node/35719

H Citroën απορρίπτει την επιστροφή του 2CV

Ακόμα και το παραμικρό σχέδιο ενός μοντέρνου 2CV αρκεί για να βάλει φωτιά στα μπατζάκια των φαν της γαλλικής φίρμας. Αλλά η επικεφαλής της, Linda Jackson, είναι κατηγορηματική: Το 2CV ανήκει στο παρελθόν.

Εξέλιξη ατενίζοντας το μέλλον, χωρίς να ξεχνάς απαραίτητα τις ρίζες σου. Αυτή είναι η συνταγή σχεδιασμού της Citroën που δεν θέλει να πέσει στην παγίδα των νέο-ρετρό. Η Linda Jackson, το αφεντικό της φίρμας, ήταν ξεκάθαρη με τους συναδέλφους μας στο βρετανικό Top Gear UK, διευκρινίζοντας ότι το 2CV δεν πρόκειται να επιστρέψει, καθ’ οιαδήποτε μορφή.

Ωστόσο, πολλοί θεωρούν ότι ένα μικρό αυτοκίνητο με τη φόρμα του 2CV και υπό την ίδια συνταγή (προσιτό και απλό) θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ενδιαφέρον μοντέλο για τη Citroën. Αλλά ο Γάλλος κατασκευαστής αρνείται να πέσει στην «ανακύκλωση» της παλιάς δόξας. Για τον ίδιο λόγο που μια μπερλίνα υψηλής κλάσης από την DS Automobiles μοιάζει όλο και πιο απίθανη -ακριβώς όπως και ένα σύγχρονο 2CV.

Citroën 2CV

Παρά την άρνηση από την πιο υψηλά ιστάμενη στην ιεραρχία της Citroën, δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε ότι τέτοια αυτοκίνητα παραμένουν καλά σφηνωμένα στη μνήμη μας… και όχι πάντα απαραίτητα τα παλαιότερα. 

Το 2CV, όπως το Mini, όπως και το FIAT 500, αλλά και παλιότερα ο Σκαραβαίος με το New Beetle πέτυχαν και πετυχαίνουν καλά σκορ. Βλέπετε, τέρπουν ένα κοινό, ένα νέο κοινό, που μπορεί να μην γνώρισε καν το ορίτζιναλ αυτοκίνητο. Αλλά από την άλλη, που αναζητά μια αυτοκινητική εσάνς και λίγο lifestyle από πνεύμα εκείνης της εποχής, σε μια μοντέρνα έκφανση. Κι εδώ που τα λέμε, με αυτή τη λογική στήθηκε μια εταιρεία από το πουθενά, η MINI, και επιβιώνει η FIAT με την 11χρονη παραλλαγή σε ένα θέμα. Του 500. Μήπως τελικά η Citroën, μια φίρμα που δεν της λείπει η γκάμα για να κινδυνεύει να παγιδευτεί, χάνει κάτι από την εξίσωση των νέο-ρετρό; 

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;

node/40220

Βίντεο-σοκ: Ένα Jeep Wrangler μετράει τούμπες σε βουνό στο Κολοράντο

Είναι εκπληκτικό ότι κανείς δεν σκοτώθηκε, όμως μια 23χρονη επιβάτης έχει υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Βίντεο-σοκ: Ένα Jeep Wrangler μετράει τούμπες σε βουνό στο Κολοράντο

Το Black Bear Pass κοντά στο Telluride, Κολοράντο, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Ο δρόμος, στενός και φιδωτός ανεβάινει ψηλά στο βουνό περνώντας από τους γραφικούς καταρράκτες Bridal Veil πριν συνεχίσετε στο Telluride. 

Για πολλούς οδηγούς ο δρόμος αυτός με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες είναι μια πρόκληση και δεν είναι λίγοι αυτοίπου επιστρατεύουν τα 4Χ4 οχήματά τους για να τον περάσουν. Όμως κάτι μπορεί να στραβώσει. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το βίντεο από ένα άλλο όχημα, καταγράφει ένα Jeep Wrangler να φέρνει απίστευτες τούμπες στην απότομη πλαγιά και να διαλύεται. Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός του Wrangler σταμάτησε να βοηθήσει ένα άλλο Jeep αφήνοντας μέσα στο όχημα μια 23χρονη γυναίκα και δύο σκυλιά. Ο άντρας είπε στην αστυνομία πως έβαλε χειρόφρενο πριν βγει από το όχημα το οποίο για άγνωστο λόγο γλίστρησε προς την πλαγιά. Ο άντρας προσπάθησε να ξαναμπεί στη θέση του οδηγού όμως ήταν ήδη πολύ αργά.

Το αυτοκίνητο κατρακύλησε στην πλαγιά και η 23χρονη που εκτοξέυτηκε από αυτό σε κάποια φάση υπέστη σοβαρούς τραυματισμούς με πολλαπλά κατάγματα και βλάβη στον νωτιαίο μυελό. Οι γιατροί λένε ότι η άτυχη γυναίκα θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να αναρρώσει πλήρως ενώ τρέχουν ήδη καμπάνιες για να μαζευτούν τα χρήματα που απαιτούνται για τη θεραπεία της. Όσο για τα σκυλιά, ένα εκ των δύο είναι καλά στην υγεία του ενώ το άλλο αγνοείται.

[Πηγή: San Miguel County Sheriff μέσω Motor1]