H Hyundai στην 35η θέση της παγκόσμιας κατάταξης της Interbrand

H Hyundai στην 35η θέση της παγκόσμιας κατάταξης της Interbrand

Η παγκόσμια αξία της Hyundai αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση φθάνοντας το 2021 τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια, με την κορεάτικη φίρμα βρίσκεται για έβδομη συνεχόμενη χρονιά ανάμεσα στις 40 κορυφαίες μάρκες του πλανήτη.

Η Hyundai Motor Company σημειώνει σταθερή άνοδο στην κατάταξη Best Global Brands 2021 της Interbrand καταλαμβάνοντας φέτος την 35η θέση συνολικά. 

Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Interbrand, η παγκόσμια αξία της μάρκας της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, την έβδομη συνεχόμενη χρονιά που βρίσκεται μεταξύ των 40 κορυφαίων μαρκών του πλανήτη.

Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα ενισχύεται από την κατάκτηση 17 βραβείων Red Dot Design, όπως το «Interface & User Experience Design» στα Red Dot 2021, ένα βραβείο σχεδιασμού παγκόσμιας κλάσης, το οποίο επίσης συμβάλλει στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.

Η θετική αξιολόγηση της Hyundai Motor από την Interbrand βασίζεται στη φιλική προς το περιβάλλον και προσανατολισμένη στο μέλλον δέσμευση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση, τις έξυπνες λύσεις κινητικότητας, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2045 και τη δημιουργία διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων ως προληπτικό μέτρο κατά της πανδημίας COVID -19.

Από την προηγούμενη αξιολόγηση της Interbrand, η Hyundai Motor εξελίχθηκε στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων πρωτοστατώντας στην ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος επαγγελματικών οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου στην Κίνα και την Ευρώπη, που υποστηρίζεται από τη νέα μάρκα τεχνολογίας κυψελών καυσίμου HTWO του Ομίλου Hyundai Motor.

Παράλληλα, η Hyundai Motor ανέπτυξε την Electric Global Modular Platform (E-GMP) και τη νέα μάρκα IONIQ αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα (BEV). Το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Autozeitung κατέταξε το IONIQ 5 στην κορυφή της συγκριτικής του αξιολόγησης για τα compact crossover EVs, ξεπερνώντας μοντέλα από κορυφαίες γερμανικές μάρκες.

Η Hyundai Motor επιπρόσθετα ξεκίνησε ένα project κατασκευής μιας έξυπνης πόλης στο οποίο θα επιδείξει έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες κινητικότητας. Αυτή ο ανθρωποκεντρική, φιλική προς το περιβάλλον ενέργεια στοχεύει να χρησιμοποιήσει το Urban Air Mobility (UAM), τη ρομποτική και τα αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai για την αντιμετώπιση ζητημάτων αστικοποίησης, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η ρύπανση. 

Μέχρι το 2028, η Hyundai Motor σχεδιάζει να διαθέτει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο UAM βελτιστοποιημένο για αστική χρήση και προσβλέπει στην καθημερινή χρήση αεροταξί στη δεκαετία του 2030.

Αυτά τα σχέδια ηλεκτροκίνησης και έξυπνης κινητικότητας ενισχύονται από την πρόσφατη δήλωση της Hyundai Motor στο IAA Mobility 2021 στη Γερμανία, ότι θα επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων σε όλα τα επίπεδα έως το 2045. Η ολιστική προσέγγιση της Hyundai εστιάζει σε τρεις πυλώνες: καθαρή κινητικότητα, πλατφόρμες επόμενης γενιάς και πράσινη ενέργεια.

Η απάντηση της Hyundai Motor στις προκλήσεις της αγοράς ήρθε νωρίτερα από το αναμενόμενο λόγω της πανδημίας COVID-19, όπως η επέκταση το περασμένο έτος των διαδικτυακών πωλήσεων «Click to Buy» στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Ινδία και άλλες περιοχές, διευκολύνοντας ανέπαφες πωλήσεις μέσω του Hyundai Showroom Live και λανσάροντας στο διαδίκτυο νέα μοντέλα για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

[Πηγή: Hyundai]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube