node/37244

H Tata ζητά συνέργειες από BMW Geely και για λογαριασμό της JLR

Για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Η Tata Group, ιδιοκτήτρια της Jaguar Land Rover, έχει προσεγγίσει εταιρείες όπως η BMW και ο όμιλος Zhejiang Geely Holding της Κίνας, καθώς επιδιώκει εταιρικές σχέσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Η Tata δήλωσε ότι είναι ανοιχτή  να βρει συνεργάτες για την JLR για να εξοικονομήσει χρήματα και να μοιραστεί το βάρος της επένδυσης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Οι συζητήσεις βρίσκονταν σε πρώιμο στάδιο και η Tata θα μπορούσε ακόμα να προσεγγίσει άλλους πιθανούς εταίρους, δήλωσαν πηγές κοντά στην εταιρεία, ζητώντας να μην κατονομαστούν καθώς οι πληροφορίες είναι εμπιστευτικές.  

Οποιαδήποτε σύμπραξη με μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε ενδεχομένως να βοηθήσει την JLR σε αυτήν την αγορά, όπου οι πωλήσεις της εμφανίστηκαν αισθητά μειωμένες.

Οι βαθύτεροι δεσμοί μεταξύ της βρετανικής μάρκας πολυτελείας και της BMW θα βασιστούν σε μια υπάρχουσα συνεργασία για την ανάπτυξη κινητήρων και τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης, αν και ο πρώην CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Harald Krueger, τον Αύγουστο απέκλεισε κάθε είδους επενδύσεις σε μετοχές.

Από την πλευρά της η Geely διαψεύδει ότι έγιναν συνομιλίες με την Tata την ώρα που και η BMW αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση.

Οι οικονομίες κλίμακας έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο νόημα στις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς οι επενδύσεις που απαιτούνται για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση είναι τεράστιες.  
Η πρόκληση είναι ιδιαίτερα τρομακτική για τους μικρότερους παίκτες όπως η JLR, η οποία δεσμεύτηκε σε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για την προσφορά ηλεκτρικών εκδόσεων για καθένα από τα νέα μοντέλα της από το 2020.

node/39619

Elon Musk: Αν το Cybertruck δεν πουλήσει, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό pick-up

Ο CEO της Tesla δήλωσε πως δεν έγινε έρευνα στο απευθυνόμενο κοινό όσον αφορά το σχεδιασμό του Cybertruck.

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Elon Musk: Αν το Cybertruck δεν πουλήσει, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό pick-up

Ο Elon Musk, μιλώντας για την αντισυμβατική σχεδίαση του Cybertruck, δήλωσε πως αν δεν άρεσε στους πελάτες της Tesla τότε θα το ανασχεδίαζαν για να δείχνει σαν ένα παραδοσιακό pick-up.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Tesla Cybertruck [video]

Σε συνέντευξή του στο Automotive News, ο CEO της Tesla αποκάλυψε πως δεν έκαναν την καθιερωμένη έρευνα με συμμετοχή απευθυνόμενου κοινού στη φάση σχεδιασμού και εξέλιξης. Αντίθετα, κατέληξαν από μόνοι τους σε ένα σχέδιο που τους φάνηκε «φανταστικό και υπερβολικά περίεργο».

«Εγώ απλά ήθελα να φτιάξω ένα φουτουριστικό άρμα μάχης - κάτι που να μοιάζει πως θα μπορούσε να βγει από τις ταινίες Blade Runner, Aliens ή κάτι παρόμοιο, αλλά την ίδια στιγμή να είναι πολύ πρακτικό», δήλωσε ο Musk. 

