node/41563

H Prodrive ετοιμάζει έκδοση δρόμου του αγωνιστικού της στο Dakar!

Αυτό που η ίδια χαρακτηρίζει ως το πρώτο «desert hypercar», θα κοστίζει πάνω από 1 εκ. ευρώ και θα διαθέτει το ίδιο setup αλλά μεγαλύτερη ισχύ από το αντίστοιχο αγωνιστικό του Dakar.

Και το όνομα αυτού, Hunter. Ή, τουλάχιστον, αυτό είναι το πιο πιθανό, καθώς η εταιρία έδωσε μεν το πράσινο φως για την κατασκευή του, ακόμα όμως δεν έχει επιβεβαιώσει την τελική ονομασία. Εναλλακτικά, ακούει και στον τίτλο «η Ferrari της ερήμου», σύμφωνα με τον David Richards, ιδρυτή και CEO της Prodrive.

Πρόκειται για ένα όχημα σχεδιασμένο από τον Ian Callum. Ως αγωνιστικό, το θαυμάσαμε πριν από μερικούς μήνες στο Dakar, όπου κατάφερε να κερδίσει την πέμπτη θέση της κατηγορίας, με οδηγό το Nani Roma. Τώρα, ήρθε η σειρά μίας πολιτικής έκδοσης, που αν όλα πάνε καλά θα τη δούμε στην τελική της μορφή, πριν από τα τέλη του έτους.

Η Prodrive σκοπεύει να διατηρήσει τις ίδιες διαστάσεις, το ίδιο πλαίσιο και τις ίδιες αναρτήσεις με το αγωνιστικό μοντέλο. Θα φουσκώσει όμως λίγο τα φτερά, ώστε να δεχτεί μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά. Αναφορικά με τον κινητήρα, κάτω από το καπό θα κρύβει ένα V6 twin-turbo σύνολο της Ford, χωρητικότητας 3,5 λίτρων. Με βάση τις προδιαγραφές του Dakar, τα αυτοκίνητα δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τους 400 ίππους. Εδώ πάλι, δεν υπάρχει περιορισμός, οπότε οι δημιουργοί του βλέπουν πιο ρεαλιστικό ένα νούμερο περί τους 500 ίππους. 

Αυτή τη στιγμή, μεταξύ άλλων, δουλεύεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Πράγμα που -αντικειμενικά- θα πρέπει να είναι πιο άνετο από αυτό των αγωνιστικών. Σίγουρα όμως θα διατηρήσει αρκετά στοιχεία που θα αναδεικνύουν την καταγωγή του. Όπως αναφέρει και ο ίδιος ο Richards, «κανείς δεν έχει κατασκευάσει ποτέ ένα αυτοκίνητο σαν αυτό στο παρελθόν. Φανταστείτε ένα όχημα δρόμου, ικανό να διασχίζει τους αμμόλοφους με 160 km/h - και συνεχίστε να το κάνετε για 480 χιλιόμετρα, επειδή το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι τόσο μεγάλο. Θα είναι αρκετά συναρπαστικό».