node/43055

H Bugatti ολοκληρώνει το κεφάλαιο Chiron!

Η Bugatti Chiron φτάνει στο τέλος της παραγωγής της με τα τελευταία 40 κομμάτια να αποτελούνται από τις εκδόσεις Pur Sport και Super Sport.

Η Bugatti Chiron φτάνει στην τελευταία φάση παραγωγής της, με την εταιρία να σκοπεύει να κατασκευάσει μόλις 40 κομμάτια ακόμη από την διάδοχο της Veyron. Tα τελευταία αυτοκίνητα που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής θα είναι στις εκδόσεις Super Sport και Pur Sport.

To κεφάλαιο του αντικαταστάτη της Veyron άνοιξε το 2016 από την Bugatti και όσοι θέλησαν να προσθέσουν μια Chiron στη συλλογή τους χρειάστηκε να ξοδέψουν πάνω από 2 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζουμε ότι στην καρδιά της Chiron χτυπάει ένας W16 κινητήρας που αποδίδει 1.500 PS και 1.631 Nm. Το hypercar της Bugatti ολοκληρώνει το σπριντ για τα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,4'' και μπορεί να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 420 km/h. Μπορεί τα νούμερα της βασικής Chiron να ακούγονται ήδη εντυπωσιακά αλλά μεταγενέστερες εκδοχές του μοντέλου συνοδεύονταν από ακόμα πιο εξωπραγματικές επιδόσεις.

Chiron Super Sport

Συγκεκριμένα, η Chiron Pur Sport έκανε ντεμπούτο το 2020 υποσχόμενη πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά, καλύτερη αεροδυναμική με αυξημένη κάθετη δύναμη, πιο σκληρή ανάρτηση και χαμηλότερο βάρος. Η Chiron Super Sport παρουσιάστηκε το 2019 με έμφαση στη πολυτέλεια και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Και οι δύο εκδοχές αυτές της Chiron διατηρούν τον 8λιτρο W16 με τέσσερα τούρμπο αλλά με την ισχύ να έχει αυξηθεί στα 1.600 PS.

H εξαγορά της Bugatti από την Rimac μπορεί να σημαίνει πως η Chiron θα είναι και το τελευταίο μοντέλο της εταιρίας με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι φήμες θέλουν το πρώτο μοντέλο που θα είναι προϊόν αυτής της συνεργασίας να παρουσιάζεται το 2024.