Ο ισχυρός άντρας της Tesla παραδέχθηκε ότι ο σχεδιασμός του Cybertruck ήταν εσκεμμένα εκκεντρικός, ενώ σε περίπτωση που δεν τα πάει καλά στην αρένα των πωλήσεων, το Plan B της εταιρείας είναι να φτιάξει μια ανασχεδιασμένη έκδοσή του που να μοιάζει περισσότερο με ένα παραδοσιακό pick-up: «Δεν ανησυχούσα πολύ σχετικά με το σχεδιασμό του, γιατί αν τελικά κανένας δεν θέλει να αγοράσει ένα περίεργο φορτηγό, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό φορτηγό, κανένα πρόβλημα. Υπάρχουν πολλά συμβατικά φορτηγά που μοιάζουν σχεδόν ίδια, με δυσκολία μπορείς να εντοπίσεις τις διαφορές. Και φυσικά, θα μπορούσαμε να αντιγράψουμε αυτή τη λογική - αυτό είναι εύκολο. Οπότε αυτή είναι η εναλλακτική στρατηγική μας σε περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο πραγματικός λόγος που έσπασαν τα παράθυρα του Tesla Cybertruck [video]

Μέχρι στιγμής, η Tesla έχει δεχθεί πάνω από 620.000 προπαραγγελίες για το Cybertruck που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2019. Όπως περιγράφει ο ίδιος: «Το Cybertruck μπορεί να είναι καλύτερο σπορτσκαρ από μια Porsche 911, καλύτερο φορτηγό από ένα F-150, ενώ είναι θωρακισμένο και δείχνει λες και ήρθε από το μέλλον. Αυτός ήταν και ο στόχος μας, αναγνωρίζοντας βέβαια πως θα μπορούσε να εξελιχθεί σε παταγώδη αποτυχία».

«Στόχος μας είναι να εντυπωσιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο με αυτό το pick-up. Θέλουμε να είναι κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ρυμουλκήσεις ένα σκάφος, ένα τρέιλερ αλόγου, να ξεριζώσεις δέντρα από το έδαφος, να βγεις εκτός δρόμου και να μη νοιάζεσαι για το αν θα γδάρεις το χρώμα καθώς δεν υπάρχει βαφή. Θα μπορούσες να συνθλίψεις πέτρες και να είσαι κομπλέ.»

[Πηγή: CarAdvice μέσω Automotive News]

node/39617

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Μικρότερη των αρχικών προβλέψεων η ζημιά του FCA Group λόγω πανδημίας.

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Ο όμιλος Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 το οποίο σημαδεύτηκε από την πανδημία, με ζημιά €928 εκατομμυρίων (€0,65-0,66 ανά μετοχή). Αυτό το νούμερο είναι σημαντικά χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ζημιά €1,87 δισ.

Η θετική πορεία της FCA στην αγορά της Βόρειας Αμερικής - όπου παρά το lockdown σημείωσε κέρδη €39 εκατομμυρίων - βοήθησε την εταιρεία να μειώσει τις επιπτώσεις της κρίσης.

Οι συνολικές πωλήσεις του ιταλο-αμερικανικού ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 ήταν 424.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 63% σε σχέση με πέρυσι λόγω πανδημίας. Η ρευστότητα βρίσκεται στα €17,5 δισ. παρόλο που η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα €4,5 δισ για το εργοστάσιο Intesa Sanpaolo facility.

Ο Mike Manley, CEO του FCA Group δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του δεύτερου τρίμηνου έδειξαν πως αποφασιστικές ενέργειες και η απίστευτη συμβολή των εργαζομένων μας επέτρεψαν στην FCA να περιορίσει τις επιπτώσεις της κρίσης του COVID-19. Παρόλο που η εταιρεία παραμένει σε εγρήγορση για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της, τα εργοστάσιά μας έχουν επανακκινήσει τη λειτουργία τους, οι αντιπρόσωποί μας έχουν ξεκινήσει τις πωλήσεις σε εκθέσεις αλλά και μέσω διαδικτύου, και έχουμε την ευελιξία και την οικονομική δύναμη να προχωρήσουμε προς τα εμπρός με τα σχέδιά μας. »

Το επόμενο βήμα για το FCA Group είναι η συγχώνευση με το Groupe PSA που θα σχηματίσει τον υπερ-όμιλο Stellantis, τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το επίσημο έγγραφο του FCA Group

TAGS