node/44796

H Toyota επιμένει: Tα υβριδικά είναι η λύση

Ο Akio Toyoda εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση στην ιαπωνική κυβέρνηση η οποία σκοπεύει να απαγορεύσει το 2035 την κυκλοφορία οποιουδήποτε μοντέλου στη χώρα με θερμικό κινητήρα. Ακόμα και των υβριδικών…

Ποιος είδε τον Akio Toyoda και δεν τον φοβήθηκε! Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ο πρόεδρος της Toyota αλλά και των Ιαπώνων κατασκευαστών αυτοκινήτων (JAMA), άστραψε και βρόντηξε ενάντια στην ιαπωνική κυβέρνηση για την δίχως σκέψη, όπως χαρακτήρισε, απόφαση της να απαγορεύσει την κυκλοφορία νέων μοντέλων με θερμικούς κινητήρες στη χώρα από το 2035 και μετά. Μεταξύ αυτών και όλων των υβριδικών προτάσεων.

Ο Akira Amari, πρώην υπουργός Βιομηχανίας του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (LDP), ζήτησε κι αυτός με τη σειρά του από τον πρωθυπουργό της χώρας να μελετήσει ξανά πιο προσεχτικά τον οδικό χάρτη που έχει εκπονήσει και τις αλλαγές που αυτός θα επιφέρει όχι μόνο στην τεχνολογία των οχημάτων, αλλά κυρίως στην βιομηχανία της χώρας και στο βιοτικό επίπεδο των πολιτών της.  

toyota bz4x

Ο οδικός χάρτης, προβλέπει εν συντομία, την πλήρη μεταστροφή της Ιαπωνίας στην ηλεκτροκίνηση έως το 2035. Ο Akio Toyoda έκανε λόγο βέβαια για μια απόφαση που πάρθηκε έπειτα από ;έντονες πιέσεις περιβαλλοντολόγων, οι οποίοι όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «δεν έχουν μελετήσει όσο προσεκτικά θα έπρεπε τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από την κατασκευή ενός ηλεκτρικού μοντέλου».

Ο Toyoda, η JAMA όπως και πολλοί ανώτατοι αξιωματούχοι, δε θα υποστηρίξουν αυτό το νομοσχέδιο εάν εξακολουθήσει να απορρίπτει τα υβριδικά μοντέλα. Μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας της Toyota τόνισε χαρακτηριστικά ότι η χρήση συνθετικών καυσίμων ή η χρήση υδρογόνου, θα καθιστούσε τα υβριδικά μοντέλα του μέλλοντος «100% καθαρά».

Η Toyota, η μεγαλύτερη από πλευράς πωλήσεων αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά την τεράστια επένδυση που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια στον τομέα των ηλεκτρικών μοντέλων (άνω των 60 δισ. δολαρίων), πιστεύει περισσότερο στην υβριδική τεχνολογία νέας γενιάς που εξελίσσει για ένα καθαρό μέλλον παρά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

toyota hybrid

Τα υβριδικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των Plug-In Hybrid, αντιπροσώπευαν πέρυσι το 44% των νέων επιβατικών μοντέλων που πωλήθηκαν στην Ιαπωνία, με τα ηλεκτρικά να καταλαμβάνουν μόλις το 1%! Και να θυμίσουμε στο σημείο αυτό, πως η Ιαπωνία, είναι από τις λίγες χώρες παγκοσμίως που διαθέτει κι ένα εξαιρετικό δίκτυο φόρτισης, με πάνω από 20.000 σημεία σε όλη της την επικράτεια!

Πως μπορεί λοιπόν κανείς να κατηγορεί τον Akio Toyoda για όσα υποστηρίζει; 
 

[Πηγή: Reuters]