H Citroën απορρίπτει την επιστροφή του 2CV

Ακόμα και το παραμικρό σχέδιο ενός μοντέρνου 2CV αρκεί για να βάλει φωτιά στα μπατζάκια των φαν της γαλλικής φίρμας. Αλλά η επικεφαλής της, Linda Jackson, είναι κατηγορηματική: Το 2CV ανήκει στο παρελθόν.

Εξέλιξη ατενίζοντας το μέλλον, χωρίς να ξεχνάς απαραίτητα τις ρίζες σου. Αυτή είναι η συνταγή σχεδιασμού της Citroën που δεν θέλει να πέσει στην παγίδα των νέο-ρετρό. Η Linda Jackson, το αφεντικό της φίρμας, ήταν ξεκάθαρη με τους συναδέλφους μας στο βρετανικό Top Gear UK, διευκρινίζοντας ότι το 2CV δεν πρόκειται να επιστρέψει, καθ’ οιαδήποτε μορφή.

Ωστόσο, πολλοί θεωρούν ότι ένα μικρό αυτοκίνητο με τη φόρμα του 2CV και υπό την ίδια συνταγή (προσιτό και απλό) θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ενδιαφέρον μοντέλο για τη Citroën. Αλλά ο Γάλλος κατασκευαστής αρνείται να πέσει στην «ανακύκλωση» της παλιάς δόξας. Για τον ίδιο λόγο που μια μπερλίνα υψηλής κλάσης από την DS Automobiles μοιάζει όλο και πιο απίθανη -ακριβώς όπως και ένα σύγχρονο 2CV.

Citroën 2CV

Παρά την άρνηση από την πιο υψηλά ιστάμενη στην ιεραρχία της Citroën, δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε ότι τέτοια αυτοκίνητα παραμένουν καλά σφηνωμένα στη μνήμη μας… και όχι πάντα απαραίτητα τα παλαιότερα. 

Το 2CV, όπως το Mini, όπως και το FIAT 500, αλλά και παλιότερα ο Σκαραβαίος με το New Beetle πέτυχαν και πετυχαίνουν καλά σκορ. Βλέπετε, τέρπουν ένα κοινό, ένα νέο κοινό, που μπορεί να μην γνώρισε καν το ορίτζιναλ αυτοκίνητο. Αλλά από την άλλη, που αναζητά μια αυτοκινητική εσάνς και λίγο lifestyle από πνεύμα εκείνης της εποχής, σε μια μοντέρνα έκφανση. Κι εδώ που τα λέμε, με αυτή τη λογική στήθηκε μια εταιρεία από το πουθενά, η MINI, και επιβιώνει η FIAT με την 11χρονη παραλλαγή σε ένα θέμα. Του 500. Μήπως τελικά η Citroën, μια φίρμα που δεν της λείπει η γκάμα για να κινδυνεύει να παγιδευτεί, χάνει κάτι από την εξίσωση των νέο-ρετρό;