για να είναι καλύτερα ορατή με μια γρήγορη ματιά. Ταυτόχρονα, στα δεξιά  έχει προστεθεί μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών TFT, στην οποία όμορφα γραφικά δίνουν πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού και νερού, την καμπύλη ισχύος, τις δυνάμεις G και άλλα στοιχεία. Η Toyota έχει τοποθετήσει και νέο τιμόνι, το μικρότερο σε διάμετρο, όπως  παραδέχεται, που έχει βάλει ποτέ σε αυτοκίνητό της.

[Πηγές RoT, AR Revista]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube