node/36187

H Kia αντιμέτωπη με πρόστιμα από την ΕΕ λόγω των εκπομπών ρύπων

Ποια μέτρα σκοπεύει να πάρει για να πετύχει τους στόχους για το 2020 και 2021.

Η Kia θα αξιοποιήσει πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα για να επιτύχει τους ευρωπαϊκούς στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 για το 2020 και το 2021, αλλά παράλληλα  έχει αναπτύξει σχέδια έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση που οι πωλήσεις της είναι ανεπαρκείς.

«Η μη επίτευξη των στόχων δεν αποτελεί επιλογή. Τα κεντρικά γραφεία της Κορέας δεν θα το δεχτούν», δήλωσε ο επικεφαλής της Kia Europe, Emilio Herrera.
Μεταξύ των σχεδίων έκτακτης ανάγκης που αποκάλυψε ο Herrera:
-Η Kia θα μπορούσε να κάνει ηλεκτρικά όλα τα αυτοκίνητα της στην Ισπανία που ανήκουν στο στόλο των υπηρεσιών car-sharing που έχει στη χώρα
-Θα μπορούσε να τοποθετεί ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης σε κάθε όχημα της
-Τα εταιρικά της αυτοκίνητα θα είναι όλα ηλεκτρικά
-Επίσης όλα τα αυτοκίνητα demo των αντιπροσώπων θα είναι ηλεκτρικά, όπως και όλα τα υπηρεσιακά της εταιρείας.

Η Kia αναμένεται να χάσει τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μειώσει τις εκπομπές των νέων αυτοκινήτων στα 91,7 gr/100 km κατά 3,2 gr, σύμφωνα με μελέτη της PA Consulting. Αυτό σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα αντιμετωπίσει πρόστιμα από την ΕΕ.

Ο συνολικός εξηλεκτρισμός της γκάμας της θα ήταν η λύση . Χωρίς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα είναι αδύνατον η Kia να εκπληρώσει τους στόχους είπε ο Herrera. Η Kia Europe θα πρέπει να πουλήσει όσο το δυνατό περισσότερα ηλεκτρικά για να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μια εναλλακτική λύση θα ήταν η μείωση τον όγκο των πωλήσεων συμβατικών μοντέλων , όπως κάποιες άλλες μάρκες. Όμως η Kia δεν θέλει να το κάνει αυτό, είπε ο Herrera. Και η καταβολή των προστίμων θα θεωρηθεί σημαντική αποτυχία στον πολιτισμό της Κορέας, είπε.

Η Kia πρέπει να πουλήσει 40.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2020 για να επιτύχει το στόχο για το CO2. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 15% των παγκόσμιων πωλήσεων της Kia το 2019 - περίπου 75.000 οχήματα από τα 500.000 συνολικά.

Ο Herrera εκτιμά ότι η Kia φέτος θα πουλήσει 16.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, από τα οποία 12.000 θα είναι το e-Niro και 4.000 το e-Soul. Όμως η παραγωγή δεν μπορεί να υποστηρίξει τη ζήτηση. «Στις περισσότερες χώρες, έχουμε ήδη πωλήσει τις ποσότητες που έχουν διατεθεί για το 2019, επομένως οι χώρες αυτές πωλούν ήδη την παραγωγή του 2020», είπε ο Herrera.
Oι ελπίδες εναποτίθενται στις plug-in εκδόσεις των Ceed και XCeed που όμως θα αρχίσουν να βγαίνουν μαζικά από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Zilina της Σλοβακίας τον Ιανουάριο του 2020.
Σε κάθε περίπτωση τα νέα όριο εκπομπών ρύπων είναι ένας μεγάλος πονοκέφαλος για την Kia